• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429616
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۹

چگونه از تعطیلات برای کسب ثروت استفاده کنیم

چگونه از تعطیلات برای کسب ثروت استفاده کنیم

هنوز کسانی را پیدا می‌کنید که می‌گویند اگر به سطح مطلوب موفقیت خود برسند، دیگر بیش از حد تلاش نمی‌کنند. آنها می‌کوشند از زندگی لذت ببرند. آنها افراد موفق و ثروتمند اطراف خود را به حرص و طمع متهم می‌کنند و معتقدند که دارایی آنها برای پشتیبانی از چند نسل بعدی‌شان هم کافی است.

خرمای زاهدی خشک

خرمای زاهدی خشک را می توان در دمای بالا نگهداری کرد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود ولی در فصل گرما معمولا خرما را در جاهای سرد نگهداری می کنند تا حشرات و باکتریها رشد نکنند و باعث خرابی و آفت زدگی نشود، خرمای زاهدی را می توان در یخچال نگهداری کرد.

فروش بطری شیشه ای خام

صادرات و فروش بطری شیشه ای خام ظروف شیشه ای به این دلیل که اکثر متریال آن داخلی است و می توان با قیمت تمام شده بسیار خوبی آن را تولید کرد جذابیت زیادی دارد. از طرفی با توجه به اینکه این ظروف جزو محصولاتی است که هم ضایعات و ریخته ریز دارد و هم توسعه و تنوع و مدگرایی دارد، اکثر مردم به صورت دوره‌ای آن را مصرف می‌کنند. یعنی کشور بی نیاز از آن نمی‌شود.

انگور سیاه سردشت

انگور سیاه سردشت از بهترین نمونه‌ های انگور عسگری ایرانی است ، انگور سیاه سردشت بطور طبیعی و در منطقه کوهستانی سردشت کاشت می شود و با آب و هوای منطقه و خاک آن کاملاً سازگار است و یکی از مهم ترین دلیل درجه یک بودن این انگور می باشد و به دلیل کشت دیم در شرایط بی‌ آبی کشور، برای سرمایه‌ گذاری و کشت بسیار مناسب است.


 

بازدید: 121




Scroll to Top