• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429569
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۱

قیمت مداد رنگی اکلیلی

قیمت مداد رنگی اکلیلی

امروزه که همه چیز تغییر کرده و پیشرفته شده مداد رنگیها هم خیلی تغییر کرده اند، هم جنسشان هم طیفهای رنگی که در آنها به کار رفته و هم بسته بندیشان، شاید همین حالا هم که سی، چهل سالمان است وقتی می رویم فروشگاه لوازم التحریر که برای فرزندمان خودکار، مداد رنگی، دفتر و غیره بخریم، خودمان بیشتر ذوق داریم و لذت می بریم. استفاده از مداد رنگی که برای کودکان رشد خلاقیت به همراه دارد و البته جلوه و نمای خاصی را به طرحها و تابلوهایی که بزرگسالان آنها را کشیده اند می بخشد. تا انتهای این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت مداد رنگی اکلیلی

بزرگسالان هم با نقاشی کشیدن آرام می شوند و در عصر جدید خیلی بیشتر از قبل در روانشناسی از نقاشی درمانی و رنگامیزی درمانی استفاده می کنند و اگر خیلی حرفه ای باشند اثرهای زیبا و و چشم نواز را ثبت می کنند و باید گفت مداد رنگی اصلی ترین همراه آنها در به یادگار گذاشتن یک اثر زیباست، مداد رنگیها تنوع زیادی دارند تفاوتهای آنها در جنس مغزی که برایشان استفاده شده است و چوبی که برای حفاظت از مغزی طراحی شده و همچنین بسته بندی سایز و شکل ظاهری مدادرنگیهاست.

مداد رنگی اکلیلی

همانطور که می دانید، مداد رنگیها تمیز و بدون دردسر هستند و کاربرد فراوانی نیز دارند و همچنین سبک و قابل حمل می باشند که افراد می توانند آنها را به راحتی همراه خود داشته باشند و هنگام سفر به مکانهای مختلف از طبیعت نقاشی بکشند. همانطور که می دانید، می توانید مداد رنگیها را مخلوط نموده و رنگ بندی خاصی را به وجود آورد، بنابراین برای اینکه بتوانید یک رنگ زنده و پویاتر داشته باشید، می توانید با ترکیب کردن مداد رنگی با دیگر ابزارهای رنگ مانند آبرنگ، زغال، ماژیک و خودکار اکلیلی رنگی این اثر را به دست آورید. مداد رنگی فابرکاستل: جنس این مداد رنگی روغنی بوده و دارای رنگدانه های شاد و جذابی می باشد و همچنین دارای کیفیت بالا و متعلق به کشور آلمان است.

از انواع مختلف مداد رنگی و خودکار فانتزی بسیار زیبا و لاکچری می باشد، مداد رنگی اکلیلی است که مرود استقبال تمام دانش آموزان قرار دارد و از کیفیت بالایی نیز بر خوردار می باشد. همچنین از این مداد رنگیها برای کارهای تزئینی و البته عکس گرفتن گزینه مناسبی هستند. از ویژگیهای مهم و بارز این مداد رنگیهای اکلیلی می توان به موارد زیر اشاره نمود: به جهت اینکه استفاده آسان و بدون خستگی دارند می توان از آنها برای طراحیهای ارگونومیکی نیز استفاده نمود. دارای رنگ براق و شفاف می باشند. به دلیل اینکه از فناوری دورالید برخوردار بوده اند به همین خاطر نوک محکم و مقاومی دارند. این نوع مداد رنگیها به دلیل اینکه دارای اکلیل هستند به نقاشیها جلوه زیبا و شادی را می بخشند. از آنجایی که بدنه این مداد رنگیها شش ضلعی می باشد، بنابراین از لیز خوردن آن در هنگام استفاده و یا از روی میز جلوگیری می کند.

قیمت مداد رنگی

اگر فرزند محصل دارید حتما اطلاع دارید که قیمت مداد رنگی جنس خوب و یا یک بسته مداد مشکی به نسبت قدیم خیلی بالاتر است، بخصوص اگر مداد رنگی وارداتی باشد، مداد رنگیها چند دسته هستند که هر کدام برای یک گروه هستند، مثلا مداد رنگی برای کودکان که معمولاً برای سن ۴ تا ۶ سال مناسب است، مدل بعدی مداد رنگی دانش آموزی. همانطور که از اسمش پیداست برای دوران دانش آموزی یعنی از پایان شش سالگی تا ۱۸ سالگی مناسب است که هم در خانه و هم در مدرسه می شود از آن استفاده کرد، نوع بعدی مداد رنگیهای نیمه حرفه ای هستند که تقریبا می شود گفت مخصوص نقاشهای تازه کار است که فعلاً مبتدی هستند و می خواهند هزینه آنچنانی برای لوازم نقاشی ندهند، نوع بعدی مداد رنگیها مداد رنگی حرفه ای است که قیمتش از سایر مدلها بالاتر است و مخصوص افرادی است که به صورت کاملا حرفه ای نقاشی می کنند مثلا کسانی که رشته تحصیلی شان گرافیک است.

همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد قیمت مداد رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بخواهید برای کودک یا نوجوانی هدیه و یا جایزه تشویقی بخرید، خودکار پاک شونده و یا مداد رنگی از گزینه های بسیار مناسب است، شاید تا به حال نشنیده باشید اما مداد رنگی این قابلیت را دارد که برای نقاشی کردن با آن بتوان به دو سبک متفاوت نقاشی کرد، سبک خطی و سبک سایه پردازی. معمولاً روکش مغزی مداد رنگی از چوب و یا کاغذ و یا پلاستیک ساخته می شود که مرغوبیت هر کدام از این سه جنس متفاوت است مثلاً اگر چوب استفاده شده باید دید چه نوع چوبی بوده است و اگر از کاغذ استفاده شده باید دید ضخامت کاغذ چقدر بوده است و با چه موادی مخلوط شده همچنین اگر از پلاستیک استفاده شده باید دید جنس پلاستیک چقدر مرغوب و باکیفیت است شکل ظاهری مداد رنگیها هم با هم فرق می کند اگر دیده باشید برخی از مداد رنگیها چند ضلعی هستند.


 

بازدید: 334




Scroll to Top