• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429532
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۹

خرید مانکن مانتو لباس مردانه

خرید مانکن مانتو لباس مردانه

همه ما به هنگام قدم زدن در خیابان و با مشاهده ویترینهای مغازه ها با عروسکهای انسان نما که برای نشان دادن لباس به کار می روند رو به رو شده ایم، این عروسکهای انسان نما را مانکن لباس می نماند که در ادامه بیشتر در خصوص انواع مانکن و قیمت خرید و فروش مانکن مانتو صحبت می کنیم.

در واقع مانکنها انواع مختلفی دارند که بر حسب آن کاربردهای گوناگونی نیز دارای می باشند، شاید می توان گفت اکثر خیاطان و افراد مشغول در حوزه لباس با این مانکنها به خوبی آشنایی دارند.

به طور کلی مانکنها همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد در سه نوع مردانه، زنانه و بچگانه وجود دارند که به صورت نیم تنه و تمام تنه دسته بندی می شوند و کاربرد آنها بسته به نیاز شما می باشد، به عنوان مثال برای یک بوتیک مانتو فروشی برای نشان دادن قد مانتو و طرح کامل آن مانکنهای زنانه تمام تنه نیاز می باشد در حالی که در یک مغازه بلوز فروشی مانکنهای نیم تنه کافی می باشند.

خرید مانکن مانتو لباس مردانه

برخی از مانکنها تحت عنوان مانکنهای سوزن خور در خیاطی برای پرو لباس و رفع عیوب استفاده می شود و خیاطها با استفاده از آنها می توانند کیفیت تولیدات خود را ارتقا بخشند.

یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی برای بوتیکهای مانتو فروشی، مانکن مانتو و مانکن لباس مردانه می باشد که بدین منظور از مانکنهای زنانه مخصوص مانتو استفاده می شود.

مانکن لباس مردانه

همانطور که اشاره داشتیم مانکن لباس از مدلهای مختلفی برخوردار است که دوتا از پرفروش ترین نوع مانکنها مردانه و زنانه نیز می باشد زیرا اکثر مغازه داران برای به نمایش گذاشتن لباس مجلسی و اسپرت خود مجبور به استفاده از این نوع مانکنها خواهند بود به همین منظور فروش آنها نسبت به سایر مانکنها بیشتر می باشد.

امروزه با بالا رفتن تقاضای فروشگاه ها برای مانکن لباس مردانه اکثر افراد کلاهبردار از این مسئله نیز استفاده کرده و شروع به تولید این نوع کالا گرفته اند که همین موضوع سبب شده تا مانکنهای بی کیفیت در سطح بازار بسیار افزایش پیدا نماید و آنها برای فروش کالای خود تصمیم بر کاهش قیمت بسیار زیادی گرفته اند که شرکت مربوطه ما به افراد درون جامعه توصیه می کند تا از فروشگاه های معتبر یا سایتهای معتبر خرید خود را انجام دهند و لازم به ذکر است شرکت تولیدی ما به دلیل کیفیت بالایی که برای کالاهای خود در نظر گرفته است توانسته جزو معتبرترین تولیدکنندگان مانکن در ایران به حساب بیاید.

همانطور که اشاره داشتیم مانکن لباس از مدلهای مختلفی برخوردار است که هر کدام از آنها دارای کارایی خاص خود نیز می باشد که همین مسئله باعث تفاوت قیمت در آنها خواهد شد.

خرید مانکن مانتو

پیش از خرید مانکن مانتو بهتر است با انواع مانکن لباس زنانه و کاربرد آنها آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مانکنهای معمولی از پرکاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی بوده که می تواند از جنسهای مختلف باشد و بیشترین کاربرد آنها در مغازه ها و فروشگاه ها به ویژه عمده فروشیها می باشد.

این گونه از مانکنها فاقد جزئیات اضافی بوده و تنها یک مجسمه بسیار شبیه به بدن انسان می باشد و به منظور مقیاسی برای اندازه و القای شیک بودن لباس به مشتری و بیننده ها تولید شده است که فاقد ست و پا، کلاه گیس، جواهرات و غیره می باشد که می توان با توجه به سلیه خود به آن اضافه نمود.

از دیگر مانکنهای پر فروش و پر کاربرد که قیمت مناسبی دارند، مانکنهای بدون سر می باشد که در مغازه های تجاری مانند فروشگاه های کت و شلوار مردانه و یا فروشگاه مانتو به صورت نیم تنه و تمام تنه در جنسهای چوب روسی یا فلزی استفاده می شود.

مانکنهای واقع گرایانه از لوکس ترین و شیک ترین مانکنهای موجود در بازار می باشند که در رونق خرید مانکن مانتو تاثیرگذار بوده است دارای سر، دست و پا بوده و کاملا ظاهری انسان گونه دارند و در عین حال می توان ژستهای این مانکن را تنظیم کرد و تغییر داد و لازم به ذکر است که این مانکنها موجب فروش فوق العاده بالایی می شوند و جزئیات صورت و ژستهای مدرن و جذاب آنها از ویژگی بارز این محصولات می باشد.

از مانکنهای فرم دار نیز بیشتر برای خیاطیها به کار می روند زیرا در ابعاد استاندارد و فرم بدن انسان را دارد و همچنین قابلیت اتصال سوزن نیز به همراه دارند که به صورت نیم تنه و و تمام تنه موجود می باشند و مانکنهای طلا فروشیها نیز از این دسته مانکنها می باشد.

مانکنهای نمایشی در فشن شوها و خرده فروشیها به کار می رود که تقریبا چیزی میان مانکنهای واقع گرایانه و معمولی می باشند.


 

بازدید: 261




Scroll to Top