• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429497
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۱

خرید برنج کامفیروز اعلا

خرید برنج کامفیروز اعلا

مراکز مختلفی اقدام به پخش و عرضه برنج کامفیروز صادراتی کرده اند اما باید توجه داشت که انتخاب مرکز معتبر برای اطمینان از اصالت برنج بسیار مهم است. این نوع برنج به دلیل ارگانیک بودن آن و خواص زیادی که دارد به صورت عمده به کشورهای مختلفی صادر می شود. در مطالب فوق روش هایی برای تشخیص اصالت برنج ارائه شد ، اما در این قسمت قصد داریم تا روش هایی راحت تر و کم دردسر تری را به شما پیشنهاد کنیم: برنجی که به صورت خشک است را زیر دندان خود بگذارید و فشار دهید برنج نباید به راحتی شکسته یا خرد شود چرا که برنج مرغوب و اصل برنجی است که سفت باشد.

خرید برنج کامفیروز اعلا

با خریداری این محصول از مجموعه آراد برندینگ از بابت درجه یک بودن آن خیالتان آسوده باشد. عوامل متعددی در قیمت خرید برنج کامفیروز شیراز موثر است من جمله؛ نوسانات بازار ارز، خشکسالی، کاهش میزان تولید سالیانه می باشد. هر کدام از موارد ذکر شده می توانند بر قیمت برنج کامفیروز تاثیر گذار باشند و موجب کاهش و یا افزایش قیمت آن در بازار شود. همواره یکی از دغدغه های افراد نحوه تشخیص اصالت کالا می باشد. در این قسمت قصد داریم به نکاتی بپردازیم که به تشخیص برنج کامفیروز اصل کمک میکند.

برنج کامفیروز اعلا

برنج سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلفی است که برای بدن لازم است. برنج کامفیروز اعلا دارای شکل ظاهری گردو توپر می باشد. از خواص مختلف برنج کامفیروز می توان به موارد زیر اشاره کرد:به دلیل سبک بودن هضم راحتی دارد.وجود تری گلیسیریدها در آن باعث کاهش فشار خون می شوند. به دلیل اینکه از مواد شیمیایی در تولید این برنج استفاده نشده و به صورت طبیعی تولید می شود قد کشیده و بلندتری دارد. برنج به دلیل اینکه کربوهیدرات دارد باعث افزایش انرژی بدن می شود و به عنوان سوخت عمل میکند. برنج به دلیل داشتن وبتامین هایی مانند A و C و ترکیباتی که عملکرد آن ها مشابه آنتی اکسیدان ها می باشد باعث می شود تا رادیکال های آزاد از بدن پاک شوند و از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

برخی از پزشکان بر این باورند که برنج به صورت پودر شده می تواند باعث درمان بیماری های پوستی شود و همچنین آب برنج برای درمان التهاب های پوستی، قرمزی پوست، تسکین خارش پوست و در کاهش سوزش پوست موثر است. نوع بسته بندی برنج کامفیروز اعلا بسیار مهم است تا از نور و رطوبت در امان باشد، برنج کامفیروز در بسته بندی های جدید با وزن های 5 و 10 کیلوگرمی عرضه می گردد همچنین بسته بندی مناسب از ورود حشرات موذی به داخل برنج جلوگیری می کند. این برنج در استان فارس در شهر شیراز کشت می شود و عطر خاص آن نیز به دلیل محل مناسب و مطلوبی است که در آن کشت شده است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این اشاره کرد که بعد از پخت نرم می شوند و نسبت به برنج های ایرانی مقدار بیشتری قد می کشند.

خرید برنج کامفیروز شیراز

برنج کامفیروز از برنج های پرطرفدار در سطح ایران مخصوصا شیراز شناخته شده که افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند. این محصول محبوب در شهرستان کامفیروز استان فارس کشت می شود. از ویژگی های بارز این محصول که موجب شهرت آن شده، طبع گرم این نوع برنج است. پس علاوه بر ارزش غذایی، ارزش دارویی نیز دارد که سرانه مصرف آن را در کشور افزایش داده است.در حال حاضر استان های گیلان، گرگان و مازندران سه قطب اصلی تولید برنج در ایران محسوب می شوند اما باید خاطر نشان کرد که برنج کامفیروز فارس به دلیل عطر دلپذیر، خوش پخت بودن و البته طبع گرمی که دارد باعث شده تا در صدر میزان خرید برنج قرار بگیرد و مشتریان ابتدا این نوع برنج را در لیست خرید خود قرار دهند.

از محصولات عمده و باکیفیت شیراز می توان به برنج کامفیروز اشاره کرد. این برنج با طعم و عطر خوشی که دارد طرفداران زیادی در ایران و حتی خارج از ایران را به خود اختصاص داده است.می توانید به راحتی با یادگیری نحوه صحیح پخت این برنج، وعده ی غذایی دلچسبی را داشته باشید همچنین قیمت خرید برنج کامفیروز نیز بسیار مناسب است. از مزایای قابل توجه این نوع برنج، قد کشیدن و افزایش حجم آن است که بسیار مقرون به صرفه و مناسب مهمانی و مجالس می باشد. این تغییرات سبب شده تا دلالال و واسطه ها هر زمان قیمت دلخواه خود را بدهند و تنها به سود خودشان فکر کنند. عدم ثبات در قیمت موجب شده تا مشتریان این محصول کاهش یابد و ممکن است رفته رفته میزان تقاضای برنج به صفر برسد.


 

بازدید: 179




Scroll to Top