• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429537
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۱

خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ مشهد

خرید مقوا ایندربرد اشتنباخ مشهد

ما می خواهیم در این مقاله شما را با مقوا ایندربرد رنگی طرح دار خیلی بزرگ و کاربردهایش بیشتر آشنا نماییم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول کافی است تا ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید از این رو می توانید خریدی مناسب و با اطلاعات کافی را اذان خود نمایید.

جالب است این نکته را بدانید که کشور چین یکی از بزرگترین تولیدکننده مقوا پشت طوسی و مقوا ایندربرد است که در بسته بندی مواد غذایی و دارویی آن را به کار می گیرد ضمن اینکه در سایت آراد برندینگ به طور کامل به ویژگی های این محصولات و همچنین تنوع شان پرداخته شده است که می توانید آنها را مشاهده نمایید.

شاید اسم ایندل برد نیز تا به حال به گوشتان نخورده باشد اما اسم دیگر این مقوا می باشد به دلیل جدید بودن آن کمتر نام آن را شنیده اید اما باید این نکته را بدانید که این محصول مصرف بسیار بالایی در صنعت بسته بندی دارد و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

شما می توانید با توجه به محصول مورد نظر خود که می خواهید آن را بسته بندی کنید آن را در انواع و ابعاد متفاوت سفارش دهید.

این محصول دارای پروانه بهداشت و استاندارد می باشد و برای موارد و مصارفی که از نظر بهداشتی از حساسیت بالایی برخوردار است مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید این محصول را در هر سایزی که می خواهید از سایت ما سفارش دهید ما سعی کرده ایم تا با استفاده از به روز ترین روش و تکنولوژی این محصول را برای شما متقاضیان با بهترین و بالاترین کیفیت تولید کرده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای در بازار به عرضه برسانیم تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

خرید مقوا ایندربرد

یکی از جدید ترین مدلهای مقوا طرح ایندربرد رنگی است که کاربردهای بسیار زیادی در صنعت بسته بندی را به خود اختصاص داده است همچنین بسیار بهداشتی و مکانیزه است.

جالب است بدانید که این نوع از مقوا برای اولین بار در سال 1817 در کشور پیشرفته انگلستان ساخته و طراحی شده است این نوع مقوا در آن زمان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده بود زیرا نوع طراحی آن به صورتی بوده است که جابه جایی را در برای افراد بسیار راحت و آسان کرده بود همچنین به گونه ای بود که به راحتی بازو بسته می شد و متقاضیان خود می توانستند آن را تا کنند و مورد استفاده خود قرار دهند.

قطعا نمی دانید که یکی از ویژگیهای این مقوا که موجب شده است تا متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد این است که بسیار بهداشتی است علاوه بر بهداشتی بودن نیز از مقاومت بسیار زیاد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که این امر موجب می شود تا این محصول ترک نخورد و آسیب نبیند از این رو به راحتی می توان وسایل حساس و شکستنی را در آن قرار داد تا از آن محافظت نمود.

بسیاری از تولیدیهای مواد دارویی و آرایشی بهداشتی از کارتن مقوایی برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند از این رو باید بدانید که رنگ این مقوا سفید است و گاهی اوقات به طوسی نیز تمایل دارد.

نکته ای که بسیار جالب و مهم است که در هنگام خرید مقوا ایندربرد این است که این مقوا به دلیل سختی که دارد در هنگام استفاده و قرار گرفتن در دستگاه های چاپ برای چاپ کردن خراب نمی شوند و به راحتی اشکال به صورت واضح بر روی آن چاپ می شوند این امر موجب آن شده است که شرکتهای بسته بندی از طرفداران این محصول به حساب آیند و از آن در فرایند بسته بندی مواد تولیدی خود استفاده نمایند.

مقوا اشتنباخ مشهد

یکی از تولید کنندگان صنعتی در زمینه کاغذ و مقوا در مشهد می باشد که انواع مقواهای کاربردی نظیر اشتنباخ و مقوا فابر نانو را به صورت عمده و گسترده به تولید می رساند و علاوه بر پخش محصولات خود در بازار داخل، حجم بالایی از آنها را به کشورهای همسایه صادر نیز می کند.

برخی از کشورها برای بسته بندیهای مختلف پوشاک و کفش، لوازم خانگی و محصولات متفرقه از مقوا اشتنباخ مشهد استفاده می کنند و با استفده از این محصولات با کیفیت جذابیت بالایی را برای تولیدات خود به وجود می آورند.

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید و تهیه مقوا اشتنباخ را دارید و هر استفاده ای که می خواهید از آن داشته باشید به سایت اینترنتی مجموعه تجاری ما سر بزنید تا از تمامی نمونه های مقوا دیدن کنید و اطلاعات کافی درباره هر کدام از آنها را از طریق همکاران ما در قسمت مشاوره محصول دریافت کنید.

این مجموعه تجاری سالهای زیادی است که مشغول فعالیت در این عرصه می باشد و با ارائه محصولات با کیفیت که قیمتهای مناسبی داشته است توانسته رضایت مشترایان را بدست آورد.


 

بازدید: 265




Scroll to Top