• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429505
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰

قیمت سیم ظرفشویی نازک

قیمت سیم ظرفشویی نازک

اگر خانم خانه دار هستید حتما بارها و بارها برای تمیز کردن آشپزخانه خود از سیم ظرفشویی بسیار نازک استفاده نموده اید سیمهایی با ظاهر درهم پیچیده اما نرم و نازک که آسیبی به پوست وارد نمی کنند و می توان به راحتی با در دست گرفتن آن بخشهای مختلف آشپزخانه اعم از اجاق گاز، سینک ظرفشویی، انواع ظروف فلزی مانند قابلمه و غیره را با آن تمیز و درخشان نمود.

اگر سینک ظرفشویی شما از جنس گرانیت است حتما می دانید که نمی توانید از هر وسیله ای برای تمیز کردن آن استفاده کنید به خصوص استفاده از وسایل نوک تیز و خشن می تواند.

قیمت سیم ظرفشویی نازک

ما به عنوان عرضه کننده عمده سیم ظرفشویی بسیار نازک را به صورت مستقیم از تولید کننده به دست شما خریداران محترم در سراسر کشور می رسانیم کافیست تا برای ثبت سفارش به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

سبب ایجاد خط و خش بر روی سینک شده و ظاهر آن را به شدت خراب کند یک راه حل مناسب و البته ارزان قیمت برای تمیز و براق کردن سینکهای گرانیتی که معمولا قیمت بالایی هم دارند استفاده از سیم ظرفشویی است سیم بسیار نازک ظرفشویی به خوبی می تواند همه لکه های آب، لکه های ایجاد شده بر اثر پاشیده شدن روغن یا هر نوع لکه ای که به دلایل مختلف بر روی ظرفشویی ممکن است ایجاد شود را به آسانی پاک کند.

کافی است تا با کمی مایع ظرفشویی یا تمیز کننده های مخصوص سینک استیل خود را برق بیندازید ابتدا مقداری از محلول یا مایعی که آماده کرده اید را بر روی لکه های ایجاد شده ریخته و پس از چند دقیقه و به کمک سیم نازک ظرفشویی آرام بر روی آنها بکشید.

خرید سیم ظرفشویی به قیمت کارخانه

سیم ظرفشویی از گذشته تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار گرفته و وسیله جدا نشدنی از آشپزخانه است و یکی از انواع آن که همیشه کاربرد بیشتری داشته سیم ظرفشویی کلافی است و مردم با توجه به نیاز خود آن را تهیه می کنند این محصول همچنین بیشترین تقاضا را در رستوران ها و هتل ها دارد که از ظروف زیادی برای پخت و پز استفاده می کنند، زیرا قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و نیازی به فشار زیاد دست ندارد.

قیمت سیم ظرفشویی نازک

این محصول کاربردی از ترکیب فولاد و عنصر کربن ساخته شده است، بنابراین قیمت سیم ظرفشویی بستگی زیادی به مواد اولیه دارد.

این کلاف ها دارای مقدار بسیار کمی کربن بوده و فولادهای آن ضد زنگ هستند، به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و برای نظافت ظروفی که بقایای روغن و مواد غذایی در آن فرو رفته و سوخته استفاده می شود که البته برای این منظور استفاده می شود.

مناسب ترین ابزار برای شست و شوی ظروف مسی و الکل، سیم های ظرفشویی می باشد که با عملکرد تمیز کنندگی بالا به راحتی می توان این ظروف را تمیز کرده و باعث درخشندگی آن ها شد.

این ظرفشویی ها در بسته بندی های عمده یا کوچک و عموماً در وزن های 15، 20 و 25 گرمی و در برندهای داخلی و خارجی با مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که هر خانمی می تواند بنا به سلیقه خود انتخاب کند.

قیمت سیم ظرفشویی

یکی از مهمترین مواردی که خریداران در زمان انتخاب سیم و مایع ظرفشویی به آن توجه می کنند قیمت می باشد به طور کلی قیمت مهمترین مولفه و فاکتوری است که مشتری در زمان خرید به آن توجه می کند.

قیمت سیم ظرفشویی نازک

به خصوص زمانی که قصد خرید یکجا داشته باشد گاها حتی کیفیت سیم ظرفشویی نازک پس از قیمت مورد توجه قرار می گیرد و این یعنی نرخ گذاری محصولاتی که کاربردی و پرفروش هستند بسیار مهم است.

برای کسانی که به تمیزی و نظافت در خانه و به خصوص آشپزخانه اهمیت زیادی می دهند، استفاده از سیم ظرفشویی متداول است چون سیم ظرفشویی قیمت نسبتا پایینی دارد به همین دلیل بیشتر افراد در زمان خرید در تعداد بالا آن را خریداری می کنند.

نکته مهمی که باید در اینجا بدان اشاره شود این است که سیم ظرفشویی به مانند دیگر وسایلی که تمیز کردن بهتر وسایل آشپزخانه استفاده می شود.

به صورت مداوم در معرض رطوبت قرار دارد و به همین دلیل امکان آلودگی و میکروبی شدن آن به مرور زمان بیشتر می شود به همین دلیل توصیه شده است که سیم ظرفشویی و اسکاچ را هر چند ماه یکبار عوض کرده و از آنجایی که قیمت بالایی هم ندارند خرید به پرداخت مبلغ بالایی ندارد پس بهتر است برای حفظ سلامت خود و رعایت بیشتر بهداشت وسایلی که با آنها شسته می شود سیم ظرفشویی را هر چند وقت یکبار تعویض کنید.


 

بازدید: 180




Scroll to Top