• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429565
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۵

خرید مشعل صنعتی برقی

خرید مشعل صنعتی برقی

یکی از تجهیزات بسیار مهم و کاربردی در حوزه سیستمهای گرمایشی مشعل می باشد که مصارف صنعتی بسیار مهمی دارند و به صورت مکانیکی کار می کنند که در مقیاسهای صنعتی موتورهای برقی انرژی بعضی از قطعات آن را تامین می کنند با ما در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ همراه باشید تا شما را با مشعل های صنعتی و نحوه کارکرد و فعالیت شان آشنا سازیم.

خرید مشعل صنعتی برقی

از مشعلهای صنعتی در تاسیسات ساختمانهای مسکونی، تجاری و یا کارگاه های صنعتی استفاده می شود و عملکرد آن به این شکل است که با مصرف انواع سوخت مانند گازوئیل، مازوت و امثال آن می تواند انرژی حاصل از سوختن چنین موادی را به انرژی حرارتی تبدیل کند و واضح است که بهترین کارایی آن در موتورخانه ها خواهد بود.

اگر بنا باشد از چنین مشعلی در موارد صنعتی استفاده شود می توان به کاربرد مهم و حیاتی آن در کوره های صنعتی اشاره کرد که هوا و سوخت را با یکدیگر ترکیب کرده و موجب سوختن آنها می شود که همواره برای کار کردن نیازمند سه فاکتور اصلی شامل سوخت، هوا و جرقه است.

در موتورخانه ساختمانهای مسکونی بیش از همه مدل برقی و گاز سوز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا سوخت چنین مشعلی با گاز شهری تامین شده و هزینه های اضافی را به ساکنان ساختمان تحمیل نمی کند.

شیوه کار مشعل گازسوز در موتورخانه ها به این شکل است که یک فن گریز از مرکز و یا ونتیلاتور در مشعل تعبیه می شود که وظیفه تامین هوای مورد نیاز جهت احتراق را برعهده دارد و علاوه بر آن یک قطعه دیگر به نام دمپر هم در مشعل وجود داشته که به کنترل هوای ورودی می پردازد.

مشعل صنعتی برقی

مشعلهای برقی نیز انواع مختلفی دارند و استفاده های مختلفی در موارد صنعتی و غیر صنعتی دارند مشعلهای تزیینی یکی از انواع مشعلهای برقی هستند که در خانه ها و برخی مکانهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

در انواع مشعلها همچون مشعل ایزوگام سوخت مورد نظر از طریقه باز کردن یک شیر برقی وارد محفظه ی مورد نظر می شود تا طی مراحل بعدی گرمای مورد نظر تولید شود که این فرآیند طی زمان بسیار کوتاهی انجام می شود.

بطور کلی آنهایی که قصد خرید مشعل صنعتی برقی را دارند باید دانش کافی را در این زمینه کسب کرده باشند و محصول مورد نظر خود را از برندهایی انتخاب کنند که معتبر باشند و کیفیت و کارایی لازم را در محصولاتشان داشته باشند بدین جهت شما خریدار گرامی می توانید به سایت ما سر بزنید و با کیفیت محصولات ما از طریق مشاوران ما آشنا شوید.

خرید مشعل صنعتی

اگر ساختار و سیستم مشعلهای صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که هوا، سوخت و جرقه سه عامل اصلی هستند که اگر یک مورد را حذف کنیم دستگاه کار نمی کند و عملکرد آنها با مشکل مواجه می شود، کارشناسان تولید به گونه ای این محصولات را آماده می کنند تا خریداران بتوانند آنها را با اطمینان تهیه نمایند و باید گفت که خرید و فروش محصولات در بازار شهرهای مختلفی ترتیب داده می شود.

در قسمت قبل یک تعریف کلی از مشعل گازی بیان کردیم و می دانیم که این محصولات با توجه به کارایی که دارند می توانند معاملات بزرگی را ایجاد کنند و سود بسیاری داشته باشند، محصولات مورد نظر با نام برندهای ایرانی و خارجی هستند که مسلما از نظر کیفیت با همدیگر فرق دارند و مشتریانی که قصد خرید مشعل صنعتی را دارند خوب است در ابتدای کار اطلاعاتی را در این زمینه به دست آورند و بعد اقدام به خرید کنند، مشعلهای صنعتی را تولید کننده در گونه های مختلفی آماده می کند که در ادامه چند نمونه از آنها را ذکر می کنیم.

بر اساس نوع سوخت مشعلها در نمونه های دوگانه سوز، گازی، گازوئیلی، مازوت سوز و چندگانه سوز هستند که بدون شک برای هر کدام می توان ویژگیهایی را بیان کرد که بدون شک این عوامل در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد، خریدار مشعل صنعتی باید قبل از هر کاری نیاز خود را شناسایی کند و در مورد سیستم ایمنی، سیستم تعمین سوخت، سیستم هوا و ... اطلاعات به دست آورد تا متناسب با کار باشد و بتواند نهایت استفاده را از آنها ببرد.


 

بازدید: 254




Scroll to Top