• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429540
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷

قیمت میله بارفیکس سه لول

قیمت میله بارفیکس سه لول

یکی از تمرینهای قدرتی بالاتنه که تاثیر زیادی روی عضله های بزرگ و اصلی بدن دارد حرکت بارفیکس و دمبل شش ضلعی بوده که امروزه توسط میله هایی ارزان قیمت در محیط باشگاه ها یا به صورت خانگی قابل انجام بوده.

از طریق آویزان شدن از میله کشش در حالی که کف دستهایتان رو به سمت شما باشد و بدنتان کاملاً کشیده شده باشد، صورت می پذیرد.

در این حرکت ورزشی شما باید سعی کنید خود را به سمت بالا بکشید تا چانه شما بالای میله قرار گیرد و سپس به آرامی سعی کنید وزن خود را رها کرده و به سمت پایین برگشته و این حرکت را بارها و بارها تا سطح ناتوانی خود ادامه دهید.

مزیت این حرکت کششی کاهش مقداری وزن و تقویت عضله ها و ماهیچه های بدن بوده که می توان گفت به اندازه انجام برخی تمرینات هوازی مانند دویدن روی تردمیل یا دوچرخه سواری کالری نمی سوزاند، اما قطعاً کالری قابل توجهی را می سوزانند ضمن اینکه در سایت آراد برندینگ انواع تمرینات با بارفیکس برای علاقه مندان قرار داده شده است تا از آنها استفاده نمایند.

قیمت میله بارفیکس سه لول

اگر می‌خواهید از این ورزش برای سوزاندن کالری بهره ببرید همیشه می‌توانید تکرارهای بیشتر، یا در اصل ستهای بیشتری انجام دهید، و زمان کمتری را برای استراحت در این بین صرف کنید.

این کار باعث شده تا قلب شما خون را سریع تر پمپاژ کند و متابولیسم بدن شما را تسریع کرده که این امر برای کم کردن کالری و چربی سوزی بسیار موثر بوده و بدن شما را مجبور می‌کند انرژی بیشتری برای ادامه کار مصرف کند.

میل بارفیکس سه لول

 ابزاری که می توان با آن میزان کیفیت ویژه را به طور کمی و عینی به دست آورد تعریف می‌ شود که این ابزار اصل و اساس سنجش را تشکیل می‌ دهند.

صحت و دقت اطلاعاتی که با اندازه گیری به دست می‌ آید مستقیماً به میزان پیشرفت و تکامل آنها بستگی دارد و در سنجش قابلیتهای جسمانی برای ارزیابی استقامت عضلات شانه ای از آزمون میل بارفیکس سه لول که از متداول ترین آزمونهای سنجش استقامت عضلانی است استفاده می شود.

در در حال حاضر این آزمون کاربرد فراوانی در مراکز آموزش کشور همچون دانشگاه و مدارس دارد و برای ارزیابی درس تربیت بدنی مورد استفاده قرار می گیرد حال آن که اجرای آن همراه با مشکلاتی برای دانش آموزان و دانشجویان همراه بوده و آزمون شوندگان به دلیل سختی اجرای آزمون رکورد خوبی را به دست نمی آورند.

عدم توانایی اجرای آزمون موجب کاهش انگیزه روانی آزمودنیها می شود در این میان آزمونهای دیگری که استقامت عضلات شانه را می سنجد همچون آزمون استخدام شده بارفیکس و آزمون شنای سوئدی نیز وجود دارند که به نظر می رسد همان ویژگیهای آزمون کشش بارفیکس را مورد ارزیابی قرار می دهند.

قیمت میله بارفیکس

آزمون کشش بارفیکس در حالی که اجرا می شود که پشت دست رو به صورت قرار دارد و آزمودنی میله بارفیکس را با دو دست و به اندازه عرض شانه باز گرفته می شود سپس تلاش می شود که تا با خم کردن آرنجها و بدون استفاده از تاب دادن بدن چانه خود را به بالای میله بارفیکس رساند و در اجرای آزمون بارفیکس اصلاح شده به صورت مورب در زیر میله بارفیکس با آرنجهای کاملاً کشیده آویزان شده و سپس تلاش کرده تا چانه خود را بالای میله بارفیکس خود برساند.

با توجه به کاربرد هر سازمان تاکنون تحقیق خاصی به صورت مقایسه این آزمون از نظر کارکرده مهم ترین عضلات موثر در کمربند شانه و بازو انجام شده تا با مقایسه عملکرد عضلات آزمونهای سه گانه را تجزیه و تحلیل کند بنابراین در این سه آزمون را با هم مقایسه کرده و پس از تجزیه و تحلیل عضلانی هر آزمون تعیین کند که عضلات درگیر و موثر در هر آزمون کدام است.

در خصوص قیمت میله بارفیکس نیز باید بدانید که به طور معمول نوع چند منظوره و حرفه ای اندکی بهای بیشتری نسبت به سایر نمونه ها دارند.

محققین دریافتند که علت عدم آزمون بارفیکس ایستاده ضعف عضلات شانه ای از آنها در تجربه و تحلیلهای یافته خود اشاره داشتند و در آزمون میل بارفیکس سه لول بیش ترین فعالیت توسط عضله دو سر بازویی است که در آزمون شنای سوئدی فعال ترین عضله، عضله ذوزنعقه ای می باشد.

و هم چنین دانش آموزانی که شنای سوئدی را آسان تر و مناسب تر می دانند در سالهای اخیر آزمون کشش بارفیکس را به صورت اصلاح شده معرفی شد که زیرا اجرای آن به مراتب آسان تر و دلپذیر تر از بارفیکس و کش ایروبیک ایستاده است.


 

بازدید: 197




Scroll to Top