• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429527
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۳

خرید چرخ گوشت پارس خزر

خرید چرخ گوشت پارس خزر

کارخانه پارس خزر برای اولین بار در سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن آغاز به کار نمود که در ابتدا به نام شرکت تجاری پارس توشیبا محصولات خود را تولید می نمود چرخ گوشت همه کاره یک دو سه پارس خزر یکی از انواع محصولات تولیدی این شرکت بزرگ و قدیمی در عرصه فعالیت محصولات برقی خانگی می باشد.

با پیشرفت و توسعه بهتر این کارخانه در سال 1361 اسم شرکت از پارس توشیبا به نام شرکت پارس خزر تبدیل یافت در عصر امروزی هم اکنون این شرکت تولیدی جزو بزرگترین شرکتهای تولیدی لوازم برقی خانگی در ایران است که به شکل اوراق مشارکت عام به تلاش خود مشغول است ضمن اینکه با بسیاری از مجموعه های همکار شرکت آراد برندینگ نیز در این رابطه در حال همکاری می باشد.

خرید چرخ گوشت پارس خزر

این شرکت دارای نشان استاندارد کشوری می باشد و طی سالها تلاش موفق شده است که رضایت مصرف کننده را همیشه سرلوحه فعالیت خود داشته باشد شرکت پارس خزر علاوه بر فروش حضوری وب سایتی را برای فروش اینترنتی خود در نظر گرفته است تا تمامی محصولات تولیدی خود را در اختیار مشتریان داخلی وخارجی خود قرار دهد.

چرخ گوشت پارس خزر در انواع مدلهای مختلفی در همه رنج قیمتی در بازار فروش به مشتریان عزیز ارائه می شود.

خرید چرخ گوشت

باید گفت در هنگام خرید چرخ گوشت باید به میزان برق مصرفی و ظرفیت آن توجه لازم را داشته باشید تا بتواند نیاز شما را به طور کامل برطرف کند.

توصیه می شود جهت سالم ماندن این دستگاه حتما در هر بار استفاده نهایت تا 10 دقیقه از آن استفاده کنید بعد از اینکه گوشتها را چرخ کردید حتما بلافاصله قطعات چرخ گوشت را باز کرده و آنها را به خوبی شستشو دهید تا عمر آنها کاهش پیدا نکرده و از طرفی اصول بهداشتی هم رعایت شود سعی کنید برای تیز کرده تیغه چرخ گوشت حتما دقت لازم را انجام دهید تا تیغه خراب نشود.

در صورتی که بیش از دو کیلو گوشت شترمرغ چرخ کردید حتما چند دقیقه دستگاه را خاموش کرده تا خنک شود و سپس روشن کرده و به کار خود ادامه دهید این روند باعث می شود عمر موتور چرخ گوشت افزایش یابد پیشنهاد می شود از چرخ گوشتهایی استفاده کنید که دارای بدنه استیل هستند.

دقت داشته باشید جنس به کار رفته در تیغه این دستگاه باید از فولاد ضد زنگ باشد تا دوام و ماندگاری آن بیشتر باشد در این قسمت باید گفت میزان قیمت خرید چرخ گوشت به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد.

معمولا قیمتها در بازار بیشتر تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا می باشد که می تواند تعیین کننده قیمت این محصولات باشد برای چرخ شدن بهتر گوشت ابتدا باید آن را درون یخچال قرار داده تا کمی سفت شود تا روند چرخ کردن آن راحت تر انجام شود.

بسیاری از افراد در هنگام چرخ کردن گوشت همراه آن پیاز قرار می دهند که عمل بسیار اشتباهی است چرا که آب موجود در پیاز به موتور آن نفوذ کرده و در گذر زمان باعث خرابی آن می شود.

باید مد نظر داشته باشید که تکه های گوشت را کوچک خرد کنید تا به خوبی در چرخ گوشت له شوند.

نکته بسیار مهم این است که در زمانی که چرخ گوشت بوش خالی است به هیچ عنوان آن را روشن نکنید چرا که باعث می شود سرعت چرخ گوشت بالا رفته و چرخ دنده های آن به مرور زمان کند شوند.

اگر یادتان باشد چرخ گوشتهای قدیمی صدای بسیار زیادی داشتند و قطعات آنها بسیار سنگین بود که به همین دلیل مصرف برق در آنها بسیار بالا بود.

خرید چرخ گوشت پارس خزر

شرکت تولیدی پارس خزر در 38 دسته محصولات تولیدی خود را با کیفیت و مرغوبیت مناسب ساخته و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند چرخ گوشت همه کاره پارس خزر جزو 38 محصول برتر ساخت این شرکت می باشد یکی از اقلام مهم و کاربردی در هر منزلی، چرخ گوشت می باشد.

برای خرید چرخ گوشت پارس خزر همه کاره بهتر است از نوع تولیدی داخلی استفاده نمود چرا که قطعات و تعمیرات آن براحتی انجام می شود اما هستند چه بسیار افرادی که گوشت و محصولات پروتئینی مورد نظر خود را بصورت چرخ شده آماده خریداری می کنند و اعتقادی به استفاده از چرخ گوشت خانگی ندارند و از نظر آنها این محصول فقط برای دکور و صرف هزینه ی اضافی می باشد.

حال چرخ گوشت مدل پارس خزر که از قدیمی ترین و با سابقه ترین برند ایرانی است که، توانسته است تولیدات خود را با کیفیت و موفقیت بیشتری طی سالها فعالیت به بازار ارائه کند.


 

بازدید: 155




Scroll to Top