• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 429589
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۸

قیمت نخود فرنگی اتابک

قیمت نخود فرنگی اتابک

همانطور که می دانید یکی از پر خاصیت ترین و مفیدترین سبزیجاتی که در فصل بهار رشد می کند نخود فرنگی اتابک زشک است که برای درست کردن بسیاری از غذاهای دمی و خورشتی استفاده می شود. این محصول برای افرادی که از کم خونی رنج می برند بسیار مفید و مقوی است زیرا سرشار از آهن است. شهرهایی مانند کردستان، لرستان و کرمانشاه از بزرگ ترین تولید کنندگان نخود هستند که با بهترین کیفیت و قیمت مناسب محصول فوق را در بازار ارائه می دهند.

قیمت نخود فرنگی اتابک

نخود فرنگی از حبوباتی است که در غلاف کیسه ای مانند قرار دارد. قیمت نخود فرنگی به عوامل بسیار وابسطه است. در ادامه می خواهیم اطلاعاتی در رابطه با خرید و فروش نخود فرنگی به صورت عمده و همچنین بهترین قیمت روز نخود فرنگی و خواص آن در اختیار شما قرار دهیم. کشور ما در زمینه صادرات نخود فرنگی نیز فعال است و فروش و صادرات این محصول به کشورهایی مانند عراق و افغانستان انجام می شود. این مسئله هم می تواند بر روی قیمت نخود فرنگی تاثیرگذار باشد. با آراد برندینگ همراه باشید.

نخود فرنگی اتابک

همانطور که در بالا گفته شد بذر نخود فرنگی خواص بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب به خواص و فواید آن می پردازیم. یکی از بهترین برندهایی که در بازار موجود است زشک می باشد اگر شما از آن دسته از افراد هستید که وقت کافی برای خرید نخود فرنگی تازه ندارید و اکثر مواقع ممکن است این محصول در یخچالتان موجود نباشد به راحتی می توانید بهترین کنسروی که در بازار موجود است را خریداری نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.اینگونه شما به راحتی می توانید هر زمان که دلتان نخود فرنگی پمینا خواست به راحتی در اختیار داشته باشید؛ این روش برای خانمهای شاغل و کارمند نیز بسیار مناسب است زیرا در وقت و زمانشان بسیار صرفه جویی می شود و به راحتی می توانند این محصول را مورد استفاده خود قرار دهند.

حال بهتر است کمی در مورد تاریخچه نخود فرنگی اتابک برایتان توضیح دهم؛ این محصول در زمان قاجار به فرمان اتابک وارد کشور عزیزمان ایران شد. این محصول را بیشتر در کنار سالاد و غذاهای سالادی سرو می کنند؛ سالاد ماکارانی و سالاد الویه یکی از غذاهایی هستند که وجود نخود فرنگی در آن باعث زیباتر و خوشرنگ شدن غذا می شود بسیاری از خانمها و آشپزهای حرفه ای آن را در کنار غذا برای زیبایی با سبزیجات دیگر تفت می دهند و استفاده می کنند؛ لازم به ذکر است بدانید برای استفاده این محصول در انواع غذاها بهتر می باشد آن را کمی بپزید یا در واقع نیم پخت کنید. شاید دیده باشید که برخی از افراد این محصول را در فصل بهار به مقدار بسیار خریداری می کنند و سپس آن را بسته بندی کرده و در فریزر قرار می دهند این کار باعث می شود تا این محصول در فصول دیگر سال که دست یابی به آن امکان پذیر نیست، در دسترس باشد.

بهترین قیمت روز

انواع مختلف نخود فرنگی را می توانید از این مرکز خرید و فروش تهیه کنید. در این مرکز، خرید و فروش نخود فرنگی به شکل عمده، کلی و جزیی انجام می شود.محصول نخود فرنگی به سه شکل در بازار عرضه می شود . نخود فرنگی تازه ،کنسرو شده و منجمد.عرضه نخود فرنگی تازه به شکل های مختلفی در کشور انجام می شود که شامل نخود فرنگی دون شده، پاک شده و با پوست می باشد. کنسرو نخود فرنگی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کنسرو در بازار است و طرفداران بسیاری دارد . این کنسرو به نوعی جرو غذاهای آماده به حساب می‌آید، محصولی بسیار خوشمزه است و به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و پروتئین ها می توان از آن به عنوان یک وعده کامل غذایی استفاده کرد.

اگر قصد خرید نخود فرنگی را دارید ولی مرکز فروش معتبری را نمی شناسید، می توانید از این مرکز خرید خود را انجام دهید و بهترین قیمت نخود فرنگی را از مشاورین فروش ما دریافت کنید.به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی در کشور نمی توان قیمت ثابت و به روزی برای نخود فرنگی متصور شد. با افزایش نرخ تورم قیمت کنسرو نخود فرنگی هم افزایش پیدا می کند و بسته به اینکه در چه زمانی از سال باشد و اینکه مرغوبیت نخود فرنگی در چه حد باشد و مربوط به کدام منطقه از کشور باشد قیمت متغیر خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه برندهای مختلف در زمینه فروش نخود فرنگی فعال هستند نوع برند هم تاثیر بسیاری بر قیمت روز نخود فرنگی دارد.


 

بازدید: 447




Scroll to Top