• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429512
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۶

خرید ورق فولاد فنر ضد زنگ

خرید ورق فولاد فنر ضد زنگ

یکی از ابزارهایی که کاربرد و مصارف آن در صنایع مختلف بسیار زیاد و چشم نواز است ورق فولاد فنر است که در مدلهای سوراخ دار، نازک و رنگی تولید شده است که قیمت خرید آن با یکدیگر متفاوت است و همچنین خواص آن نسبت به قیمتش بسیار بیشتر است.

فنر همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است یکی از محصولاتی می باشد که در تمامی وسایلی که در اطراف خود مشاهده می کنید به کار رفته است.

کارایی این محصول به حدی است که در کشور شرکتهایی زیادی اقدام به تولید آن کرده اند.

مهمترین مسئله ای که باعث شده تا کارای آن زیاد شود استحکام این فنر است.

این فنر به حدی استحکام دارد که به راحتی با هر وسیله ای امکان بریدن و قطع کردن آن وجود ندارد.

در صنعت ماشین سازی ورق فولاد فنر دارای خواص بسیار چشم نوازی شده است.

خرید ورق فولاد فنر ضد زنگ

فولاد فنر دارای ویژگیهای منحصر به فردی می باشد.

این محصول دارای استحکام بسیار زیادی است و انعطاف پذیری آن نیز بالا می باشد.

ورق فولاد را به راحتی به وسلیه ی حرارت و ابزارهای مخصوصی اقدام به تولید انواع فنر می کنند.

شکل پذیری این ورق فولادی به راحتی تنها به وسیله ی حرارت بالا قابل انجام است.

ورق فولاد خود دارای تنوع های زیادی می باشد.

ورق سیاه، ورق روغنی، ورق اسید شویی، ورق و سیم مفتول گالوانیزه از ورقهای فولادی هستند که هر یک در صنایع مخصوصی کارایی دارند.

ورق فولاد ضد زنگ

در بین موارد صنعتی ورق های فولاد ضد زنگ از مصرف بالاتری برخوردار هستند و این نمونه یک آلیاژ مقاوم است که ترکیبات اصلی آن کروم و کربن می باشند و در برابر آسیبهای احتمالی از قبیل خوردگی و اکسید شدن ایستادگی می نمایند.

راجع به این محصول می توان گفت که مقاومت خوبی در برابر ساییدگی دارد و در تماس داشتن با آب و هوا زنگ نمی زند.

از دیگر ویژگیهایی که بتوانیم برای ورق آهن نرم برشماریم، انعطاف پذیری بالا و شکل پذیری می باشد که می توانیم تغییر را در آن به راحتی اعمال کرد.

یکی از مباحث داغ در حال حاضر خرید ورق فولاد ضد زنگ می باشد که با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر می باشد.

خرید ورق فولاد فنر ضد زنگ

از ویژگی مشهودی که می توان درباره این نوع فلز به آن اشاره کرد، ماشینکاری آن می باشد که در بخش قالب گیری و مهر زنی ورق فولاد ضد زنگ هم می توانیم به این ویژگی به صورت واضح پی ببریم.

با افزودن مواردی به آن می توانید در استحام ان تغییر ایجاد نمایید که یکی از آن مواد می تواند کروم باشد.

اگر به اندازه ی 10 درصد در تولید این محصول از این ماده استفاده کنیم، به عنوان یک لایه ی پوششی بر روی ورق فولادی 10 میل می نشیند و از عوامل خورنده جلوگیری به عمل می آورد.

خرید ورق فولاد فنر

یکی دیگر از ورقهای فولادی که با استفاده از تکنولوژی نورد گرم تولید می شود ورق فنر می باشد، قیمت خرید این محصول کمی بالاتر از سایر ورقها می باشد.

ورق روغنی یکی از انواع نورد سرد می باشد و در جریان آن تولید می شود، این نوع ورق به دلیل آن که مواد اولیه آن حرارت نده است انعطاف پذیر نیست و در برابر شکل پذیری مقاوم است.

به منظور تولید ورقهای گالوانیزه و برخی لوله ها از این نوع ورق استفاده می شود، همچنین در ساخت برخی لوازم خانگی به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارند از ورق روغنی استفاده می شود.

ورق روغنی به سه دسته تقسیم می شوند، ورقهای معمولی که ST آن 12، ورقهای نیمه کششی ST13 دارند و در نهایت ورقهای فوق کشش کهST آن 14 می باشد.

ورق گالوانیزه از ورق روغنی تولید می شود که فرآیند تولید آن طولانی و زمان بر می باشد و در خرید ورق فولاد فنر باید به آن توجه داشته باشید، طی اتفاقاتی که برای فولاد در زمان تشکیل ورق گالوانیزه می افتد روی به عنوان آند و آهن نقش کاتد را می گیرند و در این صورت این ورق هیچ گاه دچار زنگ زدگی نمی شود.

برای ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی، لوله های آب، کانال کولر، لوله بخاری و بسیاری از مصارف دیگر از این نوع ورق استفاده می شود.

هزینه نگهداری این ورقهای گالوانیزه بسیار پایین می باشد و همچنین نسبت به سایر روشهای ضد زنگ کردن فولاد نرخ پایین تری دارد، این محصول بین 20 تا 30 سال عمر می کند و پوششی مناسب برای فولاد می باشد.

از رنگ پاشی این نوع ورق در کوره ها ورق رنگی تولید می شود، ورقهای رنگی برای نمای داخلی ساختمانها، بدنه خارجی یخچال و آبگرمکن و سایر وسایل خانگی استفاده می شود.


 

بازدید: 137




Scroll to Top