• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429579
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۸

قیمت پیراهن ورزشی زنانه در کرج

قیمت پیراهن ورزشی زنانه در کرج

اکثر افرادی که به صورت حرفه ای و یا غیر حرفه ای ورزش می کنند از پیراهن ورزشیهای متنوع و مختلفی ممکن است که استفاده کنند که هر کدام از انواع این پیراهنها بر اساس نوع سلیقه و یا رشته مورد علاقه ورزشکار انتخاب می شود.

یکی از مدلهای پر طرفدار پیراهن ورزشی و رکابی ورزشی که اکثر افراد جوان، میانسال، نوجوان و کودک آنها را می پسندند و مورد استفاده قرار می دهند پیراهن ورزشی فوتبال می باشد که به صورت تک و یا ست کامل به همراه شورت، جوراب، ساق بند و کفش فوتبال ارائه می شود اما این پیراهنها مورد علاقه بسیاری از خانمها قرار می گیرد و خانمهای جوان و یا نوجوانان نیز از این پیراهنها برای فعالیتهای ورزشی استفاده می نمایند که طرحهای امروزی این پیراهنها بسیار شیک و جذاب می باشد.

قیمت پیراهن ورزشی زنانه در کرج

از آنجایی که تنوع بسیار بالایی در مدلهای پیراهن ورزشی وجود دارد و هر کدام از آنها با طرح و رنگ خاصی تولید و عرضه می شوند لذا قیمتهای آنها نیز با یکدیگر تفاوتهای بسیاری دارند و هر کدام از این محصولات با قیمت خاض خود در بازار ارائه می شود و لازم به ذکر است که قیمت پیراهن ورزشی با توجه به جنس و کیفیت آنها متفاوت است.

این لباسها و پیراهنهای ورزشی در اندازها و سایزهای مختلفی تولید می شوند که مناسب هر فرد با هر اندازه ای باشند و برای کودکان 3 به بالا این پیراهنها تولید می شوند و سایزهای بزرگ را نیز دارای می باشند تا برای افراد چاق و یا درشت هیکل این پیراهنها موجود باشد.

پیراهن ورزشی زنانه

از ضروری ترین تجهیزات در زمان ورزش کردن لباس ورزشی می باشد لذا انتخاب نوع درست این محصول به کیفیت ورزش کمک می کند پیراهن ورزشی آستین بلند از انواع مناسب لباسهای ورزشی می باشد.

در زمان تهیه لباس ورزشی نظیر تاپ ورزشی باید نکاتی را رعایت کنیم که بتوانیم خرید بهتری داشته باشیم لباس ورزشی باید راحت باشد چرا که کارایی شما را در زمان فعالیت بیشتر می کند.

استفاده از سایز مناسب لباس در زمان فعالیتهای ورزشی باعث می شود تمرکزتان بر نوع ورزشی که انجام می دهید باشد چرا که اگر لباس خیلی تنگ و خیلی گشاد باشد باعث از بین رفتن تمرکز می شود و نمی توانید از ورزش لذت ببرید.

از طرفی هم لباسهای خیلی گشاد یا بلند دست و پا گیر هستند و و باعث اختلال در تمرینات ورزشی می شود تهیه لباس با کیفیت برای ورزش به دوام بیشتر آن کمک می کند.

قیمت پیراهن ورزشی زنانه در کرج

امروزه بانوان زیاد در عرصه ورزشی وارد شده اند چرا که آنان نیز به نشاط و سلامتی خود اهمیت می دهند برای این منظور باید بعد از اینکه ورزش مناسب خود را انتخاب نمودند پیراهن مناسب آن ورزش را نیز تهیه کنند و پیراهن ورزشی زنانه همچون شلوار لگ در طرحها و مدلهای متنوع با رنگهای متعدد به بازار عرضه می شود که انتخاب را برای بانوان راحت تر نموده است ست لباس ورزشی می تواند جزو اکسسوری لوازم ورزشی بانوان باشد که بسیار به آن علاقه دارند.

هر ورزشی لباس مخصوص خود را دارد مثلاً فردی که به باشگاه می رود برای بدنسازی یا فردی که دونده است یا در ورزش والیبال، بسکتبال و غیره فعالیت دارد نوعی از لباس ورزشی را تهیه می کند که خاص آن ورزش است.

پیراهن ورزشی کرج

طراحی و دوخت انواع پیراهن ورزشی نسبت به نوع ورزش متفاوت می باشد و امروزه شاهد این موضوع هستیم که برای تولید این محصولات از طراحهایی استفاده می شود که کاملا به این موضوع آشنا باشند انواع پارچه هایی که برای دوخت لباسهای ورزشی استفاده می شوند باید دارای خصوصیات مختلفی باشند که از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

این نوع محصولات باید به صورتی باشند که بتوانند به مدت طولانی خنک بمانند و همچنین خشک باشند با این کار دمای بدن پایین می ماند و عرقی که از ورزشکار خارج می شود اورا اذیت نمی کند همچنین بتواند به خوبی عرق بدن را جذب کرده و به سرعت آنرا خشک کند همینطور قابلیت این را داشته باشد تا جریان هوا را درخود عبور دهد و باعث شود تا هوای گرم را از خود بیرون برده و خنکی را به بدن ورزشکار برساند.

قیمت پیراهن ورزشی زنانه در کرج

تولیدات عمده انواع لباس ورزشی باعث شده است که در همه شهرها به وفور یافت شود انواع پیراهن و لگ ورزشی در شهر کرج به فروش می رسد و کسانی که نیاز به انواع آنها را دارند می توانند به راحتی پیراهن ورزشی در کرج خریداری کنند این محصولات باید به گونه ای باشند که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در هنگام فعالیت ورزشکار دچار مشکلی مانند پارگی نشود همچنین محصول تولیدی باید دارای حالت کشسانی باشد تا ورزشکار هنگام استفاده به راحتی بتواند حالتهای کششی را انجام دهد و در این زمینه مشکلی نداشته باشد این نوع لباسها با شرایط کاربردی که دارند و ویژگی های پوششی آنها برای خانمها و آقایان متفاوت می باشد و هرکدام نسبت به نوع محصول تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مختلف پارچه برای تولید پیراهنهای ورزشی استفاده می شود و دارای دوخت متفاوتی هستند نمونه ای از این نوع پارچه ها اسپندکس نام دارد این نوع پارچه به صورت مصنوعی می باشد و بیشتر برای دوخت پیراهن دوندگان از این نوع محصول استفاده می شود.


 

بازدید: 172




Scroll to Top