• سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: 429510
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴

تولید مجسمه برنجی گوزن

تولید مجسمه برنجی گوزن

امروزه تجمل گرایی موجب شده افراد از اکسسوری و مجسمه های برنجی به منظور زیبا کردن منازل خود استفاده کنند.

به همین منظور بازار خرید و فروش مجسمه های برنجی در طرحهای مختلف گوزن و شیر بسیار داغ می باشد، قیمت مجسمه های برنجی نسبت به برنز و چک مناسب تر می باشد.

یکی از مزیتهای استفاده از مجسمه های برنجی راحتی خانمها به هنگام تمیز کردن آن می باشد، این وسایل به آسانی با یک پارچه مرطوب تمیز می شود.

علاوه بر مجسمه، مبل، فرش و لوستر نیز می تواند در زیبا تر نشان دادن خانه بسیار تاثیر گذار باشد.

توصیه می شود هنگام خرید وسیله به متراژ خانه ی خود نیز دقت کنید و متناسب با ظرفیت آن اجناس موردنظرتان را خریداری کنید.

تولید مجسمه برنجی گوزن

مجموعه ما در زمینه واردات و صادرات انواع مجسمه ها سالهای طولانی است که فعالیت دارد و توانسته با صادرات مجسمه به بسیاری از کشورهای دنیا ارز وارد کشور کند.

در کنار صادرات این محصولات، پخش مجسمه به فروشندگان داخلی نیز انجام می گیرد، به منظور تسهیل کردن امر فروش اقدام به طراحی سایت کرده ایم و عکس تمامی اجناس داخل آن بارگذاری شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ از تمامی محصولات دیدن کرده و پس از انتخاب نمونه مورد نظر اقدام به ثبت سفارش کنید.

توجه داشته باشید فروش محصولات به صورت عمده می باشد و به صورت تکی انجام نمی شود، به علت شکننده بودن مجسمه ها هزینه ی بیمه برای انتقال این اجناس از خریدار گرفته می شود.

خرید مجسمه برنجی گوزن

در حال حاضر مجسمه هایی که با پلی استر تولید می شوند توانسته اند جای جنس گچی را بگیرند، زیرا سبک تر می باشند و جا به جایی آن سخت می باشد اما هنوز هم مجسمه های کچی طرفداران خاص خود را دارد.

کشور ایران جزو تولید کنندگان به نام این نوع صنایع دستی می باشد و صادرات خوبی به کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل امارات و عراق دارد، همچنین در کشورهای اروپایی نیز مشتاقان زیادی برای خرید مجسمه های دست ساز ایرانی وجود دارد.

برخی از افراد علاقه بسیار زیادی به تولید مجسمه دارند و در کنار آن استعداد خوبی نیز در این زمینه داشته اند اما به دلیل نداشتن سرمایه کافی برای فراهم کردن مکان و خرید تجهیزات و مواد اولیه از ورود به این حرفه باز مانده اند.

تولید مجسمه برنجی گوزن

شاید برایتان جالب باشد بدانید مجسمه های برنجی به دو صورت دستی و صنعتی ساخته می شود، اکثر مجسمه برنجی گوزن ، شیر و ببر به وسیله دستگاه و درون قالبهای آماده تولید می شوند به همین دلیل قیمت خرید آنها مناسب می باشد.

در مقابل مجسمه هایی که به صورت دستی تولید می شوند و هنر دست هستند از ارزش بیشتری برخوردار می باشند و به مراتب بهای آنها نیز بسیار گران خواهد بود.

کشور چین در حوزه تولید مجسمه های صنعتی بسیار خوب عمل کرده و توانسته بخش بزرگی از بازار این محصول را دنیا بگیرد.

به همین دلیل به افراد علاقه مند به صادرات این محصول توصیه می شود با آموختن دانش ساخت مجسمه به صورت دستی، آن را تولید کنند زیرا شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت.

تولید مجسمه برنجی

اگر می خواهید از انواع مجسمه ها از جمله مجسمه برنجی رقص باله برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید می توانید در سراسر خانه از سبکهای مختلف بهره ببرید.

چیدمان مجسمه در منزل به زیبا تر شدن قسمتهایی مثل پذیرایی، اتاق خوابها، حمام و سرویس بهداشتی کمک زیادی می کند.

در چیدمان مجسمه ها حتما نباید از سازه های بزرگ استفاده شود هر شخصی می تواند با سلیقه و سبک مورد علاقه ی خودش از هر سایز مجسمه استفاده کند.

مجسمه های برنجی از گذشته تا کنون بسیار جذاب و پر طرفدار می باشند.

تولید مجسمه برنجی گوزن

وقتی مقدار مس موجود در ترکیب فلز برنج زیاد باشد به تبع آن قیمت مجسمه برنجی نیز افزایش می یابد زیرا فلز برنج از ترکیب مس و روی به وجود می آید و تغییر میزان مس باعث تغییر کیفیت برنج می شود و افرادی که به تولید مجسمه برنجی مشغول هستند باید به میزان مواد استفاده شده دقت کنند.

فلز برنج آلیاژی است که به دلیل کیفیت و جاذبه ی فراوان مشتریان پر و پا قرص خود را دارد.

در صنعت جواهر سازی و اکسسوری طلا نیز از آلیاژ برنج استفاده می شود زیرا رنگ منحصر به فرد و ظرافت خاصی دارد.

آلیاژ برنج به دلیل درخشش و برقی که دارد بیشتر در ساخت مجسمه به کار می رود زیرا بسیار محکم و با دوام است و در مدت طولانی کیفیت خود را از دست نمی دهد.


 

بازدید: 184




Scroll to Top