• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429526
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۱

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

یکی از خوراکیهایی که در کنار غذا سرو می شود زیتون پرورده می باشد همانطور که می دانید زیتون به شکلهای مختلف تولید و عرضه می شود یکی از خوشمزه ترین مدلهای آن به صورت پرورده می باشد زیتون پرورده معمولا یا به صورت ساده و یا با گردو و رب انار درست می شود و طعم بسیار خوبی دارد این چاشنی پرطرفدار را هم می توان در خانه درست کرد و هم به صورت آماده از بیرون خریداری نمود.

امروزه در شهرهای مختلف ایران درخت زیتون کشت می شود اما همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد بهترین زیتون متعلق به شمال کشور و شهرستان رودبار است زیتون رودبار چه به صورت سالم و چه پرورده بسیار معروف و شناخته شده است به طور کلی میوه زیتون به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد به شکلهای گوناگون و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود به عنوان مثال از روغن آن به عنوان بهترین روغن خوراکی در پخت و پز، صنایع تولید مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی و غیره استفاده می کنند.

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

بسیاری از کسانی که در خانه خود درخت زیتون دارند می توانند آن را پس از چیدن و شیرین کردن به صورت زیتون پرورده درآورند برای این کار کافیست زیتون را چرخ کنید و به آن گردو، رب انار و هر چیزی که به میل و سلیقه خودتان است اضافه نموده و آن را برای یک هفته در یخچال قرار دهید پس از آن زیتون پرورده شما آماده مصرف است.

با مصرف زیتون بدنی سالم و به دور از بیماری خواهید داشت مصرف آن خطر ابتلا به دیابت را به حداقل می رساند به خصوص اگر زیتون به صورت کاملا طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی شیرین شده باشد خاصیت آن تا چند برابر افزایش پیدا می کند.

زیتون پرورده همدست

کشور ما از مهمترین تولیدکننده زیتون پرورده است و برند همدست بکی از بهترین نوع این محصول است که در شهر همدان تولید و به سراسر کشور عرضه می شود و در بازارهای خارجی نیز فروش خوبی دارد این محصول با ویژگی خاصی به بازار عرضه می گردد که به بررسی این ویژگی می پردازیم.

در نگاه اول می توانیم به تازه بودن این زیتون پرورده اشاره کنیم تمامی موادی که برای افزودن به زیتون به کار برده می شود کاملا تازه و سالم است که در زمان ماندگاری آن اثر دارد.

دوم می توانیم به ارزش غذایی بالایی اشاره کنیم که مواد افزودنی به آن اضافه کرده اند که برای هر سن و قشری مناسب است و دارای انواع ویتامین و پروتئین خواهد بود.

سوم در مورد نوع بسته بندی که دارد صحبت کنیم به این صورت که بسته بندی کاملا استاندارد و بهداشتی است و به هیچ وجه سوراخ یا بریدگی بر روی آن وجود ندارد و در هنگام حمل و نقل به بار آسیب وارد نمی شود.

مزه آن بسته به ترش و شیرین بودن رب انار متفاوت خواهد بود و برخی از گلپر و آویشن در آن استفاده می کنند که طعم آن را بی نظیر می کند و میزان استفاده از مغز گردو در آن نیز بر طعم آن می افزاید؛ زیتون پرورده همدست در بهترین شرایط بهداشتی تولید می شود و دستگاه های به روزی برای ساخت آن به کار می رود در محیطی کاملا بهداشتی و تحت نظر بهداشت و افراد خبره تولید می شود.

تمامی اطلاعات مربوطه بر روی بسته بندی آن ثبت شده است و مشتری می تواند همه موارد را بررسی کند و بعد اقدام به خرید کند از جمله این اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء و وزن و مجوزهای لازم و غیره که برای خرید لازم است.

خرید زیتون پرورده تک نفره

بسیاری از افراد در حدی زیتون پرورده را همراه با غذا دوست دارند که خوردن غذا بدون این چاشنی و یا ترشی زیتون برای آنها غیر ممکن است پس بهترین گزینه برای خرید همین زیتون پرورده های تک نفره است چون دیگر هیچ اسرافی صورت نمی‌گیرد و به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندیهای در بسته قرار گرفته است که به فرد این اطمینان را می دهد که کاملا بهداشتی است.

بسیاری از افراد برای کم کردن اضافه وزن به توصیه مربی همیشه همراه با غذا زیتون پرورده می خورند با خرید زیتون پرورده تک نفره و مصرف آن همراه با غذا فرد احساس سیری می کند در نتیجه کمتر غذا می خورد و دچار افزایش وزن نمی شود البته بهتر است بدانید که هر ١٠٠ گرم دانه زیتون پرورده ۴۵٠ کالری دارد پس در خوردن آن زیاده روی نکنید که دیگر اصلا غذا نخورید چون در این صورت با افزایش وزن مواجه می‌شوید بنابراین بهتر است به اندازه ی که در برنامه رژیم نوشته شده است مصرف کنید.


 

بازدید: 192




Scroll to Top