• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429614
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۲۸

ثروتمند شدن در ایران آسان شد

ثروتمند شدن در ایران آسان شد

شاید در گذشته‌ای نه چندان دور، پولدارشدن محدود به مردان و زنان میانسال بود و کسی توقع نداشت با یک جوان ثروتمند دیدار کند و در دهه‌های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می‌شد بسیاری از افراد تعجب می‌کردند؛ اما شرایط دنیای امروز بسیار متفاوت است.

نقره و کریستال

فلزهایی که دارای ارزش مالی فراوانی هستند می توانند در هر بازه ای از زمان قیمت متفاوتی را داشته باشد که ظروف نقره و کریستال نیز جز همین دسته ارزشمند می باشند. امروزه یکی از دلایلی که می توان به آن اشاره داشت تغییر نوسانات ارز می باشد که می تواند در قیمت گذاری این محصول صادراتی بسیار دخیل باشد و با بالا رفتن دلار نرخ این ظروف نیز بسیار تغییر کرده و افزایش میابد.

زعفران نگین چیست

شاید برای شما سوال باشد که زعفران نگین چیست؟ از مرغوبترین انواع زعفران نگین و سوپر نگین می باشد که ار ارزش بسیار بالایی برخوردار است ازاین نوع زعفران برای صادرات به کشورهای آسیای استفاده می شود. زعفران خواص بسیار زیادی دارد که در درمان انواع بیماریها کمک می کند و هزاران سال است که برای درمان از آن استفاده می کنند و لازم به ذکر است که طبع این گیاه بسیار گرم است.

جیوه قرمز پزشکی پودری

با توجه به شایعاتی مبنی بر تاثیر جیوه قرمز در جوان سازی، افراد زیادی خواهان خرید این محصول با اینکه می دانند قیمت جیوه قرمز پزشکی مایع در بازار با قیمت های بسیار بالا فروخته می شود؛ اما مصرف جیوه قرمز پزشکی پودری موجب مسمومیت های شدیدی می شود. در صورت مسمومیت با جیوه، سفیده تخم مرغ و شیر می تواند گزینه خوبی برای درمان آن باشد. از دیگر شایعاتی که پیرامون جیوه قرمز وجود دارد این است که این محصول توانایی احضار جن و موجودات ماورا طبیعت را دارد.


 

بازدید: 111




Scroll to Top