• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429554
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱

قیمت سرنگ انسولین امریکایی

قیمت سرنگ انسولین امریکایی

امروزه تمامی مراکز درمانی جهان از سرنگ شیشه ای انسولین bd استفاده می کنند که نوع آمریکایی و ایرانی آن به شدت در حال رقابت در توزیع و تولید این تجهیزات هستند و نمایندگیهای بسیاری را در شهرهای مختلف خود برای عرضه انسولین به بازار جهت بهبودی حال اشخاص دیابتی و مرض قند فرستاده شد.

این نوع سرنگها که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است در ابعاد مختلفی بر اساس شماره های گوناگون تولید شده و و نیاز فوری افرادی بوده که بیماریهای سخت دچار هستند.

این سرنگ به گونه ایی بوده که شما با خرید آن می توانید به راحتی در خانه به افراد مبتلا تزریق نمایید و از نظر قیمتی بسیار مناسب بوده تا تمامی اقشار جامعه بدون هیچ نگرانی آن را خریداری نمایند.

قیمت سرنگ انسولین امریکایی

میزان شماره درج شده برو روی سرنگها از ده شروع و تا صد تمام می گردد که نشان دهنده مقدار مایعات موجود در آن را نشان می دهد، این محصول در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تولید شده و برای اکثر اشخاص جامعه مورد استفاده قرار می گیرد.

این سرنگ، سوزن بسیار نازکی داشته و اندازه آن تقریبا یک بند انگشت است و با ورود آن به بدن و فشار به اهرم پشت باعث تزریق و حرکت مایعات به درون بدن می گردد و از طریق رگها وارد کبد و کلیه شده و مقدار قند انباشته شده را از درون شما دفع می کند.

سرنگ انسولین امریکایی

افرادی دیابتی و مبتلا به قند برای حفظ سلامت بدن خود و کاهش این عوامل در اعضای بدنشان باید از سرنگ قلمی انسولین استفاده کنند، با گرفتن آمار جهانی ایران و آمریکاییها جزو کشوران اول در مبتلا به این بیماری هستند.

سرنگهای انسولین از طریق زیر جلدی تزریق شده و نباید سطح مورد نظر برجسته باشد، دقت نمایید بهترین مکان برای یاد گیری تزریقات، بیمارستان بوده تا بعد از انجام اگر بیمار شما حالش بد شد در همان جا کنترل گردد، پس خود در خانه بدون نداشتن دانش قبلی آن را تزریق نکنید.

افرادی که خود سرانه نسبت به تزریق انسولین اقدام می کنند موجب سر درد، لرز بدن، سرگیجه و حالت تهوع، ضعف، تشنج، بهم ریختگی میزان تنفس را در بیمار به وجود آورده که در دیدن چنین شرایطی سریعا با بیمارستان جهت درمان تماس بگیرید، این محصول بسیار قوی بوده و تزریق اشتباه گاها جان یک فرد را می گیرد.

شما عزیزان قبل از تزریق حتما دستان خود را با مایع دستشویی شسته و حسابی خشک کنید، به هیچ عنوان سرنگ انسولین امریکایی را از روی لباس تزریق نکرده و از همه مهم تر، بعد از تزریق جای سوزن را فشار، مالش، ماساژ و غیره پرهیز نمایید.

بدن انسان خود بسیار انسولین تولید کرده تا با ورود قندهای اضافه آنها را نابود و کنترل می کند و بد تر از همه این بوده که اگر این ماده تولید نگردد در بدن انباشته شده که معمولا سر گیجه را به همراه دارد.

شما عزیزان برای تهیه انسولینهای با کیفیت و اصلی می توانید در همین صفحه نوع آن را مشخص و از مجموعه ما سفارش دهید تا شما هم جزو افرادی باشید که به سلامتی عزیزانتان کمک کنید.

قیمت سرنگ انسولین

بررسی قیمت سرنگ انسولین می تواند از طریق وبسایت مجموعه ما قابل استعلام باشد و برای اطلاع از نحوه قیمت گرفتن و خرید عمده تا پایان این مقاله با ما در ارتباط باشیم سرنگهای انسولین با رنگبندی مختلف در بازار عرضه می گردد که با توجه به حجمی که دارند می توانند قابل شناسایی باشند.

برخلاف سرنگهای معمولی که حجم زیادی دارند و سوزن ضخیمی دارند سرنگ انسولین همانند سرنگ قلمی بصورت بسیار نازک و کم حجم بوده و براحتی زیر پوست تزریق می شود و بدون ایجاد حساسیت می تواند انسولین مورد نیاز بیمار را تامین کند.

انسولین بصورت آهسته در زیر پوست جدب خون می شود و هیج مشکلی پیش نمی آید و زیر بافت پوست تزریق می شود و بدلیل وجود داشتن چربی در زیر پوست بطور آهسته وارد می شود اندازه سرنگ بصورت 30 و 50 و 100 واحدی می باشد که اندازه سر سوزن در سایز 29 و 30 و 31 تولید می شود و در بازار موجود می باشد که در قیمت سرنگ انسولین تاثیر گذار است.

سرنگ دارای یک درپوش پلاستیکی بوده که زمانی که انسولین را بداخل آن کشیده شد و برای ضدعفونی کردن محل تزریق علاوه بر پد الکلی باید از سر سوزن محافظت نمود تا عفونی نشده و هنگام تزریق به بدن بیمار آلودگی وارد نکند.

سوزن انسولین از استیل درجه یک ضد زنگ تولید شده است که اگر در محافظت از آن را بخرج دهید می توانید تا 20 بار از آن استفاده کنید.


 

بازدید: 281




Scroll to Top