• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429490
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۴۵

پتو ژله ای پلنگی تک نفره

پتو ژله ای پلنگی تک نفره

سلیقه های خریداران متفاوت بوده و به همین دلیل شرکت های تولیدی اقدام به عرضه طیف گسترده ای از کالاهای خواب می کنند. پتو شادیلون طرح درختی از جمله این طرح ها می باشد که توسط مشتریان این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در هنگام خرید دقت کنید که عبارتی مبتنی بر امکان شستشو با ماشین لباسشویی بر روی کالای انتخابی شما وجود داشته باشد، آنگاه می توانید به راحتی این پتو را در منزل بشویید و در غیر اینصورت، یا باید جهت شستشو پتو را به خشکشویی برده و یا اینکه با استفاده از دست نسبت شستشوی آن اقدام نمایید.

پتو

کارخانجات نساجی متعددی در کشورمان مبادرت به تولید پتو می نمایند که پتو ژله ای شادیلون گل برجسته پلنگی و با طرح پلنگی، از پرطرفدار ترین انواع این محصول می باشد. در زمان های گذشته و هنگامی که پتو به شکل امروزی تولید نمی شد و کارخانجات نساجی به شکل مدرن و پیشرفته شروع به کار نکرده بودند، برای گرم شدن در فصول سرد از لحاف استفاده می شد. لحاف با استفاده از مواد در دسترس در هر منطقه مانند پنبه یا پشم ساخته می شد و فرآیند تولید آن توسط دست صورت می گرفت. در ادامه با مجموعه آراد برندینگ همراه باشید.

پتو شادیلون پلنگی

با توجه به سلایق متفاوت مشتریان، شرکت شادیلون طرح و نقش های متفاوتی را بر روی پتو های تولیدی خود اجرا می کند که یکی از آن ها، طرح پلنگی می باشد. بسیاری از افراد بنا به سلیقه خود، وسایلی را می پسندند که ساده بوده و دارای طرح و رنگ های شلوغ نباشند. پتو شادیلون تک رنگ می تواند پاسخگوی سلیقه و نیاز این دست از مشتریان باشد و رضایت خاطر آن ها را فراهم سازد؛ پتو ها را می توان از نظر جنس به چند نوع تقسیم کرد که در این قسمت به شرح هر یک از این انواع می پردازیم. دسترسی به پتوی خالص پنبه ای به ندرت امکان پذیر است و اغلب پتو های پنبه ای موجود در بازار، از ترکیب الیاف مصنوعی نظیر پلی استر یا اکریلیک به همراه نخ پنبه ساخته می شوند.

برای استفاده دختر بچه ها، استفاده از پتو ژله ای پلنگی شادیلون می تواند حس خوبی به همراه آورد، به همین دلیل والدین تمایل زیادی به خرید این نوع پتو برا کودکان دختر خود دارند. با توجه به دکوراسیون اتاق و نوع کاغذ دیواری، شما می توانید در صورت تمایل پتو شادیلون طرح درخت را انتخاب کرده و از هماهنگی و هارمونی به وجود آمده بین وسایل اتاق خواب خود لذت ببرید. رنگ پتو شادیلون استفاده از رنگ شاد و متنوع از خصوصیات بارز پتو های شرکت شادیلون بوده و به این وسیله خریداران با هر سلیقه ای می توانند از محصولات متنوع و با کیفیت این مجموعه استفاده نمایند.

قیمت پتو مسافرتی ژله ای یک نفره

خوشبختانه در سال های اخیر تولید کنندگان بسیاری با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب اقدام به تولید این محصول نموده اند اما به دلیل ارائه ی گسترده قیمت پتو مسافرتی ژله ای یک نفره در حال حاضر با قیمتی متفاوت عرضه می گردد. جهت دسترسی به قیمتی فوق العاده و شگفت انگیز باید همواره به صورت مستقیم به تامین کننده اصلی مراجعه کنید تا بدون حضور واسطه انجام معاملات صورت بگیرد. وب سایت این مجموعه یکی از سایت های معتبر عرضه کننده ی مستقیم انواع پتو های ژله ای در طرح و رنگ های خاص و دلبر می باشد که میزان نرخ باورنکردنی برای محصول در نظر گرفته است.

به دلیل طراحی شیک و زیبایی که به جهت تولید پتو ژله ای یک نفره در نظر گرفته می شود روند رو به رشد در میزان فروش این کالا به وجود آمده است. از جمله شاخصه هایی که سبب محبوبیت در بین متقاضیان این محصول شده است، کیفیت و دوام بالای پتو ژله ای می باشد. الیاف نرم و ضدحساسیت به کار رفته در این پتو ها بدون ایجاد هیچگونه پرزی در طی مدت طولانی قابل استفاده است حتی پس از شستشو های مکرر آسیبی به بافت و رنگ آن وارد نمی گردد. از نکاتی که باید در زمان شستشوی این پتوها و همچنین پتو حوله‌ای مد نظر قرار دهید، عدم استفاده از خشک کن می باشد و سعی کنید اغلب از مایع شستشوی آنزیم دار استفاده نمایید.


 

بازدید: 495




Scroll to Top