• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429543
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۴۳

قیمت خرید برنج طارم شیرودی

قیمت خرید برنج طارم شیرودی

به جرات می توان گفت یکی از مهمترین غلات و اقلام غذایی در بین مردم جهان برنج است و در برنامه غذایی نیمی از مردم دنیا به وفور دیده می شود برنج هاشمی درجه یک معطر تولید شده در استان گلستان یکی از بهترین نمونه های برنج در بازارهای خرید داخلی بوده که به دلیل عطر، طعم و دانه بلند آن میزان فروش بالا با قیمت مناسبی دارد این ماده خوراکی رنگی سفید و تقریبا کرمی داشته و بعد از پخت دانه آن کشیده تر می شود پس برای تهیه غذاهای مجلسی نیز مناسب است.

آمارها همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز گفته شد نشان می دهد که بعد از نیشکر و ذرت بیشترین میزان تولید غلات مربوط به برنج است و در کشورهایی با آب و هوای متفاوت همیشه زمینهای زیادی زیر کشت برنج قرار دارند.

قیمت خرید برنج طارم شیرودی

چون این دانه خوراکی ریز مقدار زیادی کربوهیدرات و نشاسته داشته و نقش موثری در سیر کردن افراد جامعه دارد در آشپزی ایرانی، چینی، هندی و اروپایی غذاهای بسیار خوشمزه و متنوعی از برنج درست می کنند البته در هر کشور گونه های مختلفی از برنج توسط کشاورزان پرتلاش کشت می شود و بعد از برداشت به بازارهای مصرف ارسال می شوند.

قیمت برنج طارم

برای اطلاع از کیفیت انواع برنج طارم ‌محلی و همچنین قیمت روز آن می‌ توانید به سایتهای فروش این محصولات مراجعه کنید و راهنمای خرید محصولات را مطالعه نمایید با این کار شما می توانید با خیال راحت مناسب ترین برنج را با قیمت واقعی خریداری کنید و هیچ‌ هزینه اضافی را پرداخت نکنید.

با توجه به بالا رفتن قیمت انواع برنجر برای خریداران بسیار ‌مهم است که هزینه قابل توجهی که برای خرید برنج اصل پرداخت می کنند تا چه‌ اندازه به صرفه خواهد بود به همین دلیل خریداران معمولا برنجهایی که در بازار شناخته شده تر هستند.

برنج طارم محلی فریدونکنار از لحاظ پخت مورد پسند خانواده ها بوده و ‌به دلیل طعم و‌ عطر مطبوعی که دارد به عنوان یک برنج مجلسی شناخته می شود که در قیمت برنج طارم تاثیرگذار است و در مراسمات مختلف می توان از برنج طارم فریدونکنار استفاده کرد بدون این ‌که نگرانی درباره پخت یا بی کیفیت بودن آن مطرح باشد‌.

تفاوتی که برنج طارم محلی فریدونکنار با دیگر انواع برنجهای ایرانی دارد در مرحله پخت آن می باشد زیرا برنجهای ایرانی وقتی که ‌پخته می شوند کمی به حالت له شده در می آیند و برای جلوگیری از این اتفاق معمولا آنها را کمی نیم پز در می آورند اما برنج ‌طارم محلی فریدونکنار این مشکل را ندارد این برنج هم‌ پخت سریعی دارد و‌ هم در صورت پخت کامل به صورت له شده ‌در نمی آید و کیفیت خود را از دست نمی دهد این عوامل باعث محبوبیت بیشتر برنج طارم محلی فریدونکنار در بین خریداران و مصرف کنندگان می ‌باشد.

خرید برنج شیرودی

برنج یکی از انواع بسیار پرمصرف غلات بوده که سهم بسیار زیادی را در سبد غذایی مردم جهان تشکیل می دهد. جالب است که بدانیم نصف جمعیت جهان به خصوص کشورهای آسیایی، از برنج به عنوان غذای اصلی استفاده می کنند.

کشورهای مختلف روش های پخت متنوعی داشته و برای تهیه غذاهای مختلف، روش های گوناگونی دارند. در کشور ما هم برنج های شمال همواره مورد پسند ذائقه ایرانی بوده است، و البته صادرات برنج ایرانی به خصوص برنج های شمال به کشورهای مختلف عربی و اروپایی جایگاه بسیار خوبی دارد.

همه ما می دانیم که کشور ایران سال های مدیدی است که از لحاظ منابع آبی و تامین آب، دچار خشکسالی و کمبود آب گشته است، به همین دلیل باید مصرف آب را برای مصارف کشاورزی کاهش داده تا بتواند بخشی از اثرات سوء ناشی از کمبود آب را جبران کند.

یکی از کارهایی که می توان در بخش کشاورزی و تولید برنج برای این مهم انجام داد با توجه به تقاضای خرید برنج شیرودی این است که از ارقام پر محصول که در مقدار مشخصی از زمین محصول بیشتری می دهد استفاده کرد.

از گذشته های دور برنجی که در اکثر استان های شمالی کشت می شد، برنج طارم بود که مقدار تولید آن در واحد سطح بسیار پایین است، به همین دلیل در سال های اخیر از ارقام دیگری نظیر شیرودی استفاده می شود که هم نسبت به آفات و بیماری ها مقاوم است و هم حدود دو برابر بیشتر از برنج طارم، محصول می دهد و همچنی قیمت کمتری نسبت به برنج طارم داشته و بسیاری از مردم خرید برنج شیرودی را ترجیح می دهند.


 

بازدید: 226




Scroll to Top