• چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: 429529
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۶

قیمت ظروف نقره تبریز

قیمت ظروف نقره تبریز

این هنر علاوه بر تبریز در شهرهای اصفهان و شیراز نیز رواج داشته است که در امروزه با رشد هنرمندان در این عرصه که فعالیت می کنند باعث شده اند که اکنون در استانهای ایران رواج پیدا کند و جزوه یکی از رشته ها شود. قابلیت چکش خواری و ورقه شدن در نقره بسیار زیاد است و علاوه بر این نقره دارای خاصیتهای بسیاری مانند میکروب کشی قوی است برای مثال وقتی داخل ظرف نقره آب را بریزیم به هیچ وجه و هیچ زمانی کثیف نمی شود و همچنین بدون میکروب می ماند که این موضوع به دلیل یونهای نقره است که در آب می باشد. جهت مشاهده ی این محصول می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت ظروف نقره تبریز

یکی از مهم ترین و زیبا ترین ظروف که نقره خواهد بود امروزه قیمت هر گرم آن نسبت به نوسانات بازار مربوط می‌باشد. ظروف نقره علاوه بر اینکه در زیبایی کمک زیادی خواهند کرد برای مصارف غذایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ظروف بخاطر اینکه به هیچ عنوان باکتریها را به خود جذب نخواهند کرد گزینه مناسبی برای صرف غذا در آن می‌باشد. هر کدام از بانوان در زمان شستن دغدغه این را دارند که چطوری ظروف را تمیز کنند تا کثیف بر روی آن نماند. ظروف نقره این موضوع را حل کرده است تا فقط با آب گرم شسته و تمیز شود. در ضمن باید خاطر نشان کرد که ظروف نقره و ظروف مسی از زمان گذشته تا به حال زیاد مورد استفاده قرار می‌گرفت.

ظروف نقره تبریز

طراحی و ساخت ظروف قلمزنی نقره نما علاوه بر تبریز شهر اصفهان هم به این هنر دستی پرداختند این ظروف نقره نما یا ظروف مسی زنجان به عنوان ظروف شبیه نقره و آبکاری نقره هم یاد می شود در واقع به ظروفی گفته می شود که از جنس نقره نیست و فقط روی آن روکش یا لایه ای از نقره کشیده شده به عنوان مثال جنس اصلی ظرف از برنج، مس یا نیکل است که فقط روی آن لایه ای از فلز نقره کشیده شده قیمت این ظروف نقره نما بر اساس کیفیت تولید آن در نظر گرفته می شود که معمولا این ظروف نقره نما و یا همان شبه نقره با زیر ساخت مس تولید می شود که قابلیت چکش و نقش بر آن بسیار فوق العاده بوده است که دارای ماندگاری بسیار بالا است.

استفاده از ظروف طرح نقره و ظروف مسی الماس برای پذیرایی از جمله آثارات زیبای قلم زنی و ظروف نقره تبریز بوده است که با روش ساخت آن آشنا می شویم. بعد از عیار کردن نقره با مس برای ساخت اشیاء و ظروف نقره، نقره ذوب شده را داخل ریچه می ریزند، قالب ریچه به شکل صفحه آهنی که یکی از این صفحه های آهنی دو زه در اطراف آن وجود دارد، دو صفحه را به هم سفت کرده و شکافی که در بالای آن وجود دارد نقره ذوب شده را می ریزند تا آن به صورت شمش درآید و سپس این شمش را با استفاده از دستگاه نور که دو غلتک سنگین است به ضخامتهای مورد نیاز در می آوردند. به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی از نقره کاران در تبریز و ساخت چشمگیر و زیبای ظروف طرح نقره و ظروف برنجی به این دلیل است که این هنر از سال ۱۹۱۵ از کشور ترکیه برای بار اول به تبریز آمد و وارد دیوار تبریز شد.

قیمت ظروف نقره

بانوان امروزه یکی از مشتریهای خرید ظروف نقره و ظروف مسی مدرن می‌باشند که یک دکور عالی برای خانه خود رقم بزنند. شما می‌توانید با یک خرید مطمئن و با کیفیت یک محصول عالی و مرغوب را به دست بگیرد. این ظروف بخاطر طرح و نقش که دارد زیاد مورد توجه قرار گرفته است تا تولید انبوه صورت بگیرد. ظروف نقره از سایز بندیهای مختلف طراحی و تولید خواهد شد که هر کدام از آن باب هر نوع سلیقه و نظر می‌باشد. طرح و نقش این محصول باعث شده است که مشتریان از خارج متقاضی این محصول باشند. کشورهایی مانند: ترکیه، روسیه، عراق بعضی از این کشورها خواهد بود که درخواست کننده این محصولات می‌باشند.

در سطح بازار ظروف نقره وجود دارد تا بتوانید از آن به عنوان دکور استفاده کنید که قیمت ظروف نقره بخاطر طراحی فرق خواهد کرد. ظروف نقره بخاطر زیبایی و طراحی که دارد یکی از بهترین نوع ظروف برای دکوراسیون می‌باشد. این محصول به دلیل اینکه مواد بسیار با کیفیت در ساخت آن استفاده خواهد شد اصلا خوردگی ندارد که یکی از محصولات برای استفاده از دکور خواهد بود. هر ظرف که کثیف بشود یکی از دغدغه های بانوان خواهد بود تا تمیز شود. ظروف نقره که هیچ نوع از کثیفیها را به خود جذب نخواهد کرد این کمک را می‌کند تا ظروف به راحتی تمیز شود. این ظروف، این قابلیت را هم دارد که طعم و مزه را عوض کند تا شما حتی کاسه ماست را با قاشق که مصرف خواهید کرد با یکم مزه متفاوت مواجه شوید.


 

بازدید: 418




Scroll to Top