• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429545
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۹

فروش کنسول بازی قدیمی

فروش کنسول بازی قدیمی

همانطور که مستحضر هستید یکی از بهترین راه برای سرگرم شدن در خانه استفاده از فوتبال دستی رباتی و کنسول بازی می باشد که قیمت آن مناسب است، همچنین بازار خرید و فروش آن نیز پر رونق می باشد که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند

لازم به ذکر است که با وجود کنسول بازی مانند ایکس باکس یا پلی استیشن بسیار سرگرم می شوید و می توانید طولانی مدت از آن استفاده نمایید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که مجموعه آراد برندینگ به عنوان بهترین عرضه کننده کنسول بازی در سراسر کشور توانسته است مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد زیرا محصولات ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود و افراد می توانند از کارایی آن به خوبی بهره مند شوند.

فروش کنسول بازی قدیمی

با بودن این نوع کالا می توان به دنیای ماجراجویی وارد شد و مرحله های شگفت انگیز را سپری نمود که بسیار جذاب است و افراد از انواع بازیها با توجه به سلایق خود انتخاب می نمایند.

فروش کنسول بازی

همانطور که می دانید فروش کنسول بازی در سراسر کشور انجام می شود و متقاضیان متعددی برای خرید آن اقدام می نمایند تا از کاربردهای آن بهره مند شوند.

چرا که این دستگاه همچون فوتبال دستی باشگاهی طوری طراحی شده است که می تواند دوستان را در کنار هم جمع نماید تا آنها یک مسابقه ی هیجان انگیزی را شروع نمایند.

از این رو، می توان از این کنسول بازی بسیار استفاده نمود و یک سرگرم کننده ی مفید برای خانواده و دوستان باشد که از مزیت مهم آن محسوب می گردد.

همچنین از دستگاهی باید تهیه نمایید که بسیار کارایی داشته باشد و بتواند هر بازی را به راحتی اجرا نماید.

شما می توانید پس از یک مدت که ورژن بالاتری از دستگاه آمد را به مدلهای جدیدتر ارتقا دهید و از مزایای دستگاه جدید بهره مند شوید که بسیار جذاب می باشد تا به بهترین شکل بازیهای مورد علاقه خودتان را بر روی آن اجرا نمایید.

بنابراین کنسول بازی از مدلهای مختلفی تشکیل شده است که افراد با توجه به علاقه و نیاز خود از آن استفاده می نمایند تا به بهترین حالت از کارایی آن استفاده نمایند.

کنسول بازی قدیمی

اکثر ما از زمان بچگی خود کنسولهای بازی مختلفی را به یاد داریم که جز کنسول بازی قدیمی به حساب می آمدند و هنوز برخی از آنها به فروش می رسند که افراد زیادی نیز طرفداران این بازیها می باشند و با تهیه و بازی کردن با آنها به خاطرات کودکی خود سفر می کنند.

از قدیمی ترین دستگاه های کنسول بازی می توان کنسول میکرو را نام برد که در بین ایرانیان با همین نام آشنا بود و بازیهای بسیار زیادی در حافظه داخلی خود و یا کارتریجهای مخصوص خود داشت.

کنسولهای میکرو با طرحها و مدلهای مختلفی تولید شدند که در هر سال شاید تغییراتی در شکل اولیه دستگاه به وجود می آمد اما بازیهای آن تغییرات زیادی از نظر کیفیت تصویر نداشت و با همان شمایل فقط بازیهای متنوع تری در مدت زمانهای مختلفی توسط شرکت سسازنده ارائه می شد.

بعد از آتاری و یا کنسول میکرو نمونه پیشرفته تر با بازیهای پیشرفته تر به بازار آمد و خیلی سریع مورد استقبال افراد قرار گرفت که واردات آن در ایران نیز در دهه 60 و 70 با حجم بالایی انجام گرفت.

این دستگاه با نام سگا معرفی شد و همگان این کنسول را با این نام می شناختند و معمولا بدون حافظه داخلی طراحی شد که بازیهای آن درون کارتریج مخصوص به خود بود و هر دستگاه کنسول که خریداری می شد یک کارتریج فابریکی درون جعبه خود داشت و انتخاب بازی آن رندمی بود که بستگی به شانس خریدار داشت.

این کنسول بازیهای مختلف و متنوعی داشت که کارتریجهای مخصوص آن به صورت جداگانه ارائه می شد و برای افراد به فروش می رسید و از آنجایی که برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان اعتیاد خاصی به وجود آورده بود با حجم بالایی از فروش روبرو می شد

معروف ترین و محبوب ترین بازیهای کنسول سگا که بیشتر مورد استفاده افراد قرار می گرفت مورتال کمبت بود که یک بازی رزمی مبارزه ای دو نفره و یا یک نفره بود و کاراکترهای زیادی در این بازی وجود داشتند که هر فرد با انتخاب یکی از آنها باید به صورت مرحله ای با سایر کاراکترها مبارزه می کرد.


 

بازدید: 294




Scroll to Top