• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429561
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۸

دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس

دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس

حفاظت ار اموال خود توسط خودمان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای هر فردی لازم و ضروری است و از نشانه های داشتن عقلی سالم می باشد زیرا اگر کسی مال و جان خود را حفظ نکند یا ضعیف باشد چگونه می تواند از بقیه افراد وابسته خود محافظت نماید.

در مقاله مجموعه آراد برندینگ می خواهیم در مورد استفاده از این ابزار کار آمد و مهم توضیحات بیشتری دهیم لطفا تا انتهای این مقاله همراه باشد و ما را از نقطه نظرات خود بهره مند سازید.

دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس

در جهان امروز برای جلوگیری از دزدی منازل و اماکن مختلف دزدگیرهای سیم‌کارتی ایرانی و خارجی با قیمتهای مناسب و ارزان تولید شده ‌اندکه توسط کارشناسان آن نصب می ‌شوند، شاید به ‌نحوی بتوانیم این دزدگیرها را یکی از اختراعات مهم بشر نام ببریم چرا که تا قبل ‌از اختراع آن مردم دچار مشکلات زیادی بودند.

مشکلات مردم شامل این بود که با خیال آسوده نمی‌ توانستند به مسافرتهای دور و نزدیک بروند، نمی ‌توانستند محل کار خود را بدون نگهبان رها کنند و بایستی حتما علاوه ‌بر قفل معمولی هزینه ‌های دیگری را هم برای امن کردن خانه ‌های خود انجام می‌ دادند و این هزینه ‌ها برای مردم با وضعیت مالی متوسط هزینه ‌های سرسام‌آوری به حساب می‌آمد و خیلیها توان پرداخت‌ آن را نداشتند.

دزدگیر اماکن سیم کارتی

 امروزه استفاده از دزدگیر اماکن یک امر واجب به شمار می آید باید حتما قبل خرید آن دقت به ویژگیهایی مثل ایرانی یا خارجی بودن و ارزان یا گران بودن آن توجه شود پس سعی کنید قبل ‌از خرید همه ی اطلاعات مربوط به دزدگیر‌های مختلف و ویژگیها و کاربرد انواع مدلهای مختلف آن را کسب کنید تا در هنگام خرید بتوانید همه ی این گزینه‌ ها را چک کنید که مناسب شما و بر اساس سلیقه و نیاز شما باشد.

دزدگیرهای هوشمند از قسمتهای مختلفی شامل چراغها، دوربینها، کنترل پنل، زنگ در و سنسورها و پنجره تشکیل می ‌شود از کنار هم قرار گرفتن همه ی این قسمتهای مختلف شما می توانید یک سیستم دزدگیر هوشمند داشته باشید.

دوربینهای نصب ‌شده در این نوع دزدگیر اماکن سیم کارتی این امکان را برای شما فراهم می ‌کند که بتوانید از هر فاصله ‌ای مکان مورد نظر خود را به ‌صورت زنده مشاهده کنید، سنسورهای حرکتی هم به‌ گونه ‌ای هستند که به کلیدهای برق، پنجره ‌ها، درها و چراغها متصل می‌ شوند و در صورتی‌ که هرکدام از این گزینه ‌ها فعال شوند توسط گوشی به ما هشدار داده می ‌شود پس با وجود آن می‌ توانیم هر حرکت مشکوکی را متوجه شویم و زودتر اقدام کنیم.

دزدگیر اماکن پایرونیکس

شرکت پایرونیکس با توجه به کارایی و نیاز افراد، انواع مختلفی از چشمی های دزدگیر را روانه بازار کرده است که در این میان چشمی دزدگیر اماکن پایرونیکس مدل kx15ed از بهرین نوع آن است، چشمی مدل kx15ed پایرونیکس، دارای دو سنسور جهت بررسی حرکت می باشد و برای نصب در ارتفاع 1.8 تا 2.4 مناسب است، همچنین این مدل به مادون قرمز حساس است به این معنا که هر جسمی که دارای گرما باشد را به سرعت شناسایی می کند.

افرادی هستند که از به صدا درآمدن دزدگیر اماکن پایرونیکس بدون هیچ علتی، از عملکرد آن ناراضی می شوند اما باید دانست که می توان حساسیت آن را به مقدار دلخواه کاهش و یا افزایش داد تا از این گونه مشکلات جلوگیری شود، پوشش و بدنه ای آن هم از نوعی پلاستیک مستحکم ساخته شده است دوام بسیار بالایی دارد و همچنین لازم به ذکر است که از این مدل را در امکان و فضا داخلی نصب کنید زیرا که برای فضای خارجی طراحی نشده است و ضد آب نمی باشد.

همان طور که اطلاع دارید، فروشگاه های بسیاری سیستم های امنیتی و قطعات مربوط به دزدگیر اماکن پایرونیکس را عرضه می کنند، اما مراکز مختلفی هستند که جنس بی کیفیت و تقلبی چشمی پایرونیکس را تحویل مشتری می دهند، حتی در بسیار از فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز مشاهده می شود که خریدار از تقلبی بودن آن اعلام نارضایتی می کنند، آن به این دلیل است که این فروشگاه های اینترنتی با بسیاری از فروشگاه های کوچک و بزرگ سطح کشور همکاری می کنند و گاهی اوقات بررسی درستی روی کالاهای ارسالی صورت نمی گیرد به همین خاطر جنس نا مرغوبی به دست مشتری خواهد رسید.


 

بازدید: 155




Scroll to Top