• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429517
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۳۷

جارو فراشی شهرداری دسته بلند

جارو فراشی شهرداری دسته بلند

در ابتدا باید گفت که قیمت جارو دستی شهرداری پلاستیکی در استانهای مختلفی چون کرج به میزان کیفیت و دوام آنها بستگی دارد.

از این جاروها برای معابر شهری جهت نظافت محیط به کار گرفته می شوند که می توان گفت میزان مقاومت آنها بسیار زیاد است.

این جاروها به دلیل بلند بودنشان می توانند حجم زیادی از زباله و حتی خاک و غبار را به خوبی جمع آوری کند.

جارو فراشی شهرداری دسته بلند

این جاروها در جنسهای مختلفی چون چوبی و پلاستیکی عرضه می شوند.

رنگ این محصولات بسیار زیباست و سعی شده که در رنگهایی تولید شود تا در شب وقتی که رفتگران مشغول کارند خودروها به خوبی بتوانند آنها را ببینند تا تصادفی بین آنها رخ ندهد که خدایی نکرده باعث خسارت جانی به این افراد شود.

خوشبختانه فروشندگان زیادی در سطح شهر هستند که این محصولات را در کیفیت و مدلهای مختلفی نیز عرضه می کنند اما باید دقت کنید که نمونه های بی کیفیت و فیک در بین آنها بسیار زیاد است.

توصیه می شود از مراکزی معتبر چنین جارو ‌سنتی را خریداری کنید چرا که خیالتان از کیفیت و قیمت بسیار مناسب آنها راحت شده و می توانید آنها را سالها مورد استفاده قرار دهید.

جارو دستی بلند

وسایل مورد نیاز هر خانه ای جارو دستی است که با به بازار آمدن نوع دسته بلندآن خیلی کار با این وسیله ضروریی راحت شده است.

یکی دیگر از وسایلی که برای نظافت منزل و شستن زمین به کار می رود تی ماکارونی است که انوع آن در بازار به فروش می رسد این وسیله که به صورت روزانه از آن استفاده می شود.

استفاده از آن بسیار راحت است اما باید توجه داشته باشید جنس و مدلی که میخرید طوری باشد که به سطوح آسیب نرساند و لکه ها و الودگیها را به راحتی از بین ببرد از جمله مزایای استفاده از تی می توان به مواردی همچون از بین بردن و نابودی لکه ها و بوی بد آن، نظافت و پاکسازی کاشی و سرامیک و کفپوشهای منازل و محل کار، رفع لکه ها و تیرگیها از روی دیوارهای گچی و کاغذ دیواری اشاره کرد.

جارو فراشی شهرداری دسته بلند

با توجه به استفاده فراوان از تی انوع مختلف آن از جمله طی حوله ای که از جنس حوله است و ظاهر و کارایی متفاوتی از جارو دستی بلند دارد، طی مسطح که برای نظافت مکانهای پر رفت و آمد و گردگیری آن نظیر آشپزخانه و پله اسفتده می شود، تی پارجه ای یا نخی که به عنوان پر مصرف ترین طی به کار می رود که قدرت جذب آن بسیار بالا است و بهترین کزینه برای نظافت و تمیزی منزل به کار می رود این تی از رشته های نخی ضخیم تشکیل شده است که در انتهای یک میله پلاستیکی یا فلزی و یا چوبی نصب شده است.

از آن جایی که هر روز گردو غبار و آشغال رو سطوح مختلف و فرشها به شچم می خومرد ضروری است که روزانه آنها را نظافت کنیم.

جارو فراشی شهرداری

همان طور که می دانید در حال حاضر پاکیزگی و نظافت محیطهای شهری و فضاهای اداری و البته تجاری یکی از اصلی ترین فاکتورهای آنهاست به نحوی که در صورت عدم پاکیزگی شاهد وجود بیماریهای مختلفی جاروهای فراشی شهرداری که در قالب نوع پلاستیکی با قیمتی مناسب در اختیار کارکنان وظیفه شهرداری قرار گرفته است به آنها این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند نسبت به تحقق این مهم اقدام نموده و زیبا سازی فضاهایهای شهری با پاکسازی آنها اقدام نمایند.

این جارو گیاهی که با استفاده از الیاف PTE ساخته شده اند رفتگران عزیز این امکان را می دهد تا بتوانند بدون هیچگونه خستگی و آسیب به دست شان تا ساعتها نسب به نظافت اقدام نمایند اما این مهم را مدیون چه ویژگی از سوی این الیاف هستیم؟

یقینا راحتی و نرمی و البته ضد تعریق بودن آنها در واقع در ترکیبات PTE رشته نخهایی ضخیم و محکم و در عین حال بسیار نرمی به کار رفته است که در هنگام گرفتن جارو فراشی شهرداری ابتدا در دست چفت و محکم شده و سر نمی خورد و در قدم بعدی باعث خستگی یا حساسیت پوستی برای فرد نمی شود این مهم از اصلی ترین فاکتورها و ویژگیهای جاروهای فراشی شهرداری پلاستیکی است.

موضوع بعدی که می خواهیم در خصوص آن با شما صحبت کنیم وزن سبک این جاروهاست به نحوی که جاروخهای فراشی به گونه ای ساخته و پرداخته شده اند که بتوانند در عین راندمان بالا در پاکسازی محیطها و فضاهای شهری از وزن سبکی برخوردار باشند تا استفاده طولانی مدت موجب خستگی دست رفتگران نشده و کار را برای آنها لذت بخش تر و آسان تر نمایند.


 

بازدید: 190




Scroll to Top