• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429646
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۴۱

تغییر مسیر مهم ترین کلید رسیدن به پیروزی است

تغییر مسیر مهم ترین کلید رسیدن به پیروزی است

اگر به تغییر مسیر فکر می کنید، استیون اسپیلبرگ فکر کنید که توسط دانشکده هنرهای سینمایی دانشگاه مدرسه کالیفرنیا بارها رد شد. اما اکنون، برنده جوایز بی شماری در فیلم های خود می شود. اگر او در دوران دانشجویی منصرف می شد، نمی دانست امروز پیروزی چه طعمی دارد.

ایزوگام استخری

اگر شما هم به دنبال جایگزین ایزوگام استخری می گردید باید نمونه ای را انتخاب نمایید که بتواند نیازهای مد نظر شما را به طور کامل پوشش دهد. برای اینکه شما بدانید که چه مدلی برای شما مناسب تر است باید از متخصصان موجود در این کار سوال کنید و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب نمایید تا بتوانید اقدام به جایگزین کردن محصول مورد نظر نمایید.

ایزوگام استخری

خرما خشک پیارم

خرما خشک پیارم در بازار بسیار مورد پسند است و حتی توانسته تو جهان هم خود را مطرح کند این خرما معمولا رنگ قهوه ای دارد و گوشتی است و پوست آن بهش چسبیده است و دارای فروکتوز قندی است. این محصول همانند دیگر خرما های دیگر در بازار بسیار مورد پسند همه اقشار از سالمندان حتی کودکان بوده و هست این خرما یکی خرما های اصیل ایرانی است و دارای طعمی عالی است که در زمان مصرف حسی خوب القاع می کند.

دستکش برزنتی جوشکاری

در اغلب مواقع دستکش برزنتی جوشکاری نسوز از مواد پلیمری و پارچه های کتان تولید می شوند. این مدل در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد و در اکثر مواقع در کوره های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که کار در این کوره ها بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و آسیب رسیدن به این کارگرها نه تنها برای آن کارگر بلکه برای کارخانه نیز هزینه های بسیار زیادی را به همراه دارد.


 

بازدید: 190




Scroll to Top