• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429531
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۷

قیمت کپسول آتش نشانی تهران

قیمت کپسول آتش نشانی تهران

همانطور که می دانید بعد از آتش سوزی اولین چیزی که ذهن شما را به هم درگیر و مشغول می سازد خاموش کردن حریق از طریق کپسول آتش نشانی است که با وزن 2 کیلویی و حاوی co2 همیشه دم دست می باشد و قیمت این نوع از کپسول نسبت به کارآمد آن بسیار ناچیز و باور نکردنی می باشد.

این نوع از کپسول علاوه بر قیمتی مناسب بسیار با کیفیت می باشد.

هر یک از کپسولهای آتش نشانی یا خاموش کننده های آتش برای جای خاصی کاربرد بیشتر و بهتری دارد.

برای مثال می توان گفت که این نوع از کپسولها شامل دی اکسید کربن برای خاموش کردن دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی و یا هر کجا که جریان برق وجود داشته باشد مورد استفاده ی بهتری قرار می گیرد.

قیمت کپسول آتش نشانی تهران

شما اگر دنبال محصولی با کیفیت و درجه ی یک هستید می توانید با ثبت سفارشات محصول دلخواه و مشاوره با مشاورین متخصص در سایت آراد برندینگ، محصول خود را با قیمتی مقرون به صرفه و با کیفیتی بی نظیر ظرف مدت کوتاه و بدون اتلاف وقت دریافت نمایید و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

اینگونه می توان گفت که هر گونه سیم کشی برق در هر جایی وجود داشته باشد که به هر علتی موجب آتش سوزی گردد و در پی آن برای خاموش کردن آتش منجر شده نمی توان از چیزهایی مثل آب، پتوی خیس یا کپسول فوم استفاده استفاده کرد و علت آن رسانا بودن آب است که به راحتی می توان جریان الکتریسیته را از خود عبور داد و خطر سازتر می باشد و همچنین به جای اینکه آتش کوچکتر شود به گستردگی آتش افزوده می شود.

قیمت کپسول آتش نشانی co2

همانگونه که مستحضر هستید نوعهای مختلفی از کپسول دژ آتش نشانی که شامل co2 می باشد، وجود دارد که قیمت آنها متفاوت هستند.

برای این که بخواهد از ایمنی کامل در شرکتها و کارخانجات بزرگ یا کوچک برخوردار باشید بهتر است که در محل کار خود از این نوع کپسولهای برق یا کپسولهای دی اکسید کربن به تعداد چند تا داشته باشید تا در هنگام وقوع حادثه به راحتی بتوانید آتش به وجود آمده را سرکوب کنید و از احتمال وقوع حادثه های ناگوار و خسارتهای ناشی از آن جلوگیری نمایید.

قیمت کپسول آتش نشانی تهران

این نوع از کپسولها در مقایسه با دیگر کپسولها قیمت کپسول آتش نشانی مناسبتر و مطلوبتری دارد و از لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

همچنین نکته مهم و قابل اهمیت این است که مکانهایی که این چنین است و با ایجاد بروز همچنین مشکلی، خیلیها به اشتباه از آب مقطر استفاده می کنند و یا اینکه از کپسولهای نامربوطی استفاده می کنند که علاوه بر بیشتر شدن حریق، دچار خسارات بیشتری نیز می شوند و به دستگاه ها آسیب جدی می رسانند.

همانطور که اطلاع دارید این نوع از کپسولها حاوی دی اکسید کربن می باشند و با استفاده از این کپسولها خسارت کمتری به دستگاه های برقی وارد می شود و علت آن وجود دی اکسید کربن است که اکسیژن موجود در حریق را از بین می برد و ماده ی خاموش کننده ی کپسول اصلا رسانا نیست و بسیار ایمن می باشد.

یکی از نکته های مهم دیگر که نباید ناگفته بماند این است که در هنگام وقوع همچنین حوادثی نبایستی افراد بدون ایمنی از کپسولهای آتش نشانی دی اکسید کربن استفاده کنند و علت آن وجود گاز دی اکسید کربن می باشد.

کپسول آتش نشانی بیوورسال تهران

زمانی که برای شما اتفاقی افتاد باید حتما دست به کار شوید و پس از اعلام حریق به مراکز آتش نشانی و تا پیش از رسیدن آتش نشانها از محفظه ی قرار داده شده برای کپسول استفاده کنید و پس از تکان دادن محتویات درون آن ضامن تعبیه شده برای آن را بکشید و سپس اهرم را در دست داشته باشید و پس از اینکه سر شیلنگ را به سمت هدف گرفتید اهرم را خم کنید و اقدام به خاموش کردن آتش کنید.

در هر منزلی لازم است تا به منظور امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی تهران باشد تا در هنگام بروز خطر به سرعت بتواند به رفع آن اقدام کنید.

کپسول آتش نشانی نمونه ی کوچک شده ی یک آتش نشان را برای شما بازی می کند و برای کوچک ساخته شده است تا شما بتواند در محلی که حضور دارید امنیت لازم را بر قرار کنید حتی اندازه ی خیلی کوچک برای آن تدارک دیده شده است که مخصوص نصب در اتومبیل می باشد و در هنگام بروز حادثه به کار می آید.

داشتن لوله ی انتقال مناسب و سر لوله گشاد به سریعتر خاموش شدن آتش کمک می کند و باعث می شود تا از پیشروی آن جلوگیری به عمل بیاید.

برای مدلهای بزرگ این محصول نیز چرخ هم تدارک دیده شده است تا حمل و نقل آن بهتر صورت پذیرد.


 

بازدید: 202




Scroll to Top