• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429572
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۱

قیمت لامپ ال ای دی سقفی کم مصرف

قیمت لامپ ال ای دی سقفی کم مصرف

این لامپ ها در اکثر محیط ها قابلیت کاربردی دارند و نورپردازی را با نور و روشنایی حرفه ای و پرنورش کاملا مهیا می سازد و می توانید در نورپردازی خانه دوبلکس، دفتر، فروشگاه، رستوران، اماکن اداری، اماکن تجاری، کارگاه، شرکت، موزه و گالری، بیمارستانها و محیط های دیگر که مدنظرتان است استفاده کنید.
اکثر لامپ های استوانه ای ال ای دی در کارخانجات تولید کننده این نوع لامپ دارای عمر طولانی حدود 15000 تا 25000 ساعت با کیفیت بسیار عالی است و میتوان به کیفیت محصولات اعتماد نمود.
90 درصد لامپ های LED استوانه ای در برندهای لامپ ایرانی از ضمانت و گارانتی ۱۲ الی ۲۴ ماهه برخوردار هستند و در صورت بروز خرابی و سوختگی، محصول قابل مرجوع بوده و در ازای آن یک لامپ نو دیگر دریافت کرد.

قیمت لامپ ال ای دی سقفی کم مصرف

هزینه برق بسیار پایین، قیمت لامپ ال ای دی مناسب و طول عمر زیاد، این نوع لامپ‌ تهران را در ردیف محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات روشنایی قرار داده است.
پیشنهاد می شود از لامپ های استوانه ای ال ای دی استفاده کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند تا در صورت پیش آمد هر گونه مشکل و خرابی در این لامپ ها بتوانید ان را به فروشنده یا تولید کننده مرجوع و با یک لامپ نوع تعویض نمایید.

لامپ‌های LEDاستوانه‌ای در مقایسه با لامپ قم رشته‌ای، کم‌مصرف و گازی (HID)دارای مزیت هایی است که با وجود مصرف بسیار پایین انرژی، جایگزین مناسبی با آنها است.

لامپ مهتابی سقفی

چراغ سقفی ال ای دی دارای دو نوع روکار و توکار می باشد که لامپ مهتابی سقفی توکار نوعی لامپ است که آن را در سوراخهایی در سقف قرار می دهند این چراغها نسبت به لامپهای معمولی روشنایی بیشتری ایجاد می کنند.

چراغهای ال ای دی فعلی دارای سه جز می باشد که شامل:

  • پوشش لامپ که وظیفه آن محافظت از قسمتهای داخلی لامپ ال ای دی سقفی است.
  • تراشه ال ای دی که از قسمتهای مهم ال ای دی است که می تواند الکتریسیته را به انرژی فتوولتانیک برای منتشر کردن نور دگرگون کند.
  • منبع قطعه نیز که از لامپ در هنگام کار محافظت می کند.

فناوری ال ای دی دارای مزیتهای بیشتری نسبت به لامپهای دیگر است این لامپ تنگستن دارای تنوع زیادی در شکل و رنگ می باشد و همچنین قدرت نورپردازی خوبی دارد و علاوه بر اینها مصرف انرژی آن کمتر است و همچنین به پایین آوردن هزینه های برق کمک می‌کند و دوستدار محیط زیست می باشد.

در زمان نوسازی منزل اولین چیزی که افراد خریداری می‌کنند که توسط آن بتوانند جذابیت بیشتری به منزل خود بدهند خرید لامپ ال ای دی می باشد.

شما که تمایل به تزئین محل کار و زندگی خود دارید می توانید از چراغهای ال ای دی سقفی استفاده نمایید زیرا آنها هم از لحاظ شدت نور و هم از جهت کاهش مصرف برق می توانند گزینه خوبی باشند.

لامپ ال ای دی بر روی میز کار اتاق نشیمن نور تزئینی به محیط اطراف می دهد این لامپ فلورسنت در اشکال مختلف جلوه ای تازه و مدرن ایجاد می کند.

لامپ مهتابی ال ای دی که می توان گفت جزو نورپردازی مدرن است مناسب با هر سلیقه ای با شکلهای متنوع وجود دارد که این ویژگی می تواند خرید ما را آسان کند لذا توصیه می شود برای ایجاد فضای زیبا و دلنشین آشپزخانه، پذیرایی و محیط کارتان وقت بگذارید.

لامپ مهتابی رنگی

لامپهای مهتابی به علت داشتن کاربردی بالا و انواع متعددی که دارد جزو کم مصرف ترین لامپها برای روشنایی می باشد.

لامپهای مهتابی رنگی نیز کاربرد بسیاری دارد چرا که می توان آن را در محلهای مختلف نصب کرد و از نور و رنگهای متنوع آن استفاده نمود لامپ ال ای دی کم مصرف در مقایسه با لامپهای رشته ای کارایی بالاتری دارند.

این مدل لامپها مثل لامپ هالوژن از محبوب ترین لامپهایی است که استفاده می شود این نوع لامپ دارای بخار جیوه می باشد که در گاز کم فشار است و تا زمانی که نشکند و نسوزد به صورت سالم و طبیعی کار می کند.

لامپهای مهتابی دوام خوبی دارد اگرچه که از نظر دوام به لامپهای ال ای دی نمی رسد.

از لامپهای مهتابی رنگی می توان در صنایع مختلف مانند هتلها، ساختمانهای اداری، فروشگاه ها، مجالس شادی و مواردی از این قبیل استفاده نمود.

درست است که همه لامپهای مهتابی از یک تکنولوژی استفاده می کنند اما تنوع و اندازه آن متفاوت است لامپهای مهتابی خطی، خمیده و دایره از انواع لامپهای مهتابی می باشند.

جالب است بدانید لامپهای مهتابی برای تامین نور گیاهان نیز کاربرد دارند چرا که این نور مصنوعی سبب رشد طبیعی گیاه می شود.


 

بازدید: 540




Scroll to Top