• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429492
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴

قیمت قاووت خشخاش شیررضا

قیمت قاووت خشخاش شیررضا

یکی از انواع شیرینی‌ها و سوغات معروف استان کرمان قاووت خشخاش است که در گویش مردم کرمان به آن قوتو خشخاش نیز گفته می‌شود.

این نوع شیرینی از ترکیب تعدادی از گیاهان که اغلب در دسته گیاهان دارویی قرار دارند مثل سیاه دانه، بذر کتان، بذر کاهو، تخم خرفه، گشنیز، جو، هل باد، نارگیل، کنجد، هل رسمی و از همه مهم‌تر خشخاش درست می‌شود که همواره از آن به عنوان یک معجون انرژی‌زا با خواص درمانی بسیار زیاد یاد می‌شود.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

قیمت قاووت خشخاش شیررضا

در قاووت خشخاش همان‌طور که از نام آن پیداست، ماده اولیه اصلی که طعم و خاصیت آن و البته مقدار آن در ترکیب نسبت به سایر اجزای تشکیل‌دهنده این ترکیب ارجحیت دارد و بر آن‌ها غالب است، خشخاش است.

در این‌جا لازم است بدانید که دانه خشخاش که در تهیه قاووت خشخاش از آن استفاده می‌شود، دارای دو نوع خشخاش سفید و سیاه است که توسط عده‌ای از مردم و بیشتر در مناطق جنوبی کشور مانند استان‌های کرمان، یزد، فارس، کهگیلویه و خوزستان کشت شده و از آن علاوه بر مصارف دارویی به صورت خشک و یا تازه در پخت انواع شیرینی‌ها و غذاها استفاده می‌شود.

نکته مهمی که در مورد مصرف قاووت خشخاش وجود دارد این است که به تصور عده‌ای از مردم، مصرف این نوع قاووت به دلیل وجود خشخاش در آن ممکن است اعتیادآور باشد که در این مورد باید گفت که با توجه به تولید این محصول توسط شرکت‌های معتبر دارای مجوز و با نظارت سازمان غذا و دارو در کشور، این تولیدات همگی از نظر سلامت و عدم داشتن عوارض سوء بر روی افراد مورد ارزیابی قرار گرفته و نشان سیب سلامت دریافت نموده‌اند.

قیمت قاووت خشخاش

حتما این سوال برای شما پیش می آید که آیا قاووت از جمله محصولاتی است که صادرات و آن به کشورهای دیگر رونق دارد ؟
در پاسخ به این سوال باید گفت بله قاووت از جمله محصولاتی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است با افزایش قیمت ها در چند سال گذشته صادرات آن کاهش پیدا کرده اما امروزه به دلیل اینکه قیمت جنس های اصلی قاووت افزایش پیدا نکرده است افراد زیادی از آن استفاده کرد و صادرات آن رونق گرفته است.

قیمت پسته به بال اترین حد ممکن رسید همانطور که میدانید پسته یکی از قسمتهای اصلی در قاووت را تشخیص تشکیل می‌دهد اگر قیمت پسته و مواد اولیه قابل افزایش پیدا کند که قیمت آن گرانتر می شود امروزه صادرات قاووت و تهیه انواع آن همچون تهیه قاووت نارگیلی در چند سال اخیر افراد زیادی را به خود جذب کرده است و به یکی از بهترین کارها در ایران تبدیل شده است و قاووت جمله محصولاتی هستند. انواع قاووت در مرکز ما وجود دارند از جمله بهترین قاووت ها به حساب می آید.

قیمت قاووت خشخاش شیررضا

در چند سال گذشته استفاده از قاووت نخود و زیاد رونق گرفته و قیمت آن نسبت به قیمت قاووت خشخاش مناسبتر است و افراد بسیاری تمایل به استفاده از آن دارند بنابراین صادرات قاووت می تواند جایگاه ویژه ای را در کنار صادرات نفت به خود جذب کند بیشترین صادرات قاووت و در چند سال اخیر به کشورهای خاورمیانه میانی و آسیایی بوده است همان طور که می دانید کشورهای آسیایی به تغذیه و خوراکی خود خیلی اهمیت می دهند و برایشان مهم است که محصولی که استفاده می کنند با کیفیت باشد بنابراین آنها از موادی استفاده می کنند که هوششان را چندین برابر کند. قاووت از آن دسته از مواد غذایی است که علاوه بر اینکه کمی نیاز دارد باعث می‌شود افراد زیادی از آنها استفاده کنند و از آنها نهایت لذت را ببرند.

قاووت خشخاش شیررضا

یکی از محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی شیررضا، قاووت خشخاش شیررضا است که این محصول در حال حاضر در بسته‌بندی‌های با وزن 250 گرم عرضه می‌گردد.

این شرکت که در زمینه تولید محصولات و مواد غذایی فعالیت می‌کند، در کنار تولید انواع فرآورده‎های کنجد که زمینه اصلی فعالیت این شرکت می‌باشد، نسبت به تولید و توزیع پودرهای خوراکی مقوی و مغذی مثل قاووت نیز اقدام نموده است.

هم‌اکنون 5 نوع قاووت شامل قاووت چهل گیاه، پسته‌ای، نارگیل، گل گاوزبان و قاووت خشخاش از محصولات تولیدی این شرکت می‌باشد که در فروشگاه‌ها و مراکز پخش و فروش سراسر کشور توزیع شده و قابل دسترسی است.

قیمت قاووت خشخاش شیررضا

به دلیل وجود شکر سفید و همچنین مغز و دانه‌های کم‌حجم و پرکالری در قاووت خشخاش شیررضا ، بسیاری از متخصصین تغذیه، مصرف قاووت خشخاش برای چاقی را تأیید نموده و آن را به عنوان یک مکمل غذایی به افرادی که قصد افزایش وزن و چاق شدن را دارند توصیه می‌نمایند.

برای این منظور بهتر است تا این افراد پس از هر وعده غذایی و به خصوص در هنگام صبح و همراه با صبحانه، مقداری قاووت خشخاش را در یک لیوان شیر پرچرب مخلوط نموده و مصرف نمایند.

در این مورد نکته‌ای که باید به آن توجه نمود این است که برای جذب بهتر و موثر قاووت خشخاش در بدن می‌توانید ورزش و فعالیت‌های ورزشی مثل پیاده‌روی را نیز به برنامه روزانه خود افزوده و از قاووت خشخاش بعد از ورزش و این فعالیت‌های ورزشی که سبب افزایش اشتها در شما می‌شوند استفاده نمائید تا ضمن دریافت انرژی موردنیاز بعد از ورزش، روند افزایش وزن و رسیدن به وزن دلخواه خود را به شکل اصولی‌تری تسریع نمائید.


 

بازدید: 467




Scroll to Top