• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429587
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵

فویل آلومینیوم 70 میکرون پایون

فویل آلومینیوم 70 میکرون پایون

هماطنور که می دانید فویل آلومینیوم پایون به دلیل ویژگی مناسب و کاربرد زیاد در کارخانه طراحی و تولید خواهد شد. امروزه استفاده از فویل آلومینیومی بسیار زیاد می باشد که دارای دسته بندیهای مختلف از نظر طرح، سایز و ضخامت خواهند بود. شما می توانید این محصول را نسبت به نیازی که دارید در هر متراژی تهیه و مورد مصرف قرار بدهید. جنس عالی که دارد باعث شده است تا اینکه برای حفظ گرما از این محصول استفاده کنند تا از هدر رفتن حرارت جلوگیری به عمل آید. شما می توانید از این محصول به عنوان بسته بندی نیز استفاده کنید به دلیل اینکه زیاد مورد انعطاف قرار می گیرد.

فویل آلومینیوم 70 میکرون پایون

همچنین این محصول به هیچ عنوان آسیب از نظر پارگی یا پوسیدگی نخواهد گرفت و حتی در زمانی می توان در آتش گذاشت تا مواد غذایی داخل آن کاملا مغز پخت شود. کاربردهای مختلف از این فویل نخ دار صورت می گیرد که یکی از آن قالب بندی برای تهیه کیک می باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان یک قالب نیز استفاده کنید تا هر مدل از شیرینی را خواستید تهیه و مورد استفاده قرار بدهید. یکی دیگر از ویژگی این فویل به طوری می باشد که می توانید آن را به دور موز بگذارید و تا مدت طولانی بدون اینکه خراب شود از آن استفاده کنید. در ضمن زمان خرید همیشه به قیمت توجه نکید به دلیل اینکه قیمت بالا همیشه به خاطر کیفیت بالا نمی باشد. این نوع از محصول از آلیاژ بالایی از آلومینیوم تولید شده است که بهترین نوع عملکرد را می تواند در حفظ کردن گرما دانست.

فویل آلومینیوم چسبی نخ دار

این روکش با فن آوری جدید تولید شد که به سرعت جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف پیدا کرد در قسمت پشت فویل آلومینیوم چسبی نوعی چسب تعبیه شده است که یک طرف آن به فویل چسبیده و طرف دیگر کاغذ سفید رنگی دارد که با جدا سازی آن به راحتی می توان این فویل را به سطوح مختلف چسباند از این رو در تاسیسات مکانیکی به عنوان یک عایق مقاوم به کار گرفته می شود اگر چه به سهولت می توان آن را چسباند اما مقاومت بسیار بالایی دارد. آن به صورت رولهایی با ابعاد و ضخامت استاندارد تولید می شود که با توجه به میزان نیاز و مصرف می توان آن را خریداری کرد این فویل رنگ خاصی دارد و به دلیل مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی دچار تغییر رنگ نمی شود و این یکی از مزیتهای مهم آن می باشد.

یکی دیگر از محصولات پر کاربرد دیگر فویل آلومینیوم چسبی نخ دار است در تهیه آن از نخ ابریشم به عنوان تار و پود استفاده می شود که نسوز بوده و در زمینه های مختلفی مانند کوره به کار می رود و مقاومت بسیار بالایی دارد که تا هزار درجه سانتیگراد می رسد همچنین از آن برای درزگیری و پوشش اتصالات فایبرگلاس و پشم سنگ استفاده می شود به دلیل مقاومت زیاد برای هوابندی رابطهای کانالهای خرطومی بسیار پر کاربرد است و همچنین برای پیکر بندی پلی اورتان به کار می رود بدین ترتیب که گوشه های پلی اورتان با آن به طور کامل پوشانده می شود.

فویل آلومینیوم 70 میکرون

فویلهای آلومینیومی در کارخانجات با استفاده از بهترین مواد و متریال فلزی به تولید می رسند که هیچ گونه سمی را ندارند و می تواند برای بسته بندی محصولات بهترین گزینه باشد. قیمت فویل آلومینیوم 70 میکرون نسبتا بالا بوده زیرا دارای ضخامت خوبی است و با سطح صاف و براق خود نور را به خوبی بازتاب می کند. فویلهای آلومینیومی در برخی از صنایع کاربردهای تزیینی دارد و می تواند با انعطافی که دارد برای تزیین مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از افراد معتقد هستند که پیچاندن فویل آلومینیوم در نواحی دردناک بدن می تواند به تسکین آن نقش به سزایی داشته باشد. یکی از موادر مهم و پرکاربرد از فویل آلومینیوم در زمانی است که وقت کافی برای اتو کشیدن ندارید که برای این کار می توانید لباس را در لای فویل آلومینیومی قرار دهید و سپس اتو کنید.

این کار سبب می شود تا دو طرف لباس اتو شود و سرعت کار شما را بالاببرد و بودن اتلاف وقت اتو کرده اید. دلیل این کار می تواند به رسانیی بودن فلز آلومینیوم اشاره کرد که در زمان گرما به تمام نواحی فویل گرما وارد می شود و می تواند مانند یک اتو عمل کند. از دیگر کاربردهای فویل آلومینیومی می توان به الکستریسته شدن لباس اشاره کرد که برای را حل می توانید فویل را به صورت گلوله در آورده و روی لباس بکشید. این کار باعث می شود تا از الکتریسته شدن لباس در امان بمانید و آن را رفع کند و هیچگونه مو و یا وسایل دیگر به لباس نچسبد. فویل آلومینیوم باعث افزایش سیگنال می شود که اگر از وای فای استفاده می کنید و قدرت آنتن دهی آن کم است می توانید با چسباندن فویل آلومینیومی به نزدیک وای وای سیگنال آن را بالا ببرید و بتواند به خوبی کار کند. پیچاندن فویل آلومینیومی در دور پا می تواند در زمان سرماخوردگی تب را کاهش دهد و به بهبود سرماخوردگی نفش به سزایی را داشته باشد.


 

بازدید: 320




Scroll to Top