• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429638
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱

شما برای قدم برداشتن در دنیای ثروتمندان دعوت شده اید

شما برای قدم برداشتن در دنیای ثروتمندان دعوت شده اید

برای ثروتمند شدن قبل از هر چیزی ما پیشنهاد می کنیم در مسیر درست قرار بگیرید، چرا که اگر مسیر درستی را انتخاب نکنید هرچقدر هم تلاش کنید به مقصدتان نمی رسید و تلاشتان بی فایده است، ما چند حوزه کاری که می توانید در آن درآمدزایی کنید را به شما معرفی می کنیم.

لوله تاشو کشاورزی

یکی از تجهیزات پرکاربرد کشاورزی لوله تاشو کشاورزی می باشد که دارای انواع مختلفی است، یکی از انواع آن لوله تاشو پنج لایه نخ دار است این لوله از مواد پلیمری پلی اتیلن تهیه شده و به منظور استحکام هرچه بیشتر در ساختار آن از نخ با دوام استفاده می شود، لوله تاشو پنج لایه نخ دار، بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد.

ادویه پاپریکا دودی

ادویه پاپریکا دودی یکی از انواع ادویه پاپریکا می باشد که طعم خوبی به غذا می بخشد، می توان گفت پاپریکا دارای سطح بالایی از ویتامین سی و ای است که برای بیماریهای قلبی و عروقی بسیار مفید است. همچنین آهن، پتاسیم و فسفر موجود در این ادویه به تصفیه خون و حفظ سلامت قلب کمک شایانی می کند.

قیمت سیب درختی امروز

لازم به ذکر است که قیمت سیب درختی امروز باید مطابقت با بازار داخلی و همچنین بازار هدف که قصد صادرات به آن را دارید داشته باشد و آیا می دانید قیمت روز سیب درختی صادراتی تاثیر مستقیم بر میزان صادرات آن دارد و هر چه تقاضا برای آن بیشتر باشد قیمت آن نیز به نسبت بیشتر خواهد بود.


 

بازدید: 261




Scroll to Top