• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429542
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۴۱

فروش سفره قلمکار اصفهان

فروش سفره قلمکار اصفهان

اگر به اصفهان سفر کرده باشید در میان صنایع دستی و آثار سنتی این شهر سفره قلمکار اصفهان را حتما مشاهده کرده اید که قیمت خرید و فروش عمده این سفره های زیبا با توجه به ابعاد، جنس پارچه قلمکار و کاربرد آن ارزش گذاری می شود.

هنرمندان  قلم‌كار، به مانند  یك نقاش زبردست كه با کشیدن قلم‌مو و رنگ که همراه خود دارد، طرح هایی  را در اندازه‌های مختلف پارچه با اشکال  گوناگون  مربع ،مستطیل ،بیضی ویا گرد درابعاد مختلف و بصورت  قلم سایه و یا نیم‌بر، بته یا پته جقه و نقش‌های گوناگون  دیگر را، به تصویر می‌كشد.

فروش سفره قلمکار اصفهان

چنانچه تمایل به خرید سفره قلمکار اصفهان هستید می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و نحوه خرید و سفارش محصول اطلاعات لازم را کسب کنید خرید عمده محصول را انجام دهید که خرید عمده از لحاظ اقتصادی برای شما بصرفه تر می باشد.

امروزه نیز بسیاری از کسانی که علاقه وافری به صنایع دستی دارند از این سفره قلمکاری شده برای جمع شدن اعضای خانواده برای صرف صبحانه، نهار و شام از این سفره ها استفاده می کنند که می توانید نمونه دلخواه سفره قلمکار را از فروشندگان آثار سنتی خریداری کنید که به نسبت ارزشمندی این اثر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

سفره قلمکار اصفهان

مروزه علاوه بر کارایی سفره قلمکار برای قرار دادن نان سنتی و مواد غذایی شاهد استفاده آن به عنوان رومیزی، سجاده و اقلام دیگر هستیم در گذشته برای زیبایی لباسهای مردانه و زنانه از طرحهای قلمکاری استفاده می کردند تا پوششی جذاب تر و زیباتر داشته باشند که این امر با گذشت زمان دیگر برای پوشاک و البسه کارایی خود را از دست داد با وجود گردشگران ایرانی و خارجی که اصفهان دارد و بسیاری از آنها علاقه خاصی به صنایع دستی اصفهان دارند که از فعال ترین آثار هنری شهر اصفهان قلمکاری به شمار می رود و حتما یکی از انواع مختلف سفره قلمکاری، رومیزی و  سجاده را برای مصارف شخصی تهیه می کنند.

اگر دوست دارید برای عزیزانتان سوغات شهر اصفهان را هدیه دهید سفره قلمکار اصفهان هدیه ای ارزشمند و مناسبی محسوب می شود هنر قلمکاری که به چاپ کردن طرحهای مختلف روی پارچه معروف است با استفاده از قالب قلمکاری و گذاشتن قالب روی پارچه طرح دلخواه به وجود می آید بسیاری از کارگاه های تولید صنایع دستی این سفره قلمکار را به صورت عمده به فروش می رسانند که روش بسیار مناسبی است که‌ یکباره محصول به فروش می رسد که در این روش از دردسر فروش تکی و زمانبر محصول خبری نیست.

فروش سفره قلمکار

این سفره های  سنتی به دلیل سنتی بودن و هنر دست بودن، آن بیشتر در مواردی مانند سوغاتی ، هدیه دادن ،  پهن کردن روی میز خاطره،  وچیدن سفره هفت سین و  عکس گرفتن ازشب یلدا کاربرد زیادی را دارد و البته ماندگاری بالای و حالت سنتی بودن  آن حتی باعث می شود. که به این بهانه افراد خانواده درکنار هم جم شون و یک صبحانه یا یک نهار یا یک شام را درکنار هم بخورن و از غذا لذت ببرن چون طرح های سفره قلمکار شیک و مجلسی است و هر کسی که درکنار سفره ی پهن شده بشیند و غذا را میل کند به وجد می آید،خلاصه  کاربردهای روزانه زیادی را دارمی باشد وبرای   سفره نان و رومیزی های قلمکاری نیز استفاده شود. 

با توجه به کیفیت اعلایاین محصول در مراکز فروش سفره قلمکار، قیمت سفره قلمکار بستگی به نوع پارچه ورنگ آن مناسب می باشد البته باید خاطر نشان داشته باشید که برای طول عمر  ماندگاری آن، ازمواد شوینده که به آن اسیب میزنن و باعث از رنگ و رو رفتن این هنر می شوند مانند وایتکس و پودر های انزیم دار لباسشویی خودداری کرده و ترجیحا آن ها را با آب و صابون  بشویید.

جالب است بدانید که اول پارچه قلمکار را میبافن وبعداز بافت پارچه را چند روزی درون آب قرار می دهند تا ابخور شود وبعد از آن ،آن را منگوله میزنن بعد از منگوله زدن توسط مهر های چوبی و رنگ های طبیعی مهر میزنن و بعد به مرحله ای برای تثبیت رنگ به دیگه های مسی منتقل می کنن تا بخار بخورد وبعد شست وشوی اخر را انجام می دهند و روی ریگهای شنی پهن می کنن تا بخشکه .


 

بازدید: 237




Scroll to Top