• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429560
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۶

طناب کنفی ساختمانی تهران

طناب کنفی ساختمانی تهران

از طناب کنفی ساختمانی تهران به علت این که از استحکام بالایی برخوردار می باشد در شهرهایی مانند اصفهان، تهران به فروش می رسد در این مطلب می خواهیم برای شما نحوه ی تولید و رنگ کردن طناب کنفی را توضیح دهیم.

در ابتدا باید کنفها را اندازه گیری کرد و از مقاومت آنها مطمئن شد و وقتی از مقاومت کنفها مطمئن شدند در مرحله ی بعد ریسمانها را در دستگاه هایی مخصوص طناب قرار می دهند و وقتی این ریسه ها در دستگاه قرار گرفتند در سایز و ابعادهای مختلف تبدیل می شوند.

وقتی که طناب ورزشی کنفی در دستگاه ساخته شد بسته بندی می شود و بسته بندی طنابها به دو صورت کلاف یا توپ است چنانچه مایل باشید با مراجعه به مقالات مرتبط ما در سایت مجموعه های همکار شرکت آراد برندینگ به طور جامعی با مراحل تولید آشنا شوید.

طناب کنفی ساختمانی تهران

نکته: اندازه ی ریسه ها با توجه به کاربرد آن متفاوت می باشد و هر چقدر که اندازه بیشتر شود وزن طناب هم بیشتر می شود.

افراد برای این که طنابها را رنگ کنند در مرحله ی اول باید رنگی که برای طناب می توان استفاده کرد یعنی پودر و مایع تهیه می کنند و در یک ظرف که از آب پر می باشد طنابها را باز می کنند و در داخل ظرف قرار می دهند و برای این که رنگ طبیعی شود.

طناب کنفی ساختمانی

در شهرهای مختلفی مانند تهران کارخانه هایی طناب کنفی ساختمانی را تولید می کنند و با قیمتی مناسب به متقاضیان آن می دهند.

برای این که طنابهای کنفی را بشویید باید در ظروف پلاستیکی آب گرم بریزید و طنابها را در آن قرار دهید و هنگامی که دارید طنابها را می شویید.

باید کاملا فشار دهید تا گرد و خاک و آلودگیها از آن پاک شود و تمیز شود و برای این که خشک شود طناب را روی یک چوب نازک قرار دهید تا خشک شود و زمانی که خشک شد می توانید برای کار مورد نظر خود استفاده کنید.

اگر می خواهید طناب کنفی ساختمانی را خریداری کنید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید زیرا ممکن است که از کنفهای مقاومی ساخته نشده باشد و در هنگام استفاده به آسانی پاره شود یا از رنگ خوبی برای طنابها به کار برده نشده باشد و رنگ از بین برود.

طناب کنفی تهران

خوب است بدانید که طناب کنفی تهران معمولاً دارای ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوت می باشد که بر اساس ارتفاع ساختمان و بر اساس نیاز تعیین می‌ شود و همچنین دارای وزن سبک می باشد که استفاده از آن بسیار آسان بوده و امروزه جایگزین محصولات مشابه فراوانی در بازار شده است.

خوب است بدانید که طناب کنفی تهران دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد است که از جمله خصوصیات اصلی این محصولات می توانیم به داشتن جنس پنبه ای آنها اشاره کنیم که معمولاً این جنس باعث شده است که این محصول وزن سبک داشته باشد و کمک بسیار زیادی به سهولت در انجام اموری مانند بالا بردن مصالح ساختمانی در هنگام بنایی و ساخت و ساز داشته باشد.

از اصلی ترین خصوصیات طناب کنفی می توانیم به این موارد نیز اشاره کنیم که معمولاً این محصولات دارای گره مخصوص می باشند که اینگونه گره ها با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت کاملاً پرس تعبیه شده و چنانچه بیش از حد و یا برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرند این گونه گره ها باز نشده و مانند روز اول سفت و بادوام باقی می مانند.

امروزه در بازار انواع طناب ها وجود دارد تنها در مدل های مختلف برخی از آنها طبیعی و نوع دیگر آن مصنوعی می باشد طناب هایی که طبیعی هستند اصولاً از محیط زیست تولید می شود و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ندارند.

اصولاً طناب های طبیعی به آن طناب کنفی هم گفته می‌شود. دیگر مدل طناب، مصنوعی است که از پلاستیک تولید می شود می توان اشاره کرد که از نایلون و پلاستیک تولید می شود.

این محصولات امروزه در رنگبندی های طبیعی به تولید می رسند برخی از آنها کیفیت بالایی را به همراه دارند و جذابیت و زیبایی آنها بسیار زیاد است شما می توانید به راحتی این طناب های کنفی را شستشو دهید و به خوبی از آن استفاده نمایید.


 

بازدید: 209




Scroll to Top