• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429538
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳

قیمت توری فلزی نازک

قیمت توری فلزی نازک

امروزه حفظ امنیت یکی از بزرگترین دغدغه های انسانها می باشد و به همین دلیل استفاده از توریها فلزی و توری پلیسه بسیار زیاد شده است. توریهای فلزی در واقع نوعی شبکه های فولادی محکم هستند که با ضخامتهای مختلف نازک و کلفت تولید می شوند و رنگ مشکی آن بسیار پر طرفدار است. این توریها به دو صورت ورقه ای و رولی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. بزرگترین مزیت این توریها مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش می باشد که به مقدار کربن استفاده شده در آن بستگی دارد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت توری فلزی نازک

شاید جالب باشد که بدانید ما یک درصد مردم جهان را تشکیل می دهیم اما هفت درصد منابع طبیعی دنیا را داریم یعنی هفت برابر جمعیتمان منابعی مثل فولاد، مس، آلومینیوم و غیره داریم، توریهای فلزی از همین منابع تامین شده و با قیمتهای متفاوت خرید و فروش می شوند. برای تولید توری از ورق فلزی یا ورق گالوانیزه استفاده می شود و دسته بندی کلی توریها این گونه است: توری مفتولی و یاسیمی و توری فلزی که تنوع بالایی دارد، به طور مثال: توری فلزی استیل، توری فولادی، توری آلومینیومی، توری مسیف توری برنجی و غیره، روش ساخت هر کدام با دیگری متفاوت است.

قیمت توری فلزی

در ادامه مبحث قبل می خواهیم بدانیم توری فلزی و توری مرغی برای چه مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد و کاربردش چیست صحبت کنیم. توری فلزی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد به همین جهت تنوع زیادی نیز دارد مثلاً جهت غربال حشرات و جلوگیری از ورود آنها به منازل از توری فلزی برای پنجره ها استفاده می شود. برای محافظت در برابر اشعه فرکانس رادیویی هم کاربرد دارد در برنامه‌ های فنی موانع ایمنی و نهادهای امنیتی، تقویت بارهای سنگین و ظروف ذخیره از آن بهره گیری می شود، در مناطقی که آب و هوای آن مرطوب است خشک است گرم است و یا سرد است بیشتر از تولید فولاد گالوانیزه استفاده می شود. این مدل توریها به جهت ضد زنگ بودن و زیبایی خیلی دیر دچار فرسایش می شوند.

فرهنگ حصار کشیدن و محافظت کردن از دیرباز وجود داشته فقط متریال آن متفاوت بوده است در حال حاضر توری فلزی مرسوم است. قیمت توری فلزی متفاوت است و کیفیتهای گوناگون به دست مصرف کننده می رسد اما در گذشته از گچ، آجر، گل و خشت و چوب و غیره استفاده می شد. یکی از محبوب ترین توریهای حصاری توری حصاری زنجیری است این توری کاربردهای بسیاری دارد از آنجایی که تار و پود ندارد به آن توری زنجیری گفته می شود مقاومت بالایی دارد و نصب اش آسان است و می توان گفت امنیت اش بالاست یکی دیگر از ویژگیهای قابل توجه این نوع توری دوام بالای آن است که تا پنجاه سال می تواند عمر کند، حتی در محیطی مرطوب مقاومتش بسیار است.

توری فلزی نازک

توری حصاری یا فنس: این نوع توریها از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه گرم تولید می شوند و دارای امنیت بسیار بالا و مقاومت طولانی می باشند. بر روی این توریها لایه ای از pvc پوشانده شده است و به همین دلیل برای استفاده در مناطق رطوبتی و شرجی بسیار مناسب می باشد. توریهای حصاری یا فنس با توجه به نوع کاربردشان به دو صورت قلاب دار و خاردار تولید می شوند. از این نوع توریها جهت حصار کشی در اطراف باغها و ملکهای خصوصی و زمینهای کشاورزی استفاده می شود. در ساختمانها نیز برای جلوگیری از سقوط مصالح ساختمانی یا افراد از این نوع توریها استفاده می کنند. موارد دیگر کاربرد این نوع توریها عبارتند از: حفاظ بزرگراه ها و مراکز نظامی و فرودگاه ها، درست کردن قفس حیوانات و به عنوان آرماتور در دیوارهای بتنی.

در دنیای امروزی استفاده از مفتول در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد می باشد. در کارخانه ها با استفاده از مفتول انواع مختلف توری فلزی نازک و ضخیم تولید می شود که در باغهای کشاورزی و صنعت ساختمان سازی جهت قالب بندی و آرماتور بندی مورد استفاده قرار می گیرد. ما قصد داریم تا در این مقاله تعدادی از توریهای فلزی و توری پلیسه رنگی را برای شما معرفی کنیم تا با کاربرد و خصوصیات آنها آشنا شوید: توری پرسی: این نوع توریها از در هم تابیده شدن گالوانیزه و آهن تولید می شوند به توری پرسی معروفند. ابعاد چشمه این دسته از توریها دو تا شش سانتیمتر است و از مفتولهایی با قطر سه تا پنج میلی متر تولید می شود و ظاهر آن مستطیل یا مربع می باشد. بیشترین کاربرد این نوع توریها جهت حصار کشی، قفس حیوانات، ساختمان سازی، مش بندی و حفاظ بندی در و پنجره می باشد.


 

بازدید: 277




Scroll to Top