• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429610
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۰۰

تمرین ذهنی مربوط به خلاقیت تا خلق ثروت

تمرین ذهنی مربوط به خلاقیت تا خلق ثروت

مهم نیست که چقدر به شغل تمام‌وقت خود اهمیت بدهید، پیدا کردن ایده‌های کسب‌وکار درست و در نهایت کارآفرین شدن، مهم‌تر از دست‌مزد عالی و مزایای خوب است.باید به انتخاب های خود دقت کنید.

انگور سیاه

انگورها انواع مختلفی دارند که همه انواع حاوی ترکیبات خیلی مفیدی هستند. طبق تحقیقات صورت گرفته انگور های تیره‌ خواص شان بیشتر نسبت به سایر انگور های روشن تر باشد.چگونه انگور سیاه مناسب بخریم؟اطمینان حاصل کنید که انگور توی بهترین منطقه کشت می باشد.

ماکارونی آشیانه ای

بازار خرید مواد غذایی یکی از بازارهایی می باشد که همیشه با تقاضای بالا جهت خرید مواد غذایی مختلف مواجه است مثلا بازار خرید ماکارونی آشیانه ای از رونق بالایی برخوردار است چرا که این غذای لذیذ و خوشمزه بسیار پر طرفدار است و به دلیل داشتن تولید بالا همیشه در دسترس است.

جیوه قرمز اکراینی آلمانی

برای سالهای زیادی یک سری اطلاعات و شایعات درباره ماده ای شیمیایی و قدرتمندی با نام جیوه قرمز اکراینی آلمانی در خبرگزاریها و منابع گوناگون وجود داشته که اولین بار نیز دانشمندان روسی، اوکراینی و آلمانی اقدام به تولید و عرضه آن با قیمت نسبتا بالا نمودند که بیشتر افراد این مایع را در وسایل الکترونیکی قدیمی مانند تلویزیون و رادیو مشاهده کردند که عقاید مختلفی در مورد مصارف آن وجود دارد.


 

بازدید: 114




Scroll to Top