• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429536
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۵۹

شلوار مازراتی چاکدار دمپا گشاد

شلوار مازراتی چاکدار دمپا گشاد

برای تولید و دوخت انواع شلوار مدل مشکی دمپا گشاد از انواع پارچه نظیر مازراتی استفاده می شود اما چه چیزی باعث شده است که این پارچه برای دوخت شلوار دارای مجبوبیت باشد با ما همراه باشید تا برای شما بازگو کنیم.

پارچه های مازراتی عموما جنسی ضخیم دارند و جزو پارچه های کرپ محسوب می شوند که آن از نخ های تاب دار و پس از گذراندن برخی فرآیندهای شیمیایی تولید می شود.

این پارچه ها به دلیل جنس ضخیمی که دارند جزو پارچه های محبوب در فصل پاییز و زمستان محسوب می شوند و در هنگام شستشو به هیچ عنوان آب نمی رود.

این پارچه دارای سطحی دانه دانه می باشد که دانه ها برجسته هستند و باعث می شود که این پارچه هیچ گونه چین و یا درزی در خود نداشته باشد همچنین تولید این پارچه در رنگ های متفاوت باعث شده است که شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

رنگ بندی های متفاوت این پارچه حالت کشسانی که دارد باعث شده است که محبوبیت این پارچه بیش از پیش بشود اما یکی از بهترین ویژگی های این پارچه این است که به هیچ عنوان چروک نمی شود و آب رفت ندارد این موضوع توسط متخصصان و مشتریانی که از مجموعه های همکار شرکت آراد برندینگ این محصول را خریداری نموده اند نیز تایید شده است.

شلوار مازراتی چاکدار دمپا گشاد

در گذشته از شلوارها تنها آقایان استفاده می کردند اما با گذشت زمان و پیشرفت جوامع بشری پوشیدن شلوار در میان زنان هم بسیار رایج شد که رنگ مشکی و جنس مازراتی دارای محبوبیت بیشتری بودند.

از آن جایی که شلوار ها در طول کل مدت روز مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مهم است که از جنس خوبی برخوردار باشند.

زیرا به دلیل نشست و برخواست بسیار زیاد ممکن است شلوار بسیار چروک شود از همین رو افراد ترجیح می دهند شلوارهای خود را از جنس کرپ مازراتی انتخاب کنند.

در دنیای امروز استایل کردن شلوارهای رنگی می تواند بسیار سخت باشد و پوشیدن نادرست آن ها می تواند باعث ایجاد ناهماهنگی بسیار زیادی در استایل شما شود از همین رو انتخاب اکثر افراد سعی می کنند انتخاب های کم ریسک تری داشته باشند و شلوارهای مشکی یا با دیگر رنگ های تیره انتخاب کنند.

شلوار مازراتی چاکدار

همان‌طور که پیش از این نیز ذکر شد یکی از انواع شلوار مازراتی تهران که امسال بسیار پرفروش شده است، شلوار مازراتی چاکدار است.

خوب است بدانید که شلوار مازراتی چاکدار به دلیل جنس خوب و طول عمر بالایی که دارد می‌تواند بسیار کاربردی و پراستفاده باشد.

طراحان مد و لباس نیز با توجه به این نکته و با در نظر گرفتن محدودیتهای طراحی شلوار با افزودن جزئیات کوچک اما زیبایی در طراحی انواع این شلوارها، تنوع و زیبایی خوبی در مدلهای مختلف این نوع شلوار ایجاد کرده‌اند.

یکی از نمونه‌های خلاقانه‌ این طراحیها افزودن چاک به شلوارهای مازراتی بلند و گشاد است.

شلوارهای مازراتی چاکدار، گشاد و بلند هستند و از جلو یا کنار چاکی با طولهای متفاوت از 3 تا 5 سانتی متر و یا 10 الی 15 سانتی متر دارند.

اضافه کردن این ایده‌ی ساده به شلوارهای مازراتی باعث شده است تا این نوع شلوارها بسیار زیبا و پرطرفدار شده و افراد زیادی را به خرید آن ترغیب نماید.

شلوار مازراتی دمپا گشاد

یکی از مواردی که در هنگام تهیه و یا دوخت شلوار مازراتی دمپا گشاد باید به آن توجه نمایید این است که اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که پاهای کوتاهی دارید باید شلواری با فاق بلند تهیه کنید.

این مدل شلوار مازراتی دمپا گشاد در خانم های لاغر اندام می تواند باعث بهتر نشان داده شدن اندام آن ها شود همچنین خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند می توانند به راحتی با استفاده از این مدل شلوار قسمت های مختلف بدن خود را تحت پوشش قرار بدهند.

از شلواری که شما تهیه می کنید از جنس جین می باشد می توانید آن ها با انواع بلوزهای تنگ و گشاد استایل کنید اما اگر برای این شلوار از پارچه های کرپ مانند مازراتی استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب بلوزهای رسمی تر و شیک تر می باشد.

اگر برای استایل کردن این شلوار می خواهید از مانتو استفاده کنید باید حتما دقت کافی داشته باشید که قد مانتوی شما حداقل تا روی زانو و یا بالاتر از آن باشد و مانتویی که انتخاب می کنید نه آنقدر تنگ باشد و آنقدر گشاد و به طوری آن را استایل کنید که بتوانید از خاصیت لاغر نشان دادن این پارچه استفاده کنید.

بسیاری از خانم ترجیح می دهند که استایل خود را همراه با این شلوارها با یک کفش پاشنه بلند تکمیل کنند اما اگر شما قدتان به اندازه کافی بلند هست می توانید ایت مدل شلوارها را با کتانی های لژ دار و سایز بزرگ به راحتی ست کنید.

اگر هنگام انتخاب رنگ این مدل شلوار دچار سردرگمی هستید و رنگ درست خود را نمی دانید بهتر است به سراغ رنگ های تیره تر بروید.


 

بازدید: 269




Scroll to Top