• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429592
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۳

وقتی صبر کلید موفقیت می شود

وقتی صبر کلید موفقیت می شود

موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود دقیقا همان راه هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند. سعی خود را تا دقیقه 90 نگه دارید.

ریل آسانسور هیدرولیک

ما در اینجا قصد داریم تا شما را با نوع ریل آسانسور هیدرولیک و حرارتی آن آشنا کنیم. در این نوع ریل ها به جای زنجیر از مدل حرارتی برای حرکت آسانسور استفاده می شود. در زمان خرید ریل به استاندارد های آن باید حتما دقت کرد زیرا امروزه ریل های تقلبی زیاد شده است. ساخت ریل در صنعت آسانسور نیز به دو روش انجام می پذیرد.

ریل آسانسور هیدرولیک

چکش برقی

باید گفت چکش برقی در مدلهای مختلف متفاوت می باشند.این ابزار باید دارای توان 600 الی 1100 وات باشد تا بتواند بهترین کارایی خود را ارائه دهد.پیکور در واقع در زبان لاتین نوعی تیشه سنگ شکن بوده که می توان آن را در بیل مکانیکی هم استفاده کرد.این نوع دستگاه ها معمولا به صورت نیمه سنگین و سنگین می باشند و وزن آنها بیشتر از 900 کیلو تا 4 تن متغییر خواهد بود.

چکش برقی

کلید پریز لمسی

پیشرفتهای تکنولوژیکی قابلیتهای جدید و مهیجی را برای تولید کلید پریز لمسی می دهد، بنابراین قبل از خرید بهتر است با این پیشرفتها و انواع و کاربردهای مختلف آن آشنا شوید تا بهترین نوع این محصول را با توجه به راهنمایی که بیان می کنیم خریداری کنید.

کلید پریز لمسی


 

بازدید: 247




Scroll to Top