• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429609
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۴۴

تکنیک های دردسر ساز راکنار بگذارید

تکنیک های دردسر ساز راکنار بگذارید

کمال گرایی از جمله اصطلاحاتی است که ممکن است آن را برای موفقیت لازم بدانید. بسیاری از افراد چنین فکر می کنند که برای موفق شدن نیاز به کمال گرایی دارند و حرکت در جاده ی موفقیت را بدون ابزار کمال گرایی ناممکن می دانند.

پتو ژله ای تک رنگ

پتو ژله ای یک محصول پر مصرف است و به دلیل نرم و لطیف بودن جز پتو های پر طرفدار محسوب می شود پتو ژله ای تک رنگ در طرح، رنگ و در اندازه های متفاوت تولید و به فروش می رسد پتو ژله ای بسیار زیبا و شکیل است پتو ژله ای به عنوان پتو مسافرتی نیز شناخته می شود و به دلیل کم حجم بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پتو ژله ای تک رنگ

ایزوگام بیست بیست

امروزه افراد از ایزوگام بیست بیست، بسیار استفاده می کنند زیرا ضد آب است و در مقابل نم و رطوبت بسیار مقاوم می باشد که از مزیت مهم این کالا بشمار می رود. همچنین استفاده از ایزوگام بیست بیست موجب می شود جسم یا سازه در مقابل آب یا رطوبت مقاوم شده و به لطف این فرآیند، ماده یا ساختار عایق شده تحت تأثیر آب باقی می ماند یا در برابر نفوذ آب در شرایط مشخص شده مقاومت می کند.

logo (13)

پتو مسافرتی بچه گانه

امروزه یک خواب راحت برای کودکان در ارجیت قرار دارد و یک پتو مناسب می تواند، این مشکل را برای فرزندانمان حل کند. پتو مسافرتی بچه گانه باید بدون حساسیت باشد، تا کودک از خوابیدن با آن لذت ببرد، اغلب حساسیت ها باعث به خطر افتادن سلامت عمومی کودک می شود و این حساسیت های پوستی به دلایل گوناگونی بستگی دارد، یکی از این موارد را می توان پتوی نامناسب عنوان کرد.


 

بازدید: 115




Scroll to Top