• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429559
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۷

فروش پارکت لمینت پذیرایی

فروش پارکت لمینت پذیرایی

با توجه به اینکه پوشش کف اهمیت زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی دارد، پوشش مناسب برای کف دغدغه بسیاری از افراد می باشد پارکت لمینت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار به خرید و فروش می رسد. ساختمانهای تجاری، منازل، ادارات و سالنهای ورزشی مکانهای مورد استفاده کفپوشها می باشد. انواع کفپوشها عبارتند از: سرامیک، موزاییک، کاشی، سنگ، کفپوش پی وی سی، پارکت و پارکت لمینت، که ما در مجموعه پارم ایران به صورت تخصصی در زمینه کفپوشهای پی وی سی و پارکت لمینت فعالیت می کنیم، که اینک به بررسی این دو محصول می پردازیم.

فروش پارکت لمینت پذیرایی

یکی از محصولات پوششی و تزئینی ساختمانها مانند سرامیک کف، پارکت لمینت می باشد که برای پله ها و پذیرایی خانه و قسمتهای دیگر خانه تولید می شود. پارکت لمینت محصولی از جنس اچ دی اف می باشد که از چند لایه روی هم تشکیل شده است و علاوه بر مزایایی که دارد جلوه ی زیبا، خاص و لاکچری به خانه و محل زندگی شما می دهد. این محصول دارای 4 لایه ی اصلی می باشد که به اختصار معرفی می کنیم. لایه ی اول لایه ی براق و ضد خش می باشد که این لایه تاثیر زیادی در کیفیت و زیبایی محصول دارد، لایه ی دوم طرحی از سنگ یا چوب می باشد. با آراد برندینگ همراه باشید.

فروش پارکت لمینت

پارکت لمینت برای نصب نیاز به فوم سایلنت دارد که نوعی عایق صوتی و حرارتی است و از انتقال رطوبت به لمینت جلوگیری می کند و همچنین نقش محافظتی برای پارکت لمینت ایفا کرده و از آسیب به تایلها جلوگیری می کند. پارکت لمینتها توسط کلیکهایی که دارند در هم قفل می شوند بنابراین قابلیت جابجایی دارند. پارکت لمینت از لحاظ ضخامت در دو سایز ۸ میل و ۱۲ میل موجود است. پارکت لمینت از ۴ لایه تشکلیل شده که لایه اول به لایه زیرین معروف است و جهت جلوگیری از انتقال رطوبت به لایه های اصلی وهمچنین برای ایجاد تعادل در صورت وجود ناهمواری های کف استفاده می شود. لایه دوم که به آن لایه اصلی یا لایه چوبی هم می گویند مغز پارکت لمینت می باشد که معمولا از جنس چوب فشرده (HDF) می باشد و چگالی بالایی دارد.

همانطور که می دانید در مراکز فروش پارکت لمینت می توانید انواع آن را با بهترین کیفیت خریداری کنید. لایه سوم که به آن لایه کاغذی یا طرح دار هم می گویند، در اصل شکل ظاهری لمینت به این لایه بستگی دارد که با چاپ تصاویر سنگ یا چوب بر روی لمینت انجام می گیرد. لایه چهارم یا لایه رویی لایه ضد خط و خش لمینت که محافط لمینت بوده و جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و آسیب به لایه کاغذی می باشد. درجه ی Ac نوعی درجه بندی برای مقاومت پارکت لمینت می باشد، که این درجه بندی از ۱ تا ۵ می باشد و هرچه این درجه بیشتر باشد مقاومت سایشی پارکت لمینت بیشتر است. مزایای پارکت لمینت: همانطور که قبلا هم ذکر کردیم پارکت لمینت بر خلاف کفپوش pvc قابلیت جابجایی دارد. دارای رنگبندی و تنوع بالایی می باشد.

پارکت لمینت پذیرایی

همان طور که اشاره شد یکی از محصولات خانه های شیک و لاکچری پارکت لمینت می باشد که شما می توانید جهت زیبا سازی پله های خود از این محصول استفاده نمایید. این محصول کاملا سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت می باشد، بنابر این در صورت عدم نیاز به آن از رها سازی محصول در محیط زیست به شدت پرهیز نموده و محصول را به مراکز بازیافت تحویل نمایید. این محصول در انواع رنگ تولید شده که به طور معمول رنگهای قهوه ای، طوسی و ماهاگونی از بیشترین طرفدار برخوردار بوده و جهت بهتر دیده شدن محصول لازم است که محیط از نور کافی برخوردار باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید محصول باید به داشتن استاندارهای لازم آن واقف شوید که یکی از مهم ترین این استانداردها گواهی En 13329 اروپا می باشد که مربوط به عدم ساییدگی محصول می باشد.

شما می توانید جهت زیبا سازی پذیرایی منزل از پارکت لمینت پذیرایی طرح چوب یا سرامیک کف پارکت استفاده نموده و در جذاب نمودن محیط منزل از آن استفاده نمایید. این محصول در سال 1977 میلادی توسط یک شرکت سوئدی اختراع شد و در سال 1984 میلادی توانست به آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی راه یابد، این محصول در ابتدای تولید از کیفیتهای امروزی برخوردار نبوده است و طی سالیان متمادی ای که از اختراع این محصول می گذرد به بلوغ کامل رسیده است و توسط سازمانهای بین المللی استاندارد سازی شده است. همچنین در حال حاضر این محصول در کشور دارای تولید کنندگان بسیاری است که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال نموده و برخی از آنها موفق به ارسال محصولات خود به کشورهای دیگر شده اند که مایه ی مباهات برای کشور می باشد.


 

بازدید: 139




Scroll to Top