• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429547
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱

فریم تابلو برق کامپوزیت پلاستیکی

فریم تابلو برق کامپوزیت پلاستیکی

در عصر فناوری و تجهیزات هوشمند فریم تابلو برق کامپوزیت فلزی مشهد، یکی از این نوع تجهیزات می باشد که می توانید برای خرید ارزان آن به مراکز پخش عمده معتبر در سراسر کشور مراجعه نمایید. شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده که تابلو برق چیست و کاربرد آن چه می باشد؟در جواب به این سوال باید بگوییم که در مراکز بزرگ مانند: کارخانجات، ادارات، بیمارستانها، آتش نشانی، مدارس و غیره تجهیزات حفاظتی بسیاری وجود دارد که این تجهیزات را در جعبه هایی جای گذاری می کنند که تابلو برق نام دارد که در اصل تقسیم کننده برق به صورت یکنواخت در کل ساختمان می باشند.

فریم تابلو برق کامپوزیت پلاستیکی

مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی آراد برندینگ علاوه بر مشاهده انواع محصولات جهت خریدی متناسب لبا نیاز خود با کارشناسان ما در واحد فروش ارتبات حاصل نمایند.همچنین جهت رفاه حال مشتریان عزیز، کارشناسان ما با ایجاد درگاه های پرداخت اینترنتی این امکان را برای خریداران به وجود آورده اند تا پس از مشاهده و انتخاب محصول مورد نظر خود، اقدام به پرداخت آن از طریق همین درگاه ها نمایند. افرادی که تمایل دارند محصولات تولید شده در شرکت ما را به صورت عمده خریداری نمایند، می توانند با ارتباط با بخش فروش سفارش مورد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی به ثبت رسانند.همچنین مجموعه ما با در نظر گرفتن تخفیفات بی شماری توانسته اند سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهند.

فریم تابلو برق بتنی

این محصولات در اکثر مواق با سکو هایی از جنس بتن آرمه قابل نصب هستند. معمولا فریم های تابلو برق بتنی در خیابان ها و پست های برق با حجم بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر این محصولات در شهر کرج ساخته شده و برای مصرف به بازار عرضه می گردند.

با توجه به این که نمونه های چوبی فریم تابلو برق به صورت کمیاب در بازار وجود دارند، با این حال از استقامت بالایی برخوردار بوده و می توانند تابلو های برق را در مقابل ضربه های فیزیکی حفظ نمایند.با توجه به این که در ساخت این گونه محصولات از میزان چوب گردو زیادی استفاده می شود، به مرور زمان تولید آن ها به دلیل ضوابط زیست محیطی کاهش یافته است.

این محصولات با وجود این که از مواد پلاستیک فشرده ساخته شده اند بسیار مناسب ساختمان های چند طبقه هستند.فریم تابلو برق پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارد می توانند به راحتی در محل مورد نظر نصب شده و از بورد برق شما محافظت کند.همچنین به دلیل وزن سبک آن این محصول می تواند به راحتی بر روی دیوار نصب گردد.نمونه های دیواری این محصول که از رایج ترین فریم ها در بازار به شمار می آیند که با داشتن چند حفره و جای پیچ خودکار در اطراف خود، می توانند با استفاده از چند پیچ و رول پلاک بر روی دیوار مورد نظر نصب شوند.

پخش فریم تابلو برق کامپوزیت

امروزه با گسترش پروژه های ساختمانی و صنعتی نیاز به فریم تابلو برق کامپوزیت یکی الزامات می باشد که خرید آنها از مراکز پخش مقرون به صرفه تر می باشد.طراحی آنها بر حسب استانداردهای بین الملل می باشد و معمولا در قسمت ورودی ساختمانها تعبیه می شوند.تابلو برقها در دو نوع فلزی و غیرفلزی می باشند و به صورت توکار و روکار در جاهای مربوطه نصب می شوند.در داخل آنها فیوزها، قطعه های نمایشگر، سیم کشی داخلی، فیوزها، کلیدهای حفاظتی قرار دارند.استفاده از تابلو برق کامپوزیت در اروپا قدمت دیرینه دارد و مورد استقبال افراد زیادی در این حوزه قرار گرفته است که لازم به ذکر است که حتما در هنگام خرید تابلو برق به جنس آن بسیار دقت کنید.

هم اکنون از فریم تابلو برق کامپوزیت فلزی در بسیاری از کارخانجات و مراکز صنعتی استفاده می شود که قیمت آن در نمایندگی فروش ارزان می باشد.تابلوهای برق به دو نوع ثابت و کشویی تقسیم شده و به صورت داخلی و خارجی در ساختمان نصب می شوند.تابلو برق ثابت خود به 4 مدل تقسیم می شود که عبارتند از:

  • تابلو چند منظوره ایستاده: همانطور که از نام آن مشخص است به صورت ایستاده می باشد و تجهیزات درون آن نصب می شود که نام دیگر آن Multi purpose می باشد.
  • تابلو برق دیواری: این نوع تابلو در دو نوع توکار و روکار گروه بندی می شود و به آن Wall mounting نیز می گویند.
  • تابلو برق قفسه بندی شده: دارای قفسه بندی داخلی می باشد که اکثرا برای نصب تجهیزات مخابراتی نصب می شود که به نام رک، شهرت دارند.

 

بازدید: 265




Scroll to Top