• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429514
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۵۹

چمن مصنوعی موکتی 8 میل

چمن مصنوعی موکتی 8 میل

در واقع، تولید این محصول آن‌قدر زیاد شده که شما شاید هنگام خرید این کالا دچار اضطراب و تردید شوید که برای رفع این مشکل تنها کافیست که با ما همراه باشید تا هنگام خرید علفهای تقلبی، مقدار زیادی از اطلاعات و اصطلاحات را در مورد این کالای خاص یاد بگیرید. با وجود تمامی انواع این محصول که در بازارهای داخلی وجود دارد نکته حائز اهمیت این می باشد که چطور مدل مورد نظر و با کیفیت خود را انتخاب کنیم که برای این مورد نیاز به نگرانی نیست و ما این راهنمایی کامل برای خریداری این چمن قم مصنوعی را با در نظر گرفتن مشتریان جدید خود برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم.

چمن مصنوعی موکتی 8 میل

محصولات جدیدی که با استفاده از الیاف تولید می شوند را چمن مصنوعی موکتی می گویند که در انواع 15، 8 و 25 میل تولید و ارائه می شوند. این محصول از نظر ظاهری شباهت بسیاری به چمنهای طبیعی دارد اما تفاوتهای بسیاری دارد زیرا از رشته و الیافهای خاصی تولید می شوند اعم از الیاف پلی اتیلن و الیاف پلی پروپیلن که سایز اجزای آن نیز عبارتند از: چندین لایه کف و چند لایه زهکشی شده تولید این محصول در ابتدا برای استفاده در زمینهای ورزشی بود اما به مرور زمان به عنوان یک محصول دکوری در انواع زمینه ها مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

چمن مصنوعی موکتی

کاهگل فیبری که در زیر این محصولات وجود دارد در رنگ، وزن و بافت متفاوت است و همین جنس بوده که سبب موکتی نشان دادن این چمن تبریز مصنوعی می شود که اغلب شامل الیاف قهوه ای است. همچنین ماده دیگیری با نام Infill نقش زیادی در سالم نگه داشتن چمن مصنوعی شما ایفا می کند زیرا الیاف را صاف نگه می دارد و به عنوان یک نگه دارنده چمن را تثبیت کرده و برای جلوگیری از جابجایی چمن عمل می کند و باعث می شود چمن تا حد زیادی واقعی تر به نظر برسد. در صورت اضافه نکردن این ماده به مرور زمان الیاف آن دچار رنگ پریدگی شده و حالت خود را از دست می دهد و همچنین از قسمت پشتی آن در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کند که این ماده از مواد گوناگونی مانند سیلیس یا خرده لاستیک تهیه و عرضه می شود.

چمن مصنوعی موکتی 8 میل

که علاوه بر مواردی که ذکر شد برخی از برندهای این ماده دارای خواص ضد میکروبی، ضد بو یا خنک کننده هستند. در آخر نیز همانطور که می دانید پشتی روی چمن مصنوعی موکتی دو قسمت دارد که شامل پشتی اولیه و پشتی ثانویه می شود هر دو قسمت اولیه و ثانویه با هم کار می کنند تا ثبات ابعادی را برای کل چمن مصنوعی فراهم آورند که پشتی اولیه معمولا از پارچه های پلی پروپیلن بافته شده که این ماده به الیاف چمن مصنوعی اجازه می دهد تا به صورت ردیفی در یک خط گرفته و درز بین پنلهای چمن مصنوعی را پوشش دهد. همچنین اگر به دنبال ظاهری مجلل و واقعی تر برای حیاط جلویی درب ورودی خانه خود یا محیطهایی شبیه به آن هستند باید محصولاتی با ارتفاع شمع بلندتر، بین 1 ¼ تا 2 ½ اینچ تهیه کنید تا ظاهری زیباتر و جذاب تر به خود بگیرد.

چمن مصنوعی 8 میل

این چمن ها به عنوان چمنهای تزئینی برای زمینهای ورزش هوازی و فوتبال بسیار مناسب می باشد و یک گزینه ی مناسب برای زمین گلف می باشد. چمنهای 8 میل معمولا قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر دارند اما کیفیت آنها بسیار بالا می باشد زیرا الیاف آن تارهای محکمی دارد و کوبیده نمی شود و در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارند و نهایتا سه درصد تغییر رنگ خواهند داد. به دلیل داشتن ارتفاع مناسب و لطافتی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در مهد کودکها و زمینهای بازی کودکان می باشد و از مزایای آن می توان به مقاومت بالا در برابر اشعه ی خورشید، زیبا بودن ظاهری، بافت نرم و لطیف می باشد.

همانطور که در مطالب بالا هم گفته شد از چمن مصنوعی پالاز موکت برای هر محیط از اندازه های متناسب آن مثل 8 میل و اندازه های دیگر استفاده می کنند. از چمن مصنوعی 8 میل معمولا برای مکانهایی که به نظافت و تمیزی بیشتری نیاز دارند استفاده می شود به سبب این که تراکم بالاتری دارند و ارتفاع آنها کم می باشد که به راحتی می توان آن را نظافت کرد و زباله ها بین آن باقی نمی ماند. چمن هشت میل برای مکانهایی مثل باغها و تالار بسیار مناسب است به دلیل این که نظافت کردن آنها به راحتی انجام می شود و بخاطر پر تراکم بودنشان رفت و آمد روی آنها راحت تر می باشد همچنین برای نگهداری کردن از حیوانات از چمن هشت میل استفاده می کنند زیرا به راحتی می توان آن را نظافت کرد و دارای مقاومت بالاتری هستند.


 

بازدید: 135




Scroll to Top