• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429586
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۳

کمپرسور باد هیوندای شیائومی

کمپرسور باد هیوندای شیائومی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه های زندگی شرکتهای مختلفی از جمله شیائومی اقدام به تولید وسایلی نمودند که رفاه حال مردم در آن است یکی از این محصولات جارو و کمپرسور باد شارژی شیائومی lydstoاست.

این جارو شارژی دو منظوره می باشد که علاوه بر نظافت داخل منزل می توان داخل خودرو را نیز تمیز کرد و وظیفه تنظیم باد چرخهای ماشین را نیز دارد به همین دلیل این وسیله برای مسافرت و سفرهای طولانی که قرار است با خودرو شخصی خود در جاده حرکت کنیم گزینه بسیار مناسب و کاربردی است که خیالمان را برای بین راه راحت می کند.

کمپرسور باد هیوندای شیائومی

در وب سایت معتبر آراد برندینگ محصولات با کیفیت و عملکرد بالا تولید می شود که مشتریان عزیز می توانند وارد سایت شوند و فرم درخواست را پر کنند و با مشاوران ما تماس حاصل نمایند تا از راهنمایی دقیق آنها استفاده کنند.

از مشخصات ظاهری این دستگاه سبک بودن آن است و ظاهری شیک و جذاب دارد و همچنین سایز کوچک جارو شارژی باعث شده است که به راحتی بتوان داخل کیف یا در داشبورد ماشین جا داد و رنگ بدنه این دستگاه خاکستری تیره می باشد و وزن آن در حدود پانصد گرم وزن دارد و جنس آن از پلاستیک فشرده و با کیفیت بالا ساخته شده است.

داشتن جارو شارژی چون به عنوان تنظیم باد استفاده می شود در بسیاری از وسایل از جمله توپ بادی، مبل راحتی بادی و وسایل دیگر نیز کاربرد دارد.

قیمت این وسیله بستگی به نرخ تورم که مهمترین دلیل تغییر قیمت است و اینکه کیفیت و جنس محصول نیز تاثیر گزار در قیمت نهایی کالا است.

کمپرسور باد هیوندای 25 لیتری

در دنیای امروزی کمپرسورها کاربردهای مختلفی دارند و با توجه به کاربرد آنها دارای انواع مختلفی می باشند و برای مصارف حرفه ای و شخصی مورد استفاه قرار می گیرد.

کمپرسور باد هیوندای 25 لیتری یکی از انواع کمپرسورها می باشد که مخزن آن از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده است و به راحتی دچار پوسیدگی و ترکیدگی نمی شود و کمپرسور باد هیوندای دو خروجی باد با جریانهای یکسان دارند و کاربران می توانند به طور همزمان از آنها استفاده کنند و قدرت موتور آنها دو و نیم اسب بخار می باشد.

تولید کنندگان جهت بالا بردن سطح ایمنی این دستگاهها، بر روی آنها قطع کن اتوماتیک تعبیه کردند تا سطح ایمنی دستگاه افزایش یابد.

این کمپرسورها دارای وزن سبکی می باشند و چرخهای آنها به کاربران اجازه می دهد تا آنها را به راحتی جابه جا کنند و در شغلهای مختلف مورد استفاده قرار دهند.

بیشترین مصرف این دستگاه در رنگ کاری ساختمان، روکوب کاری مبل سلطنتی، تعمیر گاه ها و بسیاری از مشاغل دیگر می باشد.

موتور کمپرسور باد هیوندای 25 لیتری به کمک روغن خنک می شود و گیج روغن باید پیوسته کنترل شود زیرا عدم وجود روغن در دستگاه ممکن است به موتور آن آسیب برساند.

نکته دیگری که برای نگهداری از این دستگاه باید مورد توجه قرار گیرد این است که هر چند وقت باید پیچ خودکار زیر مخزن دستگاه را باز کنید تا آب داخل خالی شود و رطوبت به موتور دستگاه نفوذ نکند.

کمپرسور باد شیائومی

از ابزارهایی که بسیار در این روزگار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی است کمپرسور باد است که توسط شرکتهای مختلفی تولید می شود شیائومی یکی از برندهای این محصول است.

کمپرسور باد نه تنها باد لاستیک خودرو را تنظیم می کند بلکه اگر چرخ دوچرخه شما نیز بادش خالی شود باد می کند یا شما در هنگام بازی فوتبال هستید ناگهان باد توپ خالی می شود اگر این ابزار را در کنارتان داشته باشید دیگر دچار استرس و نگرانی نمی شوید چون به راحتی مشکل را حل می کنید.

پمپ باد دیجیتال نیاز به فشار دست و پا ندارد و مثل تلمبه های بادی قدیمی عمل نمی کند بلکه از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آن استفاده شده لذا کار با آن بسیار راحت است. و کمپرسور باد شیائومی به دو شکل دیجیتالی و مدرن طراحی شده است و یک صحفه نمایش گر ال ای دی دارد که میزان  فشار باد را نشان می دهد.

به شکل کلی کمپرسور باد دو نوع است که شامل پمپ باد آنالوگ و پمپ باد دیجیتال که در مورد هر نوع توضیح مختصری می دهیم.

پمپ باد آنالوگ نوع قدیمی کمپرسور است که در نتیجه به موتور ماشین وابسته است و فشارسنجی برای ارزیابی دارد و شکل آن بسیار ساده است که شامل یک دکمه پاور، شیلنگ فشار قوی هوا، و سیم برق و درجه ای که فشار باد را مشخص می کند می باشد.

کمپرسور باد دیجیتالی همان ساختار آنالوگ را دارد اما پیشرفته تر می باشد انواع کمپرسور شیائومی در گروه کمپرسور دیجیتالی قرار می گیرد که بسیار کاربردی است و میزار فشار بادی که می خواهیم را می توانیم تنظیم کنیم این دستگاه قابلیت این را دارند که به شکل اتوماتیک خاموش شود تا از اتلاف گرمای بیش از اندازه مانع شود و بدنه این دستگاه مقاوم است و صدای کمی تولید می کند.


 

بازدید: 250




Scroll to Top