• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429550
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۵

خرید پالتو مردانه اصفهان

خرید پالتو مردانه اصفهان

یکی از نیازهای مبرم همه ما بخصوص آقایان که اکثرا شاغل هستند، پالتو بارانی گرم و با کیفیت است، معمولا در زمستان پالتوهای مردانه و زنانه با قیمتهای مختلف خرید و فروش می شود، تاریخچه پالتو مردانه بسیار طولانی است در واقع در گذشته پالتو مردانه نوعی از اورکت محسوب می شد که البته ویژگی گرم کنندگی و جلوگیری از نفوذ سرما را داشت. پالتو در کلمه از زبان رومی گرفته شده است و به معنای کت بزرگ می باشد، بعد از آن در اسپانیا شکل جدیدی از پالتو را تولید کردند که به آن کت فراک می گفتند که معنی آن کت بلند و مشکی می باشد و در قسمت کمر به پایین چین خوردگی داشت بعدها به آن پالتوک می گفتند.

ما تمام محصولات را با کیفیت مطلوب و قیمت متعارف در اختیار شما خواهیم گذاشت کافیست سایز و مدل و رنگ پالتوی خود را تعیین کنید و از طریق سایت آراد برندینگ ثبت سفارش انجام دهید، همچنین اگر قصد خرید بصورت عمده دارید قیمت محصولات را بصورت عمده با شما محاسبه خواهیم کرد. در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی مشاورین ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند که می توانید براحتی از طریق سایت با آنها ارتباط بگیرید.

خرید پالتو مردانه اصفهان

خرید پالتو مردانه

سعی کنید برای خرید پالتو مردانه به سایز و میزان گرمای آن دقت کنید، اگر از پالتو در ساعات کاری خود استفاده می کنید باید سایزش فیکس تنتان باشد، تا هنگام انجام کار اذیتتان نکند، همچنین اگر در منطقه سرد سیر زندگی می کنید قاعدتا باید از یک پالتوی زخیم استفاده کنید و اگر در منطقه ای زندگی می کنید که بیشتر سال هوا گرم است و در هنگام سرما نیز خیلی هوا سوز ندارد یک پالتوی نسبتا گرم تهیه کنید، معمولا مرسوم ترین پارچه ای که برای پالتو در گذشته استفاده می شد از جنس پشم و کشمیر و گاهی مخلوطی از این دو جنس بود البته در برخی مواقع هم از پارچه فاستونی و یا فلانل برای تهیه پالتو استفاده می شد.

هر سال شاهد مدلها و طرحهای جدید و زیبای پالتوهای مردانه و زنانه هستیم، و قطعا همیشه برایمان پیش آمده با اینکه لباس گرم داشته ایم دوست داشتیم از آن پالتو ترک طرح جدید هم بخریم، اما خب غالبا قیمتی که فروشنده ها برای اجناسشان تعیین می کنند قابل خرید نیست، اگر دیده باشید یک مدل پالتو وجود دارد که یقه اش از خز طراحی شده و بقیه پالتو ساده است این سبک از پالتوها در اکثر مکانها کاربرد دارند این پارچه را می توانید با یک پیراهن ساده که از لحاظ رنگ با پالتو تناسب داشته باشد و یک شلوار کتان و یا جین ست کنید، البته ترکیب رنگ را رعایت کنید. اگر می خواهید یک پالتویی تهیه کنید که همه جا قابل استفاده باشد پالتوی فلانل و یا فاستونی گزینه های مناسبی هستند. مقاله ما در رابطه با پالتو است اما برای فصل زمستان گزینه هایی مانند کاپشن، پلیور، هودی، ژاکت، سویشرت و کتهای زمستانی نیز وجود دارند، اما خب اصولاً آقایان برای یک استایل زیبا تر و ظاهری جذاب تر پالتو را انتخاب می کنند.

پالتو مردانه اصفهان

امروزه خرید و فروش پالتو مردانه اصفهان بسیار زیاد شده و این صنعت دارای درآمد زایی زیادی می باشد، انواع پالتوهای تولید شده در این استان باعث به وجود آمدن استایل زیبا و کاملاً منحصر به فردی برای مصرف کننده ها می شوند. طرحها و مدلهای این پالتوها بسیار متفاوت بوده و متنوع می باشند، آنها دارای جیبهای در جلو هستند و با رنگهای تیره، سرمه ای، قرمز، عسلی و غیره عرضه می شوند، برای دوخت این پالتوها از یقه های انگلیسی استفاده می شود، همچنین سر زیپها و سایر تزیینات آنها از نوع استیل اصلی بوده و در مقابل رطوبت زنگ نمی زنند.

اصفهان یکی از شهرهای تولیدی و تجاری می باشد و پس از آن که اجناس را تولید کردند، آنها را برای بازارهای خارجی صادر می کنند و صادرات آنها از طریق گمرکهای مرزی و ترخیص کاران صورت می گیرد و تاجران زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و این عملیات زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می گیرد. وجود انواع کارگاه های تولیدی در این شهر باعث به وجود آمدن اشتغالزایی زیادی برای مردم شده است و در این صنعت افراد زیادی وجود دارند که کسب درآمد می کنند و اجناس درجه یک را به بازارهای خارجی صادر می کنند،ارسال این کالاها باعث ارزآوری برای کشور می شود. چرمی که در انواع سازه ها استفاده می شود، باید دباغی گردد، دباغی کار بسیار سخت و پیچیده ای می باشد و تولید کننده ها بدون انجام آن نمی توانند تولیدات خود را انجام دهند.


 

بازدید: 577




Scroll to Top