• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429632
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۶

می توانم ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کنم

می توانم ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کنم

زمانی که ما ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کنیم، کم کم وارد دنیای دیگری که فراوانی است می شویم، مثبت اندیشی باعث می شود تا ذهنمان ثروت را حس کند و به این صورت کسب درآمد کنیم.

مبل کلاسیک خورشیدی

تفاوت و میزان اختلاف میان مبل کلاسیک خورشیدی و مبل راحتی  میزان ظرافت و منبت کاری موجود در جنس این مبلها و قسمتهای آن مانند تاج است همچنین کیفیت مواد و چوب به کار رفته در تهیه این اجناس که بدون هیچ ماده بی کیفیتی بوده و از تقاضای زیادی برخوردار است.

لوله پلیکا برق

مقاومت و دوام بسیار بالای انواع لوله پلیکا برق در برابر نم و رطوبت ساختمان و دیوارها، یکی از مهم ترین ویژگیها و مزیتهای این محصول است که موجب شده سیم و کابلی که درون لوله ها قرار می گیرند به هیچ عنوان آسیب نبینند و تا سالهای سال به همان کیفیت روزهای اول باقی بمانند و کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند بدون اینکه اختلالی در عملکرد شان ایجاد شود.

ایزوگام دولایه فویلدار

وقتی نام ایزوگام به گوش شما می خورد اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود عایق بندی پشت بام است اما بهتر است بدانید ایزوگام دولایه فویلدار عایق بندی رطوبتی تنها محدود به پشت بام ساختمانها نشده و در بسیاری موارد از عایق بندی رطوبتی سرویسهای بهداشتی گرفته تا عایق بندی باتری موتور خودرو با استفاده از ایزوگام صورت می گیرد.


 

بازدید: 251




Scroll to Top