• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429499
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵

صادرات خرما کبکاب سانا آغاز شد

صادرات خرما کبکاب سانا آغاز شد

خرما کبکاب درجه یک از تامین کنندگان معتبر سبب می‌شود که شما اطمینان حاصل کنید که محصول خریداری شده دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی است. با توجه به وجود مراکز متعدد فروش و در دسترس بودن سایت آراد برندینگ شما به راحتی می توانید اقدام به خرید خرما کبکاب کنید.

قیمت خرما بوشهر و همچنین قیمت خرما پیارم درجه یک در این شرکت نسبت سایر تولید کنندگان پایین تر است، چون اعتقاد این مجموعه بر این است که علاوه بر حفظ کیفیت محصول باید با قیمت مناسبی در اختیار هموطنان قرار بگیرد، برای خرید شما می توانید این مجموعه را مد نظر قرار دهید.

صادرات خرما کبکاب سانا آغاز شد

در بسیاری از بازارها از خرما کبکاب به نام خرما عسلی نیز یاد می‌ شود. علت محبوبیت این خرما علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب شیرینی به اندازه و متناسب آن است که باعث می شود خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

خرمای کبکاب جزء معدود خرماهایی است که تقریبا در بیشتر شهرهای جنوبی کشور کشت می شود و اندازه و شیرینی آن بسته به منطقه ای که در آن کشت می شود متفاوت است و در ایران خرمای کبکاب بهبهان نسبت به شهرهای دیگر معروف تر است و استقبال بیشتری از آن می شود.

خرید خرمای کبکاب فله

جنوب کشور مهد تنوع بی شماری از انواع خرما های موجود در ایران است. امروزه خرید خرما کبکاب یکی از مهمترین فراوان ترین ارقام خرما در جنوب کشور است که به دلیل شرایط آب و هوایی رشد مناسبی در این قسمت از خاک کشورمان دارد.

این رقم از خرما یکی از باکیفیت ترین گونه های خرمای ایران است که با استانداردهای بالا تولید و میزان ماندگاری بسیار خوبی در شرایط محیطی مختلف دارد. در این مقاله می خواهیم به بررسی میزان خرید خرمای کبکاب در کشور بپردازیم.

خرما کبکاب دارای طعم شیرین و لذت بخشی است که میزان قند آن نسبت به خرما های دیگر به اندازه بوده و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال تهیه این نوع خرما هستند. میزان خرید و فروش این محصول در بازار بالا می باشد.

جنوب کشور زادگاه اصلی خرما کبکاب بوده و کشاورزان، باغات و نخلستان های فراوانی را برای کاشت این خرما اختصاص داده‌اند، به همین دلیل است که در زمان فصل برداشت میزان بالایی از این محصول چیده شده و به بازارهای مختلف ارائه می گردد.

طبق آمار موجود مردم ایران خرما کبکاب را به دلیل طعم خوب و قیمت مناسب، خریداری و مورد استفاده قرار می دهند. میزان خرید و فروش این محصول در جنوب و بسیاری از شهرهای ایران بسیار بالا است، به نحوی که آن را در بسته بندی های متفاوت و با وزنه های مختلفی می توان در بازار پیدا کرد.

دلیل استقبال گسترده مردم از این محصول به خاطر مراکز متعدد فروش و در دسترس بودن این مراکز همچنین میزان بالای تولید در کشور است که طبق بررسی‌ های انجام شده بالاترین میزان خرید و فروش در بازارهای مختلف را به خود اختصاص داده است.

خرمای کبکاب هدیه

یکی دیگر از برندهایی که در زمینه تولید و عرضه خرمای کبکاب فعالیت دارد خرمای کبکاب سانا و هدیه می باشد که در بسته بندی های مختلف محصولات خود را به بازار عرضه می نماید این شرکت تولیدی در زمینه صادرات خرما هم فعالیت دارد و در این راستا نیز موفق عمل نموده است. در ایران برخی از افراد خرمای کبکاب را به همراه آورده و گردو مصرف می نمایند که علاوه بر طعم لذیذی که پیدا می کند یک ترکیب مؤثر برای از بین بردن علایم افسردگی نیز می باشد.

یکی دیگر از خواص مهم این خرما جلوگیری کردن از لخته شدن خون در داخل عروق است که در پیشگیری از انواع سکته ها بسیار مؤثر می باشد. سالانه علاوه بر کشورهای مختلف حجم عظیمی از صادرات خرمای کبکاب به کشور روسیه انجام می گیرد و این خرما در این کشور بسیار پر طرفدار می باشد.

مجموعه ما به دلیل حذف کردن واسطه ها توانسته است محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد و علاوه بر قیمت مناسب در زمینه کیفیت محصولات تولیدی نیز بسیار موفق عمل نموده است و خرماهای این شرکت یکی از بهترین خرما ها در بین برند های تولید کننده این محصول می باشند.


 

بازدید: 2844




Scroll to Top