• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429479
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۱۰

قیمت قفل فرمان رمزدار

قیمت قفل فرمان رمزدار

سارقان همیشه به سراغ دزدیدن خودروهایی می‌ روند که امکان سرقت آنها راحت ‌تر است و از ابزارالات امنیتی در آن استفاده نکرده اند، با توجه به این نکته یکی از ابزارهایی که می ‌تواند جلوی سرقت خودرو را بگیرد قفل فرمان خودرو می ‌باشد که هیچ سارقی نمی ‌تواند به‌ راحتی این ابزار فیزیکی را از کار بیاندازد. اکنون زمان آن رسیده است تا شما متقاضیان گرامی سایت آراد برندینگ را انتخاب نموده و اقسام قفل فرمان شبکه ای، رمز دار و سه کاره را مشاهده نموده و با راهنماییهای ارائه شده توسط کارشناسان زبده این مرکز آنها را ثبت سفارش نمایید.

قیمت قفل فرمان رمزدار

قفل فرمان به دلیل سایز بزرگی که دارد حجم زیادی را نیز اشغال می ‌کند که همین موضوع یکی از دغدغه ‌های مصرف کنندگان این محصول شده ‌است اما با تولید قفل فرمان تاشو استفاده از این محصول بسیار راحت‌ تر شده و می توان آن را تا کرد و حجم آن را به نصف تبدیل کرد و حتی درون داشبرد یا زیر فوم صندلی خودرو نگهداری کرد.

در استفاده و نگهداری از قفل فرمان خودرو به این نکات توجه داشته باشید، اگر قفل یا کلید به‌ سختی کار می ‌کردند می ‌توانید چند قطره روغن واسکازین به آنها بزنید تا حرکت آنها آسان ‌تر شود، توجه داشته باشید که قفل فرمان یک وسیله امنیتی خودرو است و برای ضربه زدن از آن استفاده نکنید، به‌ هیچ‌ عنوان قفل فرمان را در جای خیس یا نم ‌دار نگهداری نکنید زیرا باعث زنگ‌ زدگی آن می ‌شود، هر گاه که نتوانستید قفل فرمان را باز کنید به ‌جای استفاده از روشهای غیر اصولی با یک کلید ساز تماس بگیرید تا با استفاده از روشهای اصولی قفل فرمان شما را باز کند.

قیمت قفل فرمان

امروزه قیمت قفل فرمان به‌ عنوان یک ابزار امنیتی نسبت ‌به سایر وسایل از قیمت خیلی پایین ‌تر و ارزان ‌تری برخوردار است، این قفل در بد ترین حالت ممکن می ‌تواند چند ساعت سرقت را کش دهد و همین امر باعث می‌ شود تا سارق نتواند ریسک کند،بدیهی است که سارقان همیشه به سراغ دزدیدن خودروهایی می‌ روند که امکان سرقت آنها راحت ‌تر است و از ابزارالات امنیتی در آن استفاده نکرده اند، با توجه به این نکته یکی از ابزارهایی که می ‌تواند جلوی سرقت خودرو را بگیرد قفل فرمان خودرو می ‌باشد که هیچ سارقی نمی ‌تواند به‌ راحتی این ابزار فیزیکی را از کار بیاندازد.

قیمت قفل فرمان پدالی گران است زیرا این قفل مخصوص افرادی است که هم از قفل فرمان استفاده می‌ کنند و هم در کنار آن از قفل پدال نیز استفاده می ‌کنند که خب همانطور ‌که مشخص است استفاده جداگانه از هر دوی این قفلها سبب می ‌شود تا فضای بیشتری را برای نگهداری اشغال کنند به‌ همین خاطر این محصول طراحی ‌شده تا شما با خرید یک محصول از هر دو کار آن استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از قفل فرمان سه کاره تمام قسمتهای مهم خودرو را قفل کنید، این قفل فرمان قادر است تا هم‌زمان فرمان و پدال و دنده و ترمز را قفل کند که با استفاده از این محصول امنیت خودروی شما به ‌شدت بالاتر رفته و به‌ هیچ‌ عنوان امکان سرقت آن وجود ندارد.

قفل فرمان رمزدار

ما از دیگر کالاهای ثمر بخشی که امنیت را برای خودروی شما میسر می سازد، معرفی نموده و آنها را با نام قفل فرمان رمز دار روانه بازار می نماییم.

این کالاهای مرغوب دارای ردیفهای افقی از رموز می باشند که می توانند امنیت کافی را برای وسایل نقلیه به همراه بیاورند و همواره قادر می باشند تعداد فراوانی در حدود هزاران رمز را به طور سلیقه ای و مورد دلخواه شما فراهم بیاورند.

مزیت این قفل فرمان مربوط می شود به موضوع سرقت آسان قفلهای فرمان دیگر که در واقع هیچ ضربه و به کار بردن شاه کلیدی نمی تواند این قفل را باز نماید.

بدین روی سارقان لازم است زمان فراوانی را اختصاص دهند تا قادر باشند این قفل را گشوده که در این صورت در دام پلیس گرفتار خواهند شد و این از مزیت بی نظیر قفل فرمان رمز دار می باشد.

اگر قصد خرید این محصول را برای خودرویتان دارید باید بدانید که قیمت قفل فرمان به عوامل مختلفی مثل مدل قفل، جنس و یا مارک مورد نظری که می ‌خواهید خریداری کنید دارد.


بازدید: 454




Scroll to Top