• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429524
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۱۲

خرید آجر نسوز آذرخش

خرید آجر نسوز آذرخش

آجرهای نما نسوز محبوب‌ترین نوع آجر نسوز هستند و احتمالاً آجری است که در زندگی روزمره بیشتر به دیدن آن عادت کرده‌اید. آجرهای نما اغلب در بیرون خانه ها یا برای ساختن دیوار در باغ ها استفاده می شود. به همین دلیل است که آن ها در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف و متناسب با کاربردهایی که در آن به کار می‌روند، وجود دارند.

در معماری نوین امروزی از آجر نما نسوز مشکی به صورت چشم گیری استفاده می‌شود. طیف تولیدی آجر کارخانه ما شامل سبک های پرسی، آنتیک و سنتی در طیف رنگی وسیع ارائه می شود که آجر نما نسوز مشکی با افزایش تقاضای چشمگیر برای ساخت نمای بیرونی ساختمان ها رو به رو شده است.

خرید آجر نسوز آذرخش

مشتریان می توانند برای خرید عمده و کلی این محصولات از طریق مجموعه آراد برندینگ اقدام نمایند این مجموعه دارای سابقه بسیار زیادی در زمینه عرضه و فروش آجر نسوز آنتیک می باشند و با جلب رضایت و اعتماد مشتریان توانسته عنوان فروشگاه آنلاین را کسب کند و در نتیجه سبب سهولت در خرید شده است.

کشور ما به عنوان قطب تولید کننده انواع ساخت و سازها شناخته می شود و دانشجویان و معماران مختلفی را تربیت کرده اند انواع آجرهای نسوز به صورت آلومینی، سبک و شاموتی عرضه می شود، نمایندگیهای مختلف در شهرهای متعدد ارائه خدمات مشتریان را در دستور کار خود قرار می دهند در کل این آجرها دارای ابعاد ۷ در ۲۸ سانتی متر هستند و دارای ضخامتی در حدود دو و نیم سانت می باشند.

آجر نسوز آذرخش

این آجرها از خاک رس مرغوب در رنگ ها و پرداخت های انتخابی ساخته شده اند که هر کدام می تواند طیف سلیقه های مختلف را پوشش دهد.

یکی دیگر از روشهای مهم برای بندکشی آجر نسوز استفاده از ورق گالوانیزه می باشد، آنها گران هستند و با قیمتهای بیشتری پیاده سازی می شوند، این محصولات نوعی عایق برای دیوارها محسوب می گردند چرا که در فصل گرم سال با دیگر محصولات تبادل گرمایی انجام داده و خنک می مانند اما در فصل زمستان گرما را درون خود حفظ می کنند، در نتیجه باعث گرم شدن محیط می شوند.

خاک رس و دیگر مواد اولیه که در تولید این محصولات به کار برده می شود، هنگامی که تحت حرارت زیاد قرار می گیرند، مواد آلی و میکروبی آنها از بین می رود در نتیجه دیگر هیچ گاه دچار شوره نمی شوند و این گزینه به عنوان مهمترین مزیت این آجرها شناخته شده و باعث فروش بیشتر آنها در بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

. خرید آجر نسوز آذرخش

افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آجر نسوز آذرخش به دلیل وزن سبک این آجرها موجب شده تا در نما داشته باشند آجرهای آنتیک در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار بالایی دارند و به دلیل آن که عایق حرارتی مطلوب و مناسبی هستند، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند و شما باید در زمان خرید این کالا به کیفیت آن توجه کنید و سپس محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید.

در شهرهای شمالی کشور ما که رطوبت بسیار زیاد می باشد، استفاده از انواع مختلف این آجرها انجام می شود و باعث می شود که هیچ مشکلی برای سازه های مختلف به وجود نیاید و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند، این برند سالهای زیادی است که در کشور ما فعالیت می کند و به خاطر کیفیت بالایی که دارند، در نظر مصرف کننده حائز اهمیت می باشند.

خرید آجر نسوز

امروزه هم انواع آجر نما نسوز را با همان قاعده کلی یعنی استفاده از خاک رس و آب تولید می کنند با این تفاوت که برخی ترکیبات دیگر که مهمترین آنها خاک نسوز است هم به مواد اولیه اضافه شده و همچنین در کوره هایی با دمای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد در مدت طولانی تری (سه روز) پخته خواهند شد.

استفاده از آجر نما در موارد بسیاری ممکن می باشد که ساده ترین حالت آن تزئینات و نماسازی دیوارهای داخلی و بیرونی انواع ساختمانها است اما در نمونه های خاص و بسیار مقاوم برای پوشش کوره ذوب فلزات، ریخته گری و امثال آن کارایی دارد زیرا مقاومت این مدل از آجر نما در برابر حرارت بسیار بالا بوده و به همین دلیل لقب نسوز به آن داده اند.

خریداران و متقاضیان می‌ توانند برای استعلام خرید آجر نسوز به صورت مستقیم و بدون واسطه به نمایندگیها و مراکز معتبر فروش کالا مراجعه کنند .

مواد پایه آجر های نسوز کانیها و پوکه های معدنی می باشند که نسوز بوده یعنی مقاومت دمایی بالایی دارند و ماهیت سرامیکی و غیره فلزی دارند و در درجه حرارت بالا پایدار می باشند پس طبیعی است اگر انتظار داشته باشیم آجر نما نسوز خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مورد انتظار را در درجه حرارتهای بالا و شرایط مختلف محیط به طور کامل حفظ کند.

برای تعیین کیفیت آجرهای معمولی استاندارد بین المللی تعیین شده که طبق آن مقدار جذب آب توسط این مدل از آجرها بین 6 تا 18 درصد است اما آجر نسوز مقدار جذب رطوبتی کمتر از 2 درصد دارد و واضح است تا چه اندازه می تواند در برابر نم و رطوبت ایستادگی بهتری از خود نشان دهد.


 

بازدید: 272




Scroll to Top