• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429525
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۹

خرید پوشک شورتی کرج

خرید پوشک شورتی کرج

امروزه دو عامل مهم نظافت و راحتی باعث استفاده از پوشک شورتی برای کودکان می شود که در تمامی شهر ها به دلیل پر تقاضا بودن آن یافت می شود.

پوشکها و لباس که این روزها در بازار موجود می باشند به دو نوع دسته بندی می شوند که نوع اول آن معمولی و نوع دوم آن شورتی می باشد که قصد داریم به توضیح کاملی راجب پوشک شورتی بپردازیم که از سایر پوشکها کارایی بیشتر و بهتری دارد.

شما عزیزان نیز می توانید برای راحت تر گرفتن کودک خود از پوشک از این پوشکهای شورتی باکیفیت و قیمت مناسب تولید مجموعه آراد برندینگ تهیه کرده و خیال خود را از این بابت راحت کنید.

مجموعه آراد برندینگ با بهره گیری از بهترین مواد اولیه به تولید انواع پوشک شورتی کودکان و بزرگسالان پرداخته است.

خرید پوشک شورتی کرج

باید بدانید که معمولا از پوشکهای شورتی برای نوزادان استفاده نمی شود و کاربرد این پوشکها فقط برای کودکانی می باشد که به تازگی به راه رفتن چهار دست و پا افتاده اند.

در این قسمت قصد داریم به توضیحی راجب شکل ظاهری این پوشکهای شورتی بپردازیم که برای شرح شکل ظاهری آن باید بگوییم آنها در قسمت وسط نسبت به قسمت جلوی آن باریک تر می باشد که شکل آن دقیقا مانند یک شرت است.

جالب است که بدانید این نوع از پوشکها برای نوزادانی که به‌ تازگی چهاردست‌ و پا یاد گرفته ‌اند و حرکت زیادی دارند بسیار مناسب است چرا که زمانی‌ که کودک شروع به حرکت و راه رفتن می‌ کند و به ‌اصطلاح چهاردست ‌و پا راه می ‌رود استفاده از این پوشکهای شورتی یک گزینه بسیار مناسبی می ‌باشد و همچنین در ادامه باید گفت که بخش باریک این شورتها باعث می ‌شود که جلوی حرکت نوزاد گرفته نشود و متناسب با حرکت کودک حرکت کند.

خرید پوشک شورتی

امروزه با توجه به اینکه مادران به راحتی کودک خود بسیار اهمیت می دهند خرید پوشک شورتی در بازار افزایش زیادی پیدا کرده است.

علاوه ‌بر اینکه استفاده از پوشکهای شورتی کار مادران را بسیار راحت کرده ‌است برای بهداشت و سلامت کودک هم بسیار مؤثر و مفید می ‌باشند.

پوشکهایی که امروزه در بازار بیشترین خرید را دارند دارای دو مدل معمولی و پوشک شورتی هستند.

پوشکهای معمولی آن دسته از پوشکهایی هستند که بوسیله چسبهایی در کنار پای کودک و شورت بچه گانه محکم می ‌شوند و از بدو تولد برای نوزادان استفاده می‌ گردد.

اصولاً برای نوزادان از پوشکهای شورتی استفاده نمی ‌کنند و از زمانی‌ که کودک چهار دست و پا می رود برای او استفاده می ‌شوند.

بر روی هر بسته پوشک سایز آن نوشته شده است که باید با توجه به سن کودک سایز متناسب را خریداری کرد تا پای کودک در آن راحت باشد.

پوشکهای امروزی طوری طراحی شده‌اند که برای نوزادان که بیشتر ساعات روز را در خواب سپری می کنند به گونه ای می باشند که قسمت پشتی آنها پهن ‌تر می ‌باشد تا جلوی نم پس دادن از آن قسمت گرفته شود.

همچنین کمی که کودک بزرگتر شود و قادر به چهار دست ‌و پا راه رفتن باشد شکل پوشک تغییر می ‌کند به طوری ‌که در قسمت وسط کمی باریک ‌تر و در قسمت جلو پهن ‌تر می‌ شود تا مانع از تحرک کودک نشود.

پوشکهای شورتی امروزه برای از پوشک گرفتن نوزادان و کودکان کاربرد بسیاری داشته ‌است.

جنس این پوشکهای شورتی از چندین لایه کتان و پارچه‌ ای نرم تشکیل‌شده که پوشکهای شورتی برای کودکانی استفاده می‌ شود که قرار است به ‌تدریج از پوشک گرفته شوند.

پوشک شورتی کرج

یکی از شهرهای تولیدکننده پوشک شورتی کرج است که در انواع مختلف تولید می شوند و سالانه درصد قابل توجهی از این محصول را در تولیدیها تولید کرده و روانه بازار می کنند.

شما می ‌توانید با استفاده از این پوشکهای شورتی آموزش راحت‌ تری را به کودکان خود ارائه دهید.

باید این را بدانید که بعد از استفاده از این پوشکها برای بازکردن و همچنین دور انداختن آن باید آن را از دو طرف پاره کنید.

لازم به ذکر است که در این ‌جا باید بگوییم که پوشکهای شورتی به‌ راحتی به تن نوزادان پوشانده می‌ شوند که دارای قابلیتهای ارتجاعی بالایی می ‌باشند.

بدلیل تحرک زیاد نوزاد هنگامی‌ که این پوشک را استفاده می ‌کنند بسیار راحت تر می توانند حرکت کنند چرا که در آن از لایه ‌های محکم و باکیفیتی استفاده ‌شده است.لازم به ذکر است که این پوشکهای شورتی فقط مخصوص کودکان نبوده و امروزه این پوشک برای بزرگسالان نیز تولید می ‌شود که بسیاری هم مورد استفاده قرار می ‌گیرد.


 

بازدید: 176




Scroll to Top