• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429588
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۷

کپسول آتش نشانی 2 کیلویی پیشرو دژ

کپسول آتش نشانی 2 کیلویی پیشرو دژ

یکی از دقدقه های مردم جهان این بوده که اگر زمانی خانه و وسایل آنها آتش بگیرد چگونه نسبت به خاموش کردن آن اقدام نمایند که با تولید کپسولهای آتش نشانی در ابعاد و انداه ۶ الی سی و پنج کیلویی پیشرو مشکل اکثر خانواده ها را حل نموده و امروزه با نگهداری آن در خانه های خود توانسته اند که مشکلات مردم را در زمان سوختگی خانه و کاشانه آنها حل نمایند، زیرا در زمان اتش سوزی آب جواب نموده وبیشتر باعث گستردگی آتش می شود و بهترین راه برای خاموش نمودن آتش پخش کف بر روی آن می باشد. وزن کپسول آتش نشانی پیشرو بستگی به ابعاد آن داشته و معمولا از شش تا بیست و پنج کیلیویی وجود داشته و اگر نیاز به مقدار بیشتری باشد باید از مخازن بزرگی استفاده نمایند که بیشتر این نوع محصول در پالایشگاه ها نیاز بوده تا نسبت به خاموشی آتشهای گسترده اقدام کنند.

کپسول آتش نشانی 2 کیلویی پیشرو دژ

این نوع محصول در مدلهای متفاوتی تولید شده که استوانه ایی بزرگ و کوچک این دو نوع را مشخص می کند که نوع بزرگ آن به دلیل سنگینی و دراز بودن با دست قابل انتقال به نقاط دیگر نبوده و باید از یک وسیله چرخ دار استفاده کرد تا به سادگی آن را جا به جایی کنید. شما عزیزان برای جلوگیری از اتفاقات غیر مترقبه نیاز به نگهداری یک سری وسایل مانند کپسول آتش نشانی بوده که باید از فروشندگان این محصول را تهیه نمایید و شما صاحبان کسب و کار می توانید در این صفحه نسبت به یک محصول بسیار با کیفیت و مقاوم به صورت عمده آن را سفارش داده و مستقیم از سایت ما بدون هیچ واسطه ای خریداری نمایید.

کپسول آتش نشانی دژ

تمامی آتش‌سوزیها بدون توجه به اندازه و آسیبی که زده اند باید به مرکز آتش نشانی گزارش داده شود حتی اگر فکر می کنید که خاموش شده است زیرا ممکن است به حد کافی تخصص نداشته باشید و یا در گوشه ایی اندکی آتش باقی مانده باشد. پس باید برای خاموش بودن آن یک مامور آتش نشانی آن را تایید کند. همیشه باید محل نصب  نزدیکترین خاموش کننده یعنی کپسول، وضعیت قابل استفاده بودن و نحوه استفاده از آن را بدانید که اصولا آنها را در نزدیکی خروجیها و پله ها قرار می دهند.

قبل از استفاده از کپسول آتش نشانی، با کشیدن ضامن آن به سایر ساکنین اعلام حریق کنید و ساختمان را تخلیه کنید تا امنیت سایرین به خطر نیفتد. اگر به هر دلیلی دستگاه اعلام حریق نسوزخراب بود و یا در دسترس نبود، فریاد بزنید و  با صدای بلند بگویید آتش، آتش، آتش و یا با مرکز آتش نشانی یعنی 125 تماس  بگیرید یا از شخص دیگری بخواهید تماس بگیرد فقط سعی کنید با کپسول آتش نشانی دژ کوچک را خاموش کنید. هنگام مبارزه با آتش، به هیچ وجه اجازه ندهید مسیر فرار شما توسط آتش مسدود شود و بدین منظور خود را بین خروجی و آتش قرار دهید.

کپسول آتش نشانی 2 کیلویی

همانطور که می دانید بعد از آتش سوزی اولین چیزی که ذهن شما را به هم درگیر و مشغول می سازد خاموش کردن حریق از طریق کپسول آتش نشانی 2 کیلویی است که با وزن 2 کیلویی و حاوی co2 همیشه دم دست می باشد و قیمت این نوع از کپسول نسبت به کارآمد آن بسیار ناچیز و باور نکردنی می باشد. این نوع از کپسول علاوه بر قیمتی مناسب بسیار با کیفیت می باشد. هر یک از کپسولهای آتش نشانی یا خاموش کننده های آتش برای جای خاصی کاربرد بیشتر و بهتری دارد. برای مثال می توان گفت که این نوع از کپسولها شامل دی اکسید کربن برای خاموش کردن دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی و یا هر کجا که جریان برق وجود داشته باشد مورد استفاده ی بهتری قرار می گیرد.

اینگونه می توان گفت که هر گونه سیم کشی برق در هر جایی وجود داشته باشد که به هر علتی موجب آتش سوزی گردد و در پی آن برای خاموش کردن آتش منجر شده نمی توان از چیزهایی مثل آب، پتوی خیس یا کپسول فوم استفاده استفاده کرد و علت آن رسانا بودن آب است که به راحتی می توان جریان الکتریسیته را از خود عبور داد و خطر سازتر می باشد و همچنین به جای اینکه آتش کوچکتر شود به گستردگی آتش افزوده می شود و به خاطر همین بهترین گزینه برای خاموش کردن آتش به وجود آمده از برق کپسول آتش نشانی مخصوص برق یا کپسول دی اکسید کربن می باشد که مخصوص این کار می باشد.


 

بازدید: 265




Scroll to Top