• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429528
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۴

خرید رادیاتور پره ای آلومینیومی ماکسی

خرید رادیاتور پره ای آلومینیومی ماکسی

قیمت یا ارزش رادیاتور های آلومینیومی نیز مانند دیگر ابزار گرم کننده، بستگی به ابعاد آن، جنس رادیاتور، حتی نحوه کارکرد و برند آن دارد، در ادامه توضیحات مفید فایده و جامعی را به شما ارائه خواهیم کرد، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که به طور تقریبی قیمت هر یک رادیاتور آلومینیومی چقدر می باشد؟ اگر بخواهیم به طور حدودی قیمت یک رادیاتور آلومینیومی را بگویم، می شود ۲/۵میلیون تومان و یا ۲۵میلیون ریال می باشد.

همینطور که از اسم این رادیاتور ها پیدا است، جنس آنها از آلومینیوم می باشد و همین ویژگی سبب می شود که به دلیل کم یاب بودن و گران قیمت بودن فلز آلومینیوم، قیمت و ارزش این نوع رادیاتور ها نیز افزایش پیدا کند و اگر ما بخواهیم بررسی جزئی بکنیم، متوجه می شویم که اختلاف قیمت این نوع با دیگر انواع آن خیلی زیاد می باشد، در ادامه مقاله تهیه شده شرکت آراد برندینگ به معرفی رادیاتور آلومینیومی می پردازیم.

خرید رادیاتور پره ای آلومینیومی ماکسی

رادیاتور های آلومینیومی به کدام نوع از رادیاتور ها می گویند؟ شوفاژ نوع آلومینیومی که در دهه های جدید یکی از چندین نمونه پرطرفدار ترین های نوع رادیاتور خود را جا کرده است، دارنده توانایی های گرم کننده مختلفی هست.

توانایی گرم کنندگی شوفاژ های آلومینیومی وابسته به مقدار پره های شوفاژ دارد؛ به این معنی است که به هر میزان که محل جادار تر باشد، مقدار پره های آن بیشتر خواهد شد و در پایان ما این توانایی را داریم که به این قابلیت برسیم، مقدار پره های شوفاژ های آلومینیومی مشخص کننده توانایی گرم کنندگی آن خواهد بود.

خرید رادیاتور پره ای

امروزه استفاده از پکیجها برای گرم کردن خانه به یکی از لوازم متداول وضروری تبدیل شده است، نصب رادیاتورهایی مانند ایران رادیاتور با قابلیت گرمایشی فوق العاده می تواند با به حرکت در آوردن آب گرم در بین پره های خود وبه جریان انداختن آن در سرتاسر رادیاتور، هوای محیط اطراف خود را گرم نگه دارد، در خانه ها وساختمانهای چندین طبقه امروزی استفاده از رادیاتور بهترین گزینه انتخابی در فصل سرد زمستان است و به دلیل مزایای بی شمار خود به جایگزین بسیار خوبی برای بخاریهای گازی تبدیل شده است.

در رادیاتور پره ای ایران رادیاتور که معروفترین برند رادیاتور در کشور می باشد، یک جریان آب گرم مداوم در طول پره ها همواره در حرکت است به این ترتیب که آب یا بخار آب در طول مسیر رادیاتور ودرون پره های عمودی آن به راه افتاده و همین جریان داشتن آب گرم وانتقال آن از طریق رسانای فلزی که سراسر آن را احاطه نموده به محیط اطراف سبب گرم شدن هوای سرد دور تا دور رادیاتور گردیده وباعث می شود تا به تدریج تمام هوای محیط از یک هوای سرد یه یک هوای گرم ومطبوع بدل شود این مهم باعث شده اس تا استقبال از خرید رادیاتور پره ای بیش از پیش توسعه و فزونی یابد.

یکی از ویژگیهای رادیاتور پره ای این است که به سهولت می توان به نسبت مساحت و ابعاد محیط قرار گرفته در آن، پره هایش را کم یا زیاد نمود، به این ترتیب که اگر محیطی که رادیاتور را نصب کرده اید یک اتاق کوچک است که هدر رفتن گرما در آن اندک بوده وبه سرعت گرم می شود قادر خواهید بود که تعداد پره ها را کاهش دهید وبالعکس اگر محیط دارای گستردگی ومساحت بیشتری باشد وهدر رفت گرما درآن زیاد اتفاق می افتد می توانید به تعداد پره ها بیفزایید وبه این طریق انرژی گرمایی محیط زندگی خود را مدیریت نمایید.

رادیاتور آلومینیومی ماکسی

رادیاتور آلومینیومی ماکسی نوع دیگری از انواع مختلف رادیاتور های آلومینیومی می باشد که توانایی های منحصر به فرد خود را دارد، همچنین توانایی های آن باعث شده است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کند، در ادامه یک سری از ویژگی های آن را ارائه خواهیم کرد، با ما همراهی کنید.

در رادیاتور های نوع ماکسی بازه لوله های فوق و تحت پانصد و پنجاه میلی متر و طول لوله اساسی داخلی یک اینچ و وزن هر پره ای نود و دو صدم کیلو گرم می باشد، حساب کردن مقدار پره های رادیاتور آلومینیومی ماکسی نیازمند است برای وضعیت آب و هوایی برای مثال: شهزچر تهران با وجود نبود وارد شدن بیش از اندازه هوای با دمای پایین به درون وجود تنها یک حائل در برابر هوای دمای پایین بیرونی.

در طبقه های میانی سازه می تواند به گونه حدودی برای هر متر مربع از سازه خوب تقریبا هشتاد و پنج کیلو کالری و برای طبقات فوقانی پارکینگ برای هر متر مربع از سازه تاثیر گذار تقریبا نود و پنج کیلو کالری و همینطور برای بخش هایی که در تحت های سازه قرار گرفته شده است تقریبا صد و پنجاه کیلوکالری دیده می شود.


 

بازدید: 481




Scroll to Top