• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429563
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱

سیستم اعلام حریق ساختمان خانگی

سیستم اعلام حریق ساختمان خانگی

انسان همواره به دنبال راهی برای محافظت بیشتر از خود می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از قیمت سیستم اعلام حریق با کپسول آتش نشانی خانگی که در سایت آراد برندینگ به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته می باشند.

سیستم اعلام حریق ساختمان خانگی

اگر شما این دستگاه را از فروشنده مناسب تهیه کنید متوجه خواهید شد که هزینه پیشنهاد شده به شما کاملا اصولی و استاندارد می باشد و توانایی پرداخت آن را نیز خواهید داشت و خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

سیستم اعلام حریق ساختمان

در سیستم های اعلام حریق، قطعات با مدارهایی به هم متصل می شوند، مدارهای اعلام حریق مدارهایی هستند که از واحد کنترل اعلام حریق برق می گیرند، یک مدار اعلام حریق ممکن است برای کنترل رله ای استفاده شود که مدار کنترلی را که توسط تجهیزات عملکرد کنترل اضطراری تغذیه می شود سوئیچ می کند، چهار نوع مدار اعلام حریق وجود دارد:

برای ایجاد ارتباطات دو طرفه بین واحد کنترل اعلام حریق آدرس پذیر و اجزای میدان آدرس پذیر استفاده می شود، پانل کنترل اعلام حریق می تواند آن مدار را روشن کند و همه آن وسایل را به طور همزمان کار کند.

ممکن است مدارهای دستگاه اطلاع رسانی زیادی در یک ساختمان وجود داشته باشد، یکی از الزامات کلیدی NFPA 72 این است که مدارهای خاصی از نظر یکپارچگی نظارت شوند.

برخی از افراد از این امر به عنوان نظارت یاد می کنند، با این حال، ساختمان، آتش و کدهای ایمنی زندگی معمولاً از کلمه نظارت استفاده می کنند به این معنی که یک دستگاه یا سیستم دیگر توسط سیستم اعلام حریق ساختمان نظارت یا نظارت می شود.

این مدار دستگاه شروع کننده دارای یک آشکارساز دود است، یک آشکارساز حرارتی نرخ افزایش و جعبه اعلام حریق دستی برای نظارت بر یکپارچگی مدار، یک مقاومت انتهای خط بعد از آخرین دستگاه راه‌اندازی نصب می‌شود.

در حالت عادی خود دستگاه های آغازگر که به صورت موازی روی مدار سیم کشی می شوند، جریان الکتریسیته کمی بکشید یا اصلاً جریان الکتریکی نداشته باشید.

برای یک مدار دستگاه راه اندازی یک کوتاه زنگ هشدار است، در حقیقت هرگونه خطای مقاومت کم یا اتصال کوتاه در مدار، مانند سیم جامپر، به یک زنگ هشدار برای مدار دستگاه راه‌اندازی منجر می‌شود، برخلاف مدارهای دستگاه اعلان و مدارهای خط سیگنال یک شورت شرایط مشکلی ایجاد نمی کند.

سیستم اعلام حریق خانگی

یکی از محصولاتی که در سراسر جهان توسط دولتها به صورت جدی پیشنهاد می شود سیستم اعلام حریق با دزدگیر اماکن خانگی می باشد زیرا همانطور که می دانید هنگام آتش سوزی ممکن است هیچ صدایی شنیده نشود و فرد خیلی دیر متوجه خطر شود و این مسئله یعنی به خطر افتادن جان یک شخص و موارد زیادی وجود داشته است که افراد در منزل خود در حال استراحت شبانه بوده اند و متوجه حریق نشده اند و جان خود را از دست داده اند اما این سیستم هم به عنوان یک هشدار دهنده کاربرد دارد و هم می تواند باعث جلوگیری از خطرات جانبی دیگر شود و به طور کلی یک نوع محصول بسیار پر مصرف و عالی در زندگی به شمار می رود و وجود آن در هر خانه ای ضروری می باشد.

یکی از نکات مثبت درباره این محصول را می توان سرعت عمل آن دانست زیرا دارای یک نوع فناوری می باشد که در زمان بسیار کمی حریق را تشخیص می دهد و در این مواقع حتی ثانیه ها هم ارزش بسیار زیادی دارند و هر چه زودتر باید اقدام به ترک محل مذکور کنید و این دستگاه کاری می کند که شما در همان دقایق اول متوجه خطر به وجود آمده خواهید شد زیرا یک نوع سیستم صوتی بسیار قوی بر روی آن نصب شده است که قادر است آژیر بسیار بلندی را در سراسر خانه پخش کند و این صدا هر فردی را آگاه و هوشیار خواهد کرد.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که نوع و کیفیت سیستم اعلام حریق خانگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید نصب آن به صورت اصولی انجام شود تا سریعا تشخیص حریق انجام شود و برای تهیه چنین محصولی یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم نمود.

یک سیستم امنیتی همچون دوربین مدار بسته بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا کوچک ترین مشکل و اختلال در آن می تواند به قیمت جان افراد تمام شود پس بهتر است بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را تهیه کنید و آسایش و آرامش بیشتری نیز داشته باشید و به این منظور شما می توانید با فروشنده ای در ارتباط باشید که سابقه بسیار درخشانی در بازار دارد و توانسته اعتبار زیادی را کسب نماید.

 


 

بازدید: 186




Scroll to Top