• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429612
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۰۶

توصیه ها را جدی گرفتم باعث شد درآمدم بالاتر رود

توصیه ها را جدی گرفتم باعث شد درآمدم بالاتر رود

من توانستم با آموزشهای مجموعه ای که در مسیر کار آفرینی فعالیت می کند، افزایش درآمد داشته باشم، خیلی از ما روزانه از طریق اینترنت آگهی هایی را می بینیم که همه، می خواهند محصولی را به فروش برسانند، اما من با آشنا شدن با آن مجموعه، اصول فروش را رایگان یاد گرفتم که خیلی تاثیر گذار بود.

پتو مسافرتی برجسته

اغلب برند های تولید کننده در ایران و خارج از کشور پتو مسافرتی را در دو نوع برجسته و معمولی تولید می کنند.

در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین پتو مسافرتی برجسته را کشور ترکیه تولید می کند و برند های مطرح ترکی در این زمینه بسیار وجود دارند که البته قیمت های نسبتا بالایی نیز بر روی محصولات خود گذاشته اند.

ایزوگام فویلدار دولایه

وقتی نام ایزوگام به گوش شما می خورد اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود عایق بندی پشت بام است اما بهتر است بدانید ایزوگام فویلدار دولایه عایق بندی رطوبتی تنها محدود به پشت بام ساختمانها نشده و در بسیاری موارد از عایق بندی رطوبتی سرویسهای بهداشتی گرفته تا عایق بندی باتری موتور خودرو با استفاده از ایزوگام صورت می گیرد. 

خرما زاهدی خوزستان

معروف ترین محصول و میوه استانهای جنوبی خرما زاهدی خوزستان و بوشهر  می باشد که انواع مختلف آن نظیر پیارم، کبکاب، زاهدی و غیره در بین همه افراد و همه نقاط ایران پر طرفدار است و به همین جهت در سراسر ایران به فروش می رسد و به بازار سراسر شهرهای ایران ارسال می گردد. این محصولات درجه یک ترین نمونه های تولیدی است که علاوه بر توزیع در سراسر کشور به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.


 

بازدید: 125




Scroll to Top