• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429595
تاریخ انتشار: شنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۳

همه‌ی هدف‌تان را بر روی پول متمرکز نکنید

همه‌ی هدف‌تان را بر روی پول متمرکز نکنید

یکی از مشکلاتی که برخی از افراد دارند این است که تمام هدف‌شان را بر مبنای پول و حقوق تعیین می‌کنند و به همین خاطر پس از گذشت مدت زمانی متوجه می‌شوند که راه را اشتباه رفته‌اند و از مسیر غلطی که رفته‌اند دلسرد می‌شوند.

یک بازی فکری

به هر گونه تلاش ذهنی که به شکل هدفدار فردی یا گروهی و خانوادگی انجام می شود و بسیار در روحیه، شخصیت و زندگی فرد تاثیر دارد  یک بازی فکری می گویند.

قیمت خرید بازیهای فکری خانوادگی بسته به نوع بازی با هم فرق دارند، در بازی فکری جنسیت، سن، وضعیت جسمانی و هر مورد دیگر نقشی ندارد.

یک بازی فکری

مانکن بچه گانه

خرید مانکن بچه گانه فانتزی با سایزهای مختلف کوتاه و‌ بلند، حتی به صورت دست دوم می تواند تاثیر زیادی در میزان فروش و تبلیغ کارهای جدید باشد.

هر فروشنده ای برای افزایش فروش خود نیازمند تبلیغات و عرضه درست محصولات می باشد از این رو داشتن مانکنهای شیک و مختلف در این امر بسیار تاثیر گذار است.

مانکن بچه گانه

قیمت روشویی

کیفیت ساخت روشویی، نوع رنگ یا روکش استفاده شده، درجه بندی جنس ورق PVC، خدمات پس از فروش و گارانتی، جنس یراق آلات، آینه و… عوامل تاثیرگذار در قیمت روشویی کابینتی هستند.

قیمت های بازار روشویی در ایران بسیار متفاوت است ، گاهی اختلاف ها تا 50 درصد هم میرسد ، حالا علت اینکه قیمت با هم متفاوت است گاهی به خاطر دلال هایی هست که به عنوان واسط از تولید کننده ها خریداری کرده و آن را به دست عموم می رسانند.

قیمت روشویی


 

بازدید: 263




Scroll to Top